معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

توصیه آیت الله بهجت برای حل مشکلات

توصیه آیت الله بهجت برای حل مشکلات

 

 توصیه آیت الله بهجت(ره) برای حل مشکلات 

فردی نامه ای بدین مضمون خدمت آیت الله العظمی بهجت(ره) می نویسد که مدتی است مشکلات زیادی از جمله مریضی خود و عیال و فرزندان برایم پیش آمده، لذا از آن مرجع عالیقدر یاری می طلبم که ما را راهنمایی فرمایند 

حضرت آیت الله بهجت در جواب ایشان می فرماید: 
«ضمن این که صدقه می دهید، دو سوره «ناس» و «فلق» را تکرار فرمایید و ذکر شریف «لا حول و لا قوة الّا بالله» را زیاد تکرار کنید. خداوند شما را موفّق بدارد». 

 

«شاه کلید» شیخ نخودکی برای خوشبختی 

نقل است جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت: 
سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم! 
قفل اول این است که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم، 
قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد 
و قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم. 
شیخ نخودکی فرمود: برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. 
برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان. 
و برای قفل سوم هم نمازت را اول وقت بخوان!جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟!شیخ نخودکی فرمود: نماز اول وقت «شاه کلید» است. 

 

برای رفع شدائد و سختی ها و بلاها

 

 

مرحوم سید علی خان مدنی (ره) می گوید: 
این دعا از امام صادق علیه السّلام است و مجرب نیز می باشد. 
حضرت می فرماید: برای رفع شدائد و سختی ها و بلاها 
۱۰ مرتبه بگوید: 
«حَسبِیَ الله لا اِلهَ اِلّا هُوَ عَلَیهِ تَوَکَّلتُ وَ هُوَ رَبُّ العَرشِ العَظیمِ.» 
پس ۱۰ مرتبه بگوید: 
«حَسبِیَ اللهُ لِمَن بَغی عَلَیَّ حَسبِیَ اللهُ لِمَن اَرادَنی بِسُوءٍ».1


منبع: ۱. الکلم الطیب، ص۳۲. 

 

نماز مشکل گشا از امام صادق

 

 

مرحوم طبرسی(ره) می گوید: 
از امام صادق علیه السّلام نقل است اگر مشکلی پیش آمده باشد 
نزدیک ظهر، دو رکعت نماز بخوان در رکعت اول بعد از حمد سوره توحید و بعد از آن سوره «انا فتحنا» تا آیه «وَ یَنصُرَکَ اللهُ نَصراً عزیزاً» 
و در رکعت دوم بعد از «حمد» سوره «توحید» و بعد از آن سوره «الم نشرح» را بخوان و نیز بعضی دیگر گفته اند چنان چه حاجت خویش را در قنوت یا سجده آخر نماز بگوید تخلّف ندارد و به اجابت می رسد، این عمل مجرّب است. 


ذکری برای رهایی از نگاه به نامحرم

 

 

 ذکری برای رهایی از نگاه به نامحرم 

جناب شیخ رجبعلی خیاط ذکر « یا خَیرَحَبیبٍ و مَحبوبٍ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ و آلِه » را بعد از دیدن نامحرم موثر و کارساز می دانستند و بارها این ذکررا به اطرافیان توصیه می کردند تا از وسوسه شیطان در امان باشند، می گفتند: «چشمت به نامحرم می افتد، اگر خوشت نیاید که مریضی! پس اگر خوشت آمد فورا چشمت را ببند و سرت را پایین بینداز و بگو: یا خیر حبیب... ؛ یعنی خدایا من تو را می خواهم، اینها چیه، این ها دوست داشتنی نیستند ، هر چه نپاید، دلبستگی نشاید...» 


برای بی نیازشدن از دیگران

 

 
برای بی نیازشدن از دیگران 
کسی که درسحر دست به آسمان بلندکند و ۱۰ مرتبه ذکر (اَلْباسِطْ) راتکرارکند،به هیچ کس محتاج نشود. 
مرحوم جزایری نقل کرده که ،در حدیث آمده اگر جنسی داشتی که به بازار کساد خورد این آیه بر آن بخوان « و بدم » 
« اِنَّ الَّذینَ یَتلوُنَ کِتابَ اللّهِ وَ اَقامُو الصَّلوةَ وَ اَنـفَـقُــوا مِمّـا رَزَقناهُم سِرّاً وَ عَلانِیَة ً یَرجونَ تِجارَهً لَن تَبُورَ.» (فـــاطر ایه 29) 
مشکل حل می شود و این مطلب را بسیاری از اصحاب ما آزمایش کرده اند و نتیجه گرفته اند. 

جهت وسعت رزق و برکت مال 
به جهت وسعت رزق و رسیدن به دولت و ثروت بسیار مجرب است پیامبر اکرم(ص) فرمود: 
من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است 
«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً» 

طریقه ختم آیه به جهت وسعت روزى: 
آیه مذکور را از روز دوشنبه شروع کند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه بخواند و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و برکت مال و رسیدن به دولت و ثروت بسیار مجرب است. 
قبل از خواندن آیه وضو بگیرد 

ختم 4 سوره در هر روز 
هرکس هر روز سوره 
((والذاریات))،((الطلاق))، 
((المزمّل))،((الم نشرح)) 
را بخواند و بر آن مداومت نماید روزی او از جائی که گمان ندارد خواهد رسید به طوریکه عقلها در حیران خواهد شد چنانچه قضا شود در شب همان روز قضای آن را به جای آورد این ختم از مجربات است. 

برای کسب رزق 
برای کسب رزق هفت مرتبه خواندن آیه 19 سوره شوری وهفت مرتبه خواندن دعای 
«اللّهم اَدِم نعمتِکَ والطُف بنا فیما قدُرتَه علینا» سفارش شده است. 

 

دفع شرّمزاحم و بدخواه

 

دفع شرّمزاحم و بدخواه

هر کس 413 (چهارصد وسیزده ) مرتبه ایه ی زیر را بخواند از شرّمزاحم وبدخواه دور می ماند:

«وَجَعَلنا مِن بَینِ اَیدیهِم سَدّاً وَمِن خَلفِهِم سَدَاً فَاَغشَیناهُم فَهُم لا یُبصِرون»
 

 

بسیار بخواند و یاری از امیرالمومنین علی علیه السلام است.

یا قاهر العدو یا والی الولی یا مظهر العجائب یا مرتضی علی.

 

سوره کافرون را به نیت دور کردن آن شخص 161 بار بخوان تاثیر آن را ببینید

 

بر هفتاد ریگ ، به هر یک معوذتین ( دو سوره ی ناس و فلق ) را بخواند آنها را در کوزه نهد در آتش گرم دفن کند چون گرمی آتش به ریگها رسد دشمن به امر حق مقهور گردد

 

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه فیل را در شب جمعه ما بین نماز مغرب و عشاء 1250 مرتبه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند از شر دشمنانش و آزار و اذیت آنان محفوظ ماند

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ ﴿۱﴾

أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ ﴿۲﴾

وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ ﴿۳﴾

تَرْمِیهِم بِحِجَارَةٍ مِّن سِجِّیلٍ ﴿۴﴾

فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَّأْکُولٍ ﴿۵﴾

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 224

 

برای دفع مزاحم و ظالم و شرور

 پس از نماز ظهر به نیت دفع مزاحم و ظالم ، هفتصد و هشتاد و شش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .


به جهت دفع دشمن
گویند به جهت دفع دشمن از روز پنجشنبه یا یک هفته هر روز صد و چهل و شش مرتبه بگوید

( حسبی الله ) البته دفع می شود .

 

اگر کسی مزاحم شما میشود

یا  در محل کار شما را مورد اذیت و آزار قرار میدهد دستور ذیل را  انجام بدهید و نتیجه اش را خود مشاهده کنید , بمدت 21 روز و بعد از نمازهای یومیه آیه مبارکه ذیل را   66 بار بخواند

بسم الله الرحمن الرحیم

یَوْمَئِذٍ یَتَّبِعُونَ الدَّاعِیَ لَا عِوَجَ لَهُ وَخَشَعَت الْأَصْوَاتُ لِلرَّحْمَنِ فَلَا تَسْمَعُ إِلَّا هَمْسًا

و بعد از 21 روز آیه را  فقط 21 بار  بخواند حتی اگر به مطلوب خود رسید

 

 

امام صادق (ع) فرمود:

هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان.

اَللّهُمَّ اِنَّکَ لایَکْفى مِنْکَ اَحَدٌ وَ اَنْتَ تَکْفى مِنْ کُلِّ اَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ

فَاکْفِنى شر (نام فرد شرور آورده شود)

بار خدایا، هیچکس شر تو را باز نمی گرداند، و تو شر همگان

را باز می گردانی خدایا شر فلانی را از من بازگردان.

 

 برای ترسیدن از کسی

 از کسی که می ترسی مبادا برای تو ناراحتی ایجاد کند

 قبل از رسیدن به او ده 10 بار بگو

 یا فرد یا صمد یا وِتر حَکَم عدل و در اخر بگو یا مُخزی الکُفّار اَعِم بَصَرَهٌ

 

 

برای دفع شر هر نوع شر و مزاحمتی از قبیل جن و انس بارها این دستور تجربه شده است 

بعد از نیمه شب شرعی وضو گرفته و دو رکعت نماز به نیت حاجت بخوانید بعد اتمام نماز بدون اینکه از جای خود برخیزید یا با کسی حرف بزنید ۱۵۱۱ مرتبه ( یا هو ) بگویید و بعد از آن خدا را به حق ( یا هو ) قسم دهید و دعا کنید تا شر دشمنانتان را از سرتان کم کند 

لازم بذکر است که این دستور از اسرار است و در عین ساده بودن بسیار موثر است و طوری عمل میکند که انگار دشمنانتان شما را نمی بینند 

همینطور دست کردن انگشتر حدید صینی هفت جلاله که به ترتیب صحیح نقش شده باشد اثر فوق العاده ای در دفع شر دشمنان و تسهیل امور خواهد داشت

 


دعا برای دیدن حضرت علی ( ع ) در خواب

 

دعا به جهت خواب دیدن امیرالمومنین على علیه السلام

حضرت صادق علیه السلام : اگر کسى خواهد حضرت على علیه السلام را در خواب ببیند در موقع خواب این دعا را بخواند:

 اللهمَّ اِنّی اَسئَلُکَ یا مَن لَهُ لُطفُ خَفِىُّ واَیادِیِه باسطةٌ لاتَنْقَضِی اَسئَلُکَ بِلُطفِکَ الخَفِىُّ الذى ما لَطُفتَ بِه لِعَبدٍ الا کُفِىَ اَن تُریَنى مولاىَ امیر المؤمنین على بن ابى طالب فی مَنامی .

منبع : بحارالانوار ج 73 ص 215

 

برای دیدن امامان در خواب
  برای دیدن امامان در خواب ، الله الصمد را در یک کاغذ نوشته زیر سر بگذارید .

 


درمان بیماری صرع

 

شفا از بیماری صرع با فاتحه الکتاب

در کتاب روضه الجنان از ابوسلیمان نقل کرده که در یکی از جنگ ها در خدمت رسول خدا (ص)بودیم مردی به علت صرع به زمین افتاد یکی از اصحاب سوره حمد را در گوش او خواند بیمار شفا یافته برخواست ما این جریان را به حضرت رسول (ص)عرض کردیم فرمود : سوره حمد ام الکتاب است و شفا هر دردی است.

 

درمان بیماری صرع

از حضرت امام صادق (ع) منقول است که اگر سوره بقره را هفت بار بر مصروع یا دیوانه بخوانند شفا یابد.

 


دو نماز بینهایت عالی

   

 

  دو نماز بینهایت عالی

در مورد اولی امام صادق ضمانت دادند که صد در صد حاجت روا می شوید و مکرر به تجربه رسیده

از حضرت صادق علیه السلام روایت شده که فرمود: وقتى که امرى به تو نازل شود متوسل شو به حضرت رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله و سلم و دو رکعت نماز به جا آور و هدیه کن بر آن بزرگوار. راوى گوید: عرض کردم چه کنم؟ فرمود: غسل مى‏کنى و دو رکعت نماز به جا مى‏آورى، ابتدا مى‏کنى به آن چه در نماز فریضه اقتدا مى‏کنى و مثل تشهّد فریضه به جا مى‏آورى و بعد از آن که سلام مى‏گویى بگو:

اللَّهُمَّ أَنْتَ السَّلامُ وَ مِنْکَ السَّلامُ وَ إِلَیْکَ یَرْجِعُ وَ یَعُودُ السَّلامُ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ بَلِّغْ رُوْحَ مُحَمَّدٍ مِنِّی السَّلامَ وَ بَلِّغْ أَرْواحَ الأَئِمَةِ الصَّالِحینَ سَلامِی وَ ارْدُدْ عَلَیَّ مِنْهُمْ السَّلامَ وَ السَّلامُ عَلَیْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ اللَّهُمَّ إِنَّ هاتَیْنِ الرَّکْعَتَیْنِ هَدِیَّةٌ مِنِّی إِلى‏ رَسُولِ اللَّهِ فَأَثْبِتْنِی عَلَیْهِما ما أَمَّلْتُ وَ رَجَوْتُ فِیکَ وَ فِی رَسُولِکَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ

بعد از آن برو به سجده و چهل مرتبه بگو:

یا حَىُّ یا قَیُّومُ یا حَیَّاً لا یَمُوتُ یا حَىُّ لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ یا ذَا الْجَلالِ وَ الإِکْرامِ یا أَرْحَمَ الرَّاحِمینَ

بعد از آن طرف راستِ رو را به زمین گذار و چهل مرتبه همین دعا را بگو بعد از آن طرفِ چپ صورت را به زمین گذار و همان دعا را چهل مرتبه بگو بعد از آن، بلند کن سر خود را و دستها را بلند کن و چهل مرتبه بگو بعد از آن، دست خود را به گردن بینداز و انگشت سبابه‏ ى خود را بگیر و آن را چهل مرتبه بگو بعد از آن، ریش خود را به دست چپ بگیر و گریه کن یا خود را به گریه بدار و بگو:

یا مُحَمَّدُ یا رَسُولَ اللَّهِ أَشْکُو إِلَى‏ اللَّهِ وَ إِلَیْکَ حاجَتی‏ وَ إِلى‏ أَهْلِ بَیْتِکَ الرَّاشِدینَ حاجَتی‏ وَ بِکُمْ أَتَوَجَّهُ إِلَى اللَّهِ فِی حاجَتی‏بعد از آن برو به سجده و آن قدر یا اللَّهُ یا اللَّهُ بگو تا نفس تو تمام شود و بگو صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا وبجای کذا وکذا

حاجت خود را ذکر کن حضرت صادق علیه السلام فرمود: من ضامنم بر خداى عز و جل آن که از جاى خود حرکت نکند تا حاجت او روا شود

 

نماز کارساز روز 5 شنبه 

حدود نیم ساعت طول می کشه . عادت بدین خودتونو که هر 5شنبه بخونید . بهتون قول می دهم که خیلی کمکتون میکنه البته هر چیزی به اذن خدا صورت می گیره . حتما باید نمازهای یومیه مون رو هم به وقت بخونیم . مخصوصا نماز صبح که می گن روزی رو در اون وقت تقسیم می کنند

 

از پیامبر گرامی اسلام(ص) روایت است که هر کس این نماز را در روز پنجشنبه بخواند و در آخر نماز در حالی که به سجده رفته است حاجت خود را از خداوند بخواهد، حاجتش حتی اگر جابجا شدن کوهها یا نزول باران هم باشد برآورده خواهد شد. 

در مقام و حکمت این نماز هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم و برای درک بهتر مقام این نماز در نزد خدواند متعال، به این روایت از پیامبر اکرم(ص) اکتفا می‌کنیم که فرموده‌اند: هر کس این نماز را بخواند و چیزی از خدا نخواهد، رواست که خداوند بر او غضب کند. 

نحوه خواندن نماز: 

این نماز، از دو نماز 2 رکعتی، و اعمال بعد از نماز تشکیل شده است. 

نیت نماز: نماز حاجت روز پنجشنبه قربةً الی الله. 

بهتر است بین دو نماز و همچنین بین نماز دوم و اعمال بعد از نماز فاصله نیفتد 

نماز اول: 

در رکعت اول بعد از نیت، یکبار سوره‌ی حمد را بخوانید و 11 مرتبه سوره‌ی توحید(قل هو الله احد) و سپس همانند نمازهای معمولی به رکوع و سجود بروید. 

در رکعت دوم یکبار سوره‌ی حمد را بخوانید و 21 مرتبه سوره‌ی توحید و بعد از آن قنوت نمازهای معمولی را بخوانید و سپس به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بگویید و نماز اول را تمام کنید. 

نماز دوم: 

در رکعت اول بعد از نیت، یکبار سوره‌ی حمد را بخوانید و “31 مرتبه سوره‌ی توحید“ و سپس همانند نماز قبل به رکوع و سجود بروید. 

در رکعت دوم، یکبار سوره‌ی حمد را بخوانید و “41 مرتبه سوره‌ی توحید“ را تلاوت کنید و سپس قنوت بخوانید و بعد از آن به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بخوانید و نماز را تمام کنید. 

بعد از دو نماز: 

بعد از سلام نماز دوم، اعمال زیر را به جا آورید: 

در حالت نشسته“ 51 مرتبه”سوره توحید را تلاوت کنید و بعد از آن “ 51 صلوات” بفرستید و سپس به سجده رفته و در حالت سجده صد مرتبه“یا الله ”بگویید و بعد از آن در همان حالت سجده، حاجت خود را خداوند متعال بخواهید. 

منبع: 1) جمال الاسبوع(سید بن طاوس)، ص 110.

2)مستدرک الوسائل(محدث نوری)، ج6، ص378.


 

کار بسته شده

 

کار بسته شده

مردى خدمت آقا (( حضرت امام موسى کاظم (ع ) شرفیاب شد و از مشکلات کارى به آقا شکایت کرد که : آقا جان کار من بسته شده و به هر کارى که متوجه مى شوم و دست میزنم ، سودى نمى کنم و به هر حاجتى رو مى آورم آن حاجتم روا نمى شود، چه کنم ؟!

حضرت موسى بن جعفر (ع ) فرمودند:بعد از نماز صبح ده مرتبه بگو:

سُبْحانَ اللّهِ الْعَظیمِ وَ بِحَمْدِهِ اَسْتَغْفِرُاللّهَ وَ اَسْئَلُهُ مِنْ فَضْلِهِ

راوى گفت : چند صباحى بر این دعا مداومت کردم ، جمعى از هم محلى هایم نزد من آمدند و گفتند:مردى از اقوام شما مرده و غیر از تو وارث دیگرى ندارد.خلاصه : به مال زیادى رسیدم و تا بحال بى نیاز هستم

 

ختم مجرب

ختم ذکربه مدت 12 روز سر ساعت معین از روز (هر ساعتی که روز اول انتخاب کردید ،هر 12 روز سر همان ساعت بخوانید ،حتی 5 دقیقه هم تغییر نکند) به نیت حاجتی که دارید غسل کرده و وضو بگیرید ورو به قبله 110 مرتبه بگویید:

«بسم الله الرحمن الرحیم:یا خَفِیَّ الالطافُ،نَجِّنا مِمّا نَخافُ،یا لَطیفُ اَدرِکنی،بِلُطفِکَ الخَفی».وبعد 110 مرتبه صلوات بفرستند .ان شاءالله حاجت روا می گردد.این ختم «یا خفی الالطاف» را در روز

 

 

برای بخشیده شدن گناهان

 

 

برای بخشیده شدن گناهان صد بار در روز جمعه اسماء زیر را بخوانید: اللهم اغفرلی یا غفار 

 

برای سرد شدن از عشق کسی


برای سرد شدن از عشق کسی 


قُلْنَا یَا نَارُ کُونِی بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَى إِبْرَاهِیمَ ﴿۶۹﴾


خدایا همانطور که به آتش امر فرمودی بر ابراهیم سرد و سلامت شو


عشق فلانی رو بر فلانی سرد کن 

 

بجای فلانی اسم طرف رو میگی و بعد اسم خودت رو میگی 


این دستور رو بر آب بخونین و بخورین تا از عشق شخص مورد نظر سرد بشوید 

 

اگر حرام استفاده بشه مثلا برای سرد کردن عشق کسی از دیگری بکار ببرین ، برگشت و سیاهی و نکبت میاره

 

اسماء ادریسی

 

 

اسماء ادریسی

این اسماء دارای خاصیتهای بیشماری هستند که در کتابها ونسخه هایی به چندین آثار آن ذکرشده است,شیخ بهایی علیه الرحمه میفرماید: تمام عالم در تسخیر این 40 اسم هستند هر کس باشرایط به دعوت این اسماء بپردازد به بیش ازآنچه که میخواهد برسد.

اعم ازخاصیتهای مادی بیشمار خاصیتهای معنوی بسیار بسیار بسیار زیادی دارد که هرکس با شرایط میتواند به آن مداومت کند تا به مقصود برسد انشــــــــــاالله.

آثاراین اسماءبه حدی است که در بعضی ازنسخه های حکما و علمای قدیم از آن بهره های زیادی برده اند؛حالا اثرات این اسم ازقبیل دریافت انواع علوم,دعوت ارواح وملک الارواح,تسخیرات,احضارات,ارتباطات با دیگر عوالم , بازشدن چشم برزخی {البته در کنار مداومت ذکر یونسیه که خود آثاری بینهایت زیادی دارد},نورانی شدن چهره ,تجسم یافتن ارواح برای شخص مداومت کننده و......

 

 

اسم اول

سُبحانَکَ یا لا اله الاّ انتَ یا رَبّ کلَّ شیء‍ٍ وَ وارِثَهُ وَ رازِقَهُ وَ راحِمَهُ

اگر پادشاه ،حاکم، ارباب، و یا شخص بالا دست او از کسی رنجیده باشد و بر او غضب نموده باشد چون به نزد او می رود این اسم را هفتاد بار بخواند و بر خود فوت کند آن غضب کرده بر وی مهربان شود و اگر کسی مداومت به خواندن این اسم نماید دل او روشن شود و رازهای مشکل بر او آسان شود و جاه مرتبه ی او بیشتر شود و اگر با غسل و لباس پاک صدوبیست و یک بار بر چیزی خوردنی بخواند و به مطلوب بخوراند چنان مطیع و مهربان بر وی شود که آرام و قرار نداشته باشد.

 

اسم دوم

یا اِلهَ الالِهَة الرَّفیعَ جَلالَه

اگر کسی تنگ دست و در نظر مردم حقیر باشد بیست روز هر روز پانزده بار بخواند فراخ دستی و جلالت و وسعت در وی پیدا شود و در نظر خلق بزرگ باشد و هر که او را ببیند دوست وی شودودیگر تنگ دست و درویش نشود.

 

اسم سوم

یا اللهُ المَحمود ُ فی کُلّ ِ فِعالِهِ

هر که روز جمعه وضو سازد و لباس پاکی ببوشد و به مسجد جامع رود و بعد از اقامه نماز جمعه دویست بار این اسم را با خلوص بخواند و با اعتقاد درست به نیت هر حاجتی که دارد آن حاجت برآورده شود.

 

اسم چهارم

یا رَحْمانُ کُلِّ شیءٍ وَ راحِمَهُ

اگر کسی تند خو و بد خلق باشد و مردم از دست او در امان نباشند و بخواهی این صفت از او زایل گردد و رحیم دل شود این اسم را با مشک و زعفران بر سُرب بنویسید بنام آنشخص و مادرش در منزل آنکس در جای پاکی دفن کنید. و اگر برای محبت سه روز روزه بگیرید و هر روز پانصد مرتبه این اسم را بخوانید و روز سوم بر خانه ای بروید که درب آن رو به قبله باشد و غسل نمایید و بیرون آیید و این اسم را بر کف دست خود بنویسید و در برابر آن شخص مورد نظر قرار گیرید او از محبت شما دیوانه شود.

 

اسم پنجم

یا حیُّ حینَ لا حَیَّ فی دَیْموُمیّةِ مُلْکِهِ وَ بَقائِهِ

اگر کسی مریض باشد و اطباء از معالجه وی عاجز باشند این اسم را بمشک و زعفران بر کاسه چینی بنویسند و با نبات و گلاب حل کنند و بر مریض بخورانند شفا یابد بفرمان خدا. و اگر کسی مداومت نماید هرگز مریض نشود.

 

اسم ششم

یا قَیّومُ فَلا یَفوُتُ شَیءٌ مِن عِلْمِهِ وَ لا یَؤُدُهُ مِن حِفظِهِ

اگر کسی بد فهم و کم ذهن باشد و همه چیز را فراموش کند و یاد نگیرد بمدت چهل روز هر روز به تعداد بیست و یک و یا بیست و هفت بار این اسم را بخواند دل وی منور گردد و هر چه بشنود و بخواند فی الفور یاد بگیردو دیگر فراموش نکند. و اگر کسی گمشده ای دارد روز شنبه صدوبیست بار بخواند چون بخواب رود کسی در خواب نشانی از گمشده وی بدهد هر کس مداومت نماید هر گز دزد بر او نزدیک نشود.

 

اسم هفتم

یا واحِدَ الْباقی اَوَّلَ کُلِّ شیءٍ وَ اخِرَهُ

چون کسی فکر های باطل و خیالباف بسیار باشد و بدین سبب ناراحت باشد اگر این اسم را بسیار بخواند نجات می یابد و اگر کسی از چیزی یا کسی خوف و ترس داشته باشد قبل از نماز ظهر غسل کند و نماز خواند چون فارغ شود پنجاه بار این اسم را بخواند از ترس و خوف دشمن ایمن گردد و دشمن بر وی مهربان شود.

 

اسم هشتم

یا دائِمُ بِلا فَناءٍ و لا زَوالٍ لِمُلْکِهِ وَ بَقائِهِ

اگر کسی بخواهد که در کارها ثابت قدم باشد بنیت آن سه روز روزه بدارد هر روز با وضو سیصد بار این اسم را بخواند خداوند حاجت او را روا کند اگر کسی بخواهد در مقامی همیشه ثابت بماند این اسم را در نگین زرین بنگارد و در انگشتر کند درو شرف آفتاب باشد دولت و رفعت او مستدام بماند.

 

اسم نهم

یا صَمَدُ مِن غَیرِ شِبهٍ فَلا شَیءَ کَمِثلِهِ

اگر در میان زن و شوهر سازگاری نباشد این اسم را به مشک و زعفران بر کاسه ی چینی نوشته و به آب چشمه بشویند و آن آب را بیاشامند مهربانی پیدا شود و هر گز خصومت نکنند.

 

اسم دهم

یا باریءُ فَلا شَیءٍ کُفُوُهُ یُدانیهِ وَ لا اِمْکانَ بِوَصْفِهِ

اگر کسی بخواهد زبان بد گویان بر وی بسته شود و در حق وی بدی نتوانند بکنند باید از سه مثقال سرب لوحی بسازد و این اسم را با اسم بد خواهان مورد نظر و اسم مادرانشان را در آن لوح نقش کند و در شکم ماهی نهد و در زیر زمین دفن کند زبان ایشان بر وی بسته شود.

 

اسم یازدهم

 لا تَهتَدی الْعُقوُل بِوَصفِ عَظَمَتِهِ

اگر کسی از دشمن گریخته باشد باید هفت روز روزه بدارد و ترک حیوانی کند(چیزی که از حیوان است نخورد و در آن نخوابد )و هر روز هزار بار این اسم را بخواند چون چنین کند دشمن وی مقهور گردد. و اگر کسی قرض دار باشد به این اسم مداومت کند قرض او ادا شود.

 

اسم دوازدهم

یا باری النّفُوُسِ بِلا مِثالٍ خَلا مِن غَیْرهِ  

هر کس این اسم را بخواند و یا بنویسد و با خود دارد از مریضی ایمن باشد و اگر بر کسی نظر زده باشند و یا جادویی کرده باشند بر لوح هفت جوش نقش کند و با خود دارد جادو از وی برود و نظر از وی دفع شود و وسعت رزق و خوشدلی بر وی روی آورد.

 

اسم سیزدهم

یا زاکی الطّاهِر مِن کُلِّ آفَـةٍ بِقُدسیةٍ 

اگر کسی هفت روز روزه بگیرد طوری که آخرین روزه به چهارشنبه بیافتند همه روز غسل کند و لباس پاکیزه بپوشد و در مکان خلوت هر روز یک هزاروپنجاه و یک بار این اسم را بخواند و در اطراف خود خطی بکشد و بخور خوش بسوزاند چون روز آخر که چهارشنبه باشد از دعوت فارج شود هفت نفر مسخّر و مرید وی شوند و آنچه فرمان دهد آنها اطاعت کنند بشرط آنکه در این ایام از جمیع معاصی اجتناب کند و ترک حیوانی نماید.

 

اسم چهاردهم

یا کافی المُوَسِّعُ لِما خَلَقَ مِن عَطایا فَضْلِهِ 

اگر کسی حاجتی یا امیدی از کسی دارد که او قبول نمی کند این اسم را با مشک و زعفران بر پوست آهو بنویسد و در خانه ی آنکس دفن کند مراد وی بزودی برآید.

 

اسم پانزدهم

یا نَقیّاً مِنْ کُلِّ جوُرٍ لَم یَرْضَهُ وَ لَم یُخالِط فِعاله

اگر کسی در دست ظالمی گرفتار باشد و به خواندن این اسم مداومت کند از برکت این اسم از دست آن ظالم رها شود.

 

اسم شانزدهم

یا حَنّان ُ انْتَ الّذی وَسِعْتَ کُلَّ شَیءٍ رَحْمَة ً وَعِلْماً

اگر کسی کارش بسته شود و از دست و پا و زبانش هیچ کاری بر نیاید باید هفت روز ترک حیوانی نماید و هر روز در جای خلوت این اسم را صدوده مرتبه و یا هزارویک نوبت بخواند باذن خدا کار و گشاده گردد.

 

اسم هفدهم

 یا مَنّانُ ذوالاحسان ِ قَدْ عَمّ َالخَلایِقَ مِنهُ وَ فَضْلُهُ

اگر کسی تنگ دست و فقیر باشد به این اسم مداومت کند فقر و پریشانی از وی زایل گرددو از تنگ دستی خلاص شود .

 

اسم هجدهم

یا دَیّانَ العِباد وَ کُلٌّ یَقوُمُ خاضِعاً لِهِیْبَةِ وَ رَهبَةِ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اگر کسی امانتی مهم را در جایی بگذارد و این اسم را نوشته در لای آن امانت بگذارد از آفت و خیانت محفوظ ماند اگر بر پارچه ی حریر بنویسد خیلی خوب خواهد بود.

 

اسم نوزدهم

یا خالِقَ مَنْ فِی السَّموات وَالاَرَضین َ وَ کُلٌّ اِلَیْهِ مَعادُهُ

اگر کسی غایبی داشته باشد این اسم را پنج هزار بار بخواند بزودی آن غایب مراجعت نماید و در آمدن بی قرار باشد.

 

اسم بیستم

یا رَحیمُ کُلّ ِ صَریخٌ وَ مَکْروُبٍ وَ غِیاثَهُ وَ مَعاذهُ

اگر کسی خواهد شخصی را دوست و شیفته ی خود کند بنحویکه او آرام و قرار نگیرد این اسم را به مشک و زعفران و گلاب بنویسد بنام او و مادرش و بنام خود و مادرش و هزار بار این اسم را به همین نام ها نیت کرده و بخواند و نوشته را در آب اندازد .

           

اسم بیست ویکم

 یا تّامُ فَلا تَصِفُ الاَلْسُنُ کُنهَ جَلالِهِ وَ مُلکِهِ وَ عِزّهِ

 هر که این اسم را تا مدت دوازده روز هر روزی هزار بار بخواند عجایب بسیار بر وی کشف شود و در پیش بزرگان و مقامات عزیز و مقبول القول و با عزت گردد.

 

 اسم بیست و دوم

 یا مُبدِیَ البَدایِعِ لَم یَبغُ فی اِنشائها عَوْناً مِنْ خَلقِهِ

 اگر کسی هر روز روزی نود بار این اسم را بخواند بسیاری از چیزهای پنهانی بر وی آشکار گردد و منفعت ها بیند و هر مرادی که داشته باشد برآورده شود.

 

 اسم بیست وسوم

 یا عَلاَّم َالْغیوُبِ فَلا یَفوُتُ شَیٌ مِن عِلمِهِ وَلا یَوُدُهُ مِن حِفظِهِ

 اگر کسی هر روز روزی هزاریکبار بخواند دولت و اقبال بر وی روی نماید و در میان خلایق عزیز و بزرگ باشد و هیچکس نتواند به او ضرر رساند و جمیع مهمات او بخوبی کفایت گردد.

  

اسم بیست و چهارم

 یا حَلیمُ ذُواَناةٍ فَلا یُعادِلُهُ شَیٌ مِن خَلقِهِ

 هر کس به این اسم مداومت نماید هیچکس با او مجادله و مقابله نتوان کرد و هر چه او بگوید همه قبول کنند و اگر چهل و یک بار بر میوه (به یا سیب) بخواند و بخورد مطلوب دهد دوست و مهربان گردد و اگر این اسم را بنویسد بنام مطلوب و مادرش و طالب و مادرش و از جایی بلند آویزان کند همین خاصیت را خواهد داشت

 

اسم بیست و پنجم 

 یا مُعیدُ ما اَفناهُ اذا بَرَزَ الخَلایِقُ لِدَعوَتِهِ مِن مَخافَتِهِ

 اگر کسی از شهر خود آواره گردد هر روز این اسم را نود و نه بار بخواند به وطن خویش باز گردد و اگر به همین عدد کسی بخواند فتح بسیار در کار او پیدا شود و زبان جمله بد گویان بر وی بسته گردد.

 

 اسم بیست وششم

  یا حمیدُ فِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلقِه بِلُطفِهِ

 اگر کسی این اسم را بسیار بخواند هرچند در نظر مردم بیمقدار باشد محترم و مکرم گردد و خدای تعالی چنان نعمت بر وی دهد که از حساب آن عاجز ماند و به مرتبه ای رسد که تمام خلق بر او حسد ورزند و هر چه بیشتر بخواند بهتر است و هر وقتی که دویست هزار مرتبه تمام شودمادام العمر روزی هزار بار بخواند بسیار بسیار مجرب و آزموده است.

 

اسم بیست و هفتم

 یا عَزیزُ المَنیعُ الغالِبُ عَلی اَمرِهِ فَلا شَیٌ یُعادِلُهُ

 اگر دو کس و یا دو لشکر در جنگ و مخاصمه باشند این اسم را بر آنها بخوانند بین آنها صلح و دوستی پدید می آید و اگر مداومت کنند عزیز و مکرم شوند و هیچ کس با خواننده این اسم نتواند دشمنی کند.

  

اسم بیست و هشتم

 یا قاهِرو ذوالبَطشِ الشَّدیدِ اَنتَ الّذی لا یُطاقُ اِنتِقامُهُ

 اگر کسی گم کرده ای داشته باشد و یا امانتی به کسی داده باشد و نتواند آن را دوباره پس بگیرد این اسم را دویست بار بخواند بنام آنکس البته گم شده پیدا شود و امانت باز گردانده شود و اگر مردی را بسته باشند این اسم را به مشک و زعفران بر کاسه چینی بنویسند و با گلاب بشویند و به آن مرد بدهند گشاده گردد.

 

اسم بیست و نهم

 یا قریب المُتَعال فَوقَ کُلِّ شی ٍ عُلُوِّ ارتِفاعِهِ 

 اگر کسی به خواندن این اسم مداومت کند در نظر خلق عزیز و مکرم شود و برای دوستی و دشمنی و زبان بند و بستن خواب کسی و خیلی چیز های دیگر نافع است که بیش از این از شرح آنها معذورم.

 

 اسم سی ام 

 یا مُذِلُّ کُلُّ جَبّارٍ عَنیدٍ بِقَهرِ عَزیزِ سُلطانِهِ 

 اگر کسی کار و بار او بسته باشد و هیچ کار به مراد وی انجام نگیرد بگیرد دل گوسفند سیاه را و هفتصد مرتبه این اسم را بر آن بخواند و بر آن دل گوسفند فوت کند و بعد این اسم را بنویسد و درمیان آن دل بگذاردودر مسجد دفن کند کار او گشاده گردد . و به جهت هلاکت دشمن یک هفته هر روزی هزار بار با اعتقاد درست بخواند که دشمن هلاک شود و به جهت دوستی هفتصد بار بر شکر بخواند و بخورد مطلوب دهد دوست او شود .

 

اسم سی یکم 

 یا نورَ کُلَّ شی ٍ وَ هُداهُ اَنتَ الَّذی فَلَقَ الکَلِماتِ بِنورِهِ

 اگر کسی را دشمنی باشد و بخواهد بر وی فایق آید روز یکشنبه روزه بگیرد وآنگاه غسل کند و جامه ی پاک بپوشد و به صحرای خالی ازآدم و حیوان برود هزار و هفتصد بار این اسم را بخواند و حاجت طلبد بر دشمنش ظفر یابد بفرمان خدای تعالی.

  

اسم سی دوم

  یا عالی الشّامِخُ فَوقَ کُلِّ شی ٍ عُلُوُّ ارتِفاعِهِ

 اگر بخواهی کسی را ذلیل کنی و یا آنکه عزیز نمایی طوری که از گدایی به پادشاهی رسد و آنچه بخواهی بر او میسر شود در مدت یکماه مداومت به خواندن این اسم نماید و هر چه بیشتر خواند نافعتر خواهد بود و بعد از یکماه هم همیشه مشغول خواندن باشد بهتر بود و تاثیرش بیشتر شود.

 

اسم سی و سوم

 یا قُدّوسُ الطّاهِرُ مِن کُلِّ شَی ٍ فَلا شَیءَ یُعادِلُهُ

 اگر کسی در رنج و بلا و شدت باشد این اسم را بخواند رفع گردد و اگر بخت کسی بسته شده باشد به این اسم مداومت نماید بختش باز شود . و اگر کار کسی بسته شده باشد بگیرد دل گوسفند سیاه نر را برآن هفتصد بار بخواند و فوت کند و اسم را بنویسد و در میان دل بگذارد و در زیر سقف مسجدی دفن کند گشاده گردد و روشنی در کارش ظاهر شود.

  

اسم سی وچهارم

 یا مُبدِیَ البَرایا وَ مُعیدُها بَعدِ فَناءِها بِقُدرَتِهِ

 اگر کسی به خواندن این اسم مداومت نماید کارهای دینی و دنیوی او آراسته شود و همه کس مطیع وی شوند.

 

اسم سی و پنجم 

 یا جَلیلُ المُتَکَبِّر عَن کُلِّ شیءٍ وَالعَدلُ اَمرُهُ وَ الصِِّدقُ وَعدُهُ

 اگر کسی مریضی سخت داشته باشد این اسم را سه بار بر او بخوانند و بر او بدمند شفا یابد و اگر حکم قتل کسی را صادر کرده باشند سه بار این اسم را بر او بخوانند و فوت کنند از مرگ خلاص شودو اگر کسی به خواندن این اسم مداومت نماید نزد بزرگان محترم گردد و همه محتاج وی شوند .

  

اسم سی وششم 

 یا مَحموُدُ فَلا یَبلُغ اَلاوُهام ُ کُنهَ ثَنائِهِ وَ مَجدِهِ وَ عِزِهِ 

 اگر کسی مدت چهل روز ترک حیوانی کند و تر شغل دنیا نماید و بی تکلّم (بدون حرف زدن) هر روز و هر شب هزار و پنجاه و نه مرتبه این اسم را بخواند صاحب نفس قدسی و مقامات عالیه گردد و همه چیز در اطاعت او باشد و عجایبها مشاهده کند .

 

اسم سی و هفتم 

 یا کَریمُ العَفوِّ ذَالعَدلِ اَنتَ الَّذی مَلاءَ کُلُّ شَیءٍ عَدلُهُ 

 اگر کسی خواهد که خدا از گناهان او در گذرد و شهره ی آفاق شود به این اسم مداومت کند مراد حاصل شود.

  

اسم سی هشتم 

 یا عَظیمُ ذو الثّناءِ الفاخِرُ ذوُالعِزِ وَ المَجدِ وَالکِبریاءِ فَلا یَذِلُّ عِزِهُ 

 اگر کسی مدیون باشد به این اسم مداومت نماید بزودی دینش ادا شود اگر پادشاه یا بزرگی بر او غضب نماید هزار بار بخواند غضب پادشاه یا ارباب به مهربانی و دوستی تبدیل شود .

 

اسم سی و نهم 

 یا عَجیبُ فَلا تَنطِقُ الالسُنِ بِکُلِّ آلائِهِ وَ ثَنائِهِ

 اگر کسی قسمت دنیایی خواهد و یا هر مرادیکه داشته باشد به خواندن این اسم مداومت نماید جمیع مراد و خواسته ی وی حاصل شود .

  

اسم چهلم 

 یا غیاثی عِندَ کُربَةٍ وَ مَعاذی عِندَ کُلِّ شِدّةٍ وَ مُجیبی عِندَ کُلِّ دَعوَةٍ اَسئَلُکَ اَن تُصَلّیَ عَلی مُحَمَّدٍ و آل مُحَمّدوَ اَماناً مِن عُقوُباتِ الدّنیا وَالاخِرةِ.

 کاملش این هست : ( یا غیاثی عِندَ کُربَةٍ وَ مَعاذی عِندَ کُلِّ شِدّةٍ وَ مُجیبی عِندَ کُلِّ دَعوَةٍ اَسئَلُکَ اَن تُصَلّیَ عَلی مُحَمَّدٍ و آل مُحَمّدوَ اَماناً مِن عُقوُباتِ الدّنیا وَالاخِرةِ وَ اَن تَحبِسَ عَنّی اَبصارَ الظَّلَمَةِ المُریدینَ بیِ السُّوءَ وَ اآن تَصرِفَ قُلُوبَهُم عَنَ شّرِ ما یُضمِرٌونَ اِلی خَیرِ ما لا یَملِکُهُ غَیرُکَ اَللّهُمَ هذاَ الدُّعاءُ وَ مِنکَ الاِجابةُ وَ هذَا الجهدُ وَ عَلَیکَ التِّکلانُ وَ لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ الَعِلیِّ العَظیمَ...)

  اگر کسی این اسم را همیشه بخواند نزد سلاطین عزیز و مکرم گردد و هیچکس بر وی دست نیابد و از دزدان و غیره در امان باشد و باید این اسم را نوشته و نزد خود نگهدارند و هرگز از خود دور نکنند.

                                                               

آفریدگان عاقل خدا

 

آفریدگان عاقل خدا


آفریدگان عاقل سه دسته اند :


۱ـ آدمی که از خاک درست شده است.

۲ـ فرشته از نور.

۳ـ جن از آتش.


 جنیان نیز مانند انسانها دارای اختیار می باشند.
چون بعثت پیامبران و اولیای الهی بر همه جن و انس می باشد پس جنیان نیز مانند انسانها دارای اختیار می باشند و با میل خود،همراه با استدلال عقلی می توانند دین انبیاء الهی را قبول،یا رد کنند عده ای که به پیامبران الهی ایمان آورند و اعمال نیک انجام دهند مانند انسانها پاداش می گیرند.و آنان که از فرامین سرپیچی نمایند به عذاب سخت الهی دچار خواهند شد چرا که خداوند می فرماید((و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون))((ما جن و انس را نیافریدیم مگر برای آنکه (خدا را)پرستش نمایند.

 

علامه طباطبایی(ره)در تفسیر المیزان درباره پناهنده شدن مردم به جن می فرماید:مراد از پناه بردن انس به جن این است که در عرب رسم بوده وقتی در مسافرت در شب،به بیابانی برمیخوردند از شر جانوران و سفهیان جنی به عزیز آن بیابان که سرپرست جنیان است پناه می بردند و می گفتند : من پناه می برم به عزیز این وادی،از شر سفهاء قومش.
 

آیا جن سنی وجود دارد؟
خیر،علامه طباطبائی فرموده است که:استاد ما مرحوم آقا سید علی قاضی حکایت کرد که کسی از جنی پرسیده است طایفه جن مانند انس دارای مذاهب گوناگون اند جز اینکه سنی ندارند برای اینکه در میان اجنه کسانی هستند که در واقعه غدیر خم حضور داشتند و شاهد ماجرا بوده اند . و صد البته این است که رئیس کل جنیان مسلمان یعنی سعفر بن زعفر بر روی سینه اش گردنبندی دارد که بر رویش نوشته شده(یا ابا عبدالله الحسین) یا (السلام علیک یا ابا عبدالله).
ابن خرم در کتاب الفصل می نویسد:طایفه جن امتی هستند دارای عقل،فکر و قدرت تمیز که به ایشان از طرف خدا وعده و وعید نازل شده و آنها نیز پذیرفته اند.

 

آیا طایفه جن  ، بهشت و جهنم دارند؟
در تفسیر فخر رازی در پاسخ به این سوال که شیطان و بدان از جن از آتش خلق شدند پس چگونه هیزم آتش بر آنها اثر می کند بر آمده است:درست است که از آتش خلق شدند ولی تغییر کیفیت داده و گوشت و خون می شوند و ابن عربی هم در این باره می گوید:عذاب شیاطین جنی ، اکثرا به زمهریز یعنی سرمای شدید است و نیز روایت است که از امام(علیه السلام)پرسیدند:آیا مومنین از جن به بهشت داخل می شوند؟ فرمود: نه ولی برای خداوند باغهایی بین بهشت و جهنم است که ایشان و فاسقان شیعه در آنجا خواهند بود.

 

جن زدگی چیست؟
جن زدگی یعنی بیماری روانی و جنون که در اثر مس شیطان اتفاق می افتد.علامه طباطبائی در تفسیر المیزان درباره این امر تصریح دارند که:هرچند همه دیوانگان بر اثر مس شیطان دیوانده نشده اند؛اما بعضی از جنون ها در اثر مس شیطان رخ می دهد.

 

جن گیری چیست؟
برخی از انسانها ممکن است که مورد هجوم شیطان و یک جن شریر قرار گیرند و به اصطلاح مجنون و جن زده بشوند در چنین شرایطی از قدیم یک سری آداب و رسوم به عنوان جن گیری انجام می شود و مبتلایان،با انجام آداب و شیوه هایی که شخص جن گیر از اجداد و نیاکان خود به ارث برده درمان می شوند و شیطان و جن شریر از کالبد آنها خارج می شود.

 

 آیا شباهتی بین انسان و جن وجود دارد؟
آمیزش می کنند اولادی از آنها به وجود می آید و مرگ نیز آنها را در بر می گیرد و چون جسمشان زود فنا می شود احتیاج به قبرستان ندارند ، در بلوچستان جن ها را شبیه انسان ولی با کالبدی کوتاه تر و پوشیده از موهای زرد ظریف می دانند که شیار چشمان آن ها عمودی و پاهای آنان مثل چهار پایان سم دارد. این موجودات بسیار شبیه انسانها هستند که در همه جا وجود دارند ولی در دل شبها فعالیت آنها بیشتر شده 

 


خواص ابجد

 

خواص ابجد

ابجد : ا = 1 ب = 2 ج =3 د= 4
هوز: هـ = 5 و = 6 ز= 7
حطّی: ح = 8 ط = 9 ی = 10
کَلمِن : ک = 20 ل =30 م =40 ن= 50
سعفِص : س = 60 ع = 70 ف = 80 ص= 90
قَرِشَت : ق = 100 ر = 200 ش = 300 ت= 400
ثخِّّذ : ث = 500 خ = 600 ذ = 700
ضَظِغ: ض = 800 ظ = 900 غ= 100ا ب ج د ه و ز ح ط ی
1 2 3 4 5 6 7 1 2 3
ک ل م ن س ع ف ص ق
6 3 5 1 4 ساقط 3 6 3
ر ش ت ث خ ذ ض ظ غ
4 6 1 3 5 ساقط 2 4 6
ابجد کبیا ب ج د ه و ز ح ط ی
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ک ل م ن س ع ف ص ق ر
20 30 40 50 60 70 80 90 100 200
ش ت ث خ ذ ض ظ غ
300 400 500 600 700 800 900 1000
«روش»اگر به شما گفته مثلاً ذکر یا علیّ را با حروف ابجد بگوئید در این صورت از حروف ابجد و اعداد آن استفاده کرده با هم جمع می کنیم.
یا علیُّ = ع ل ی 70+30+10= 100 بار باید گفته شود تا آن نتیجه اصلی گرفته شود.
نکات مهم:
1- حروف مشدد: یک حروف به حساب می آید مثل (محمد) که حرف م استفاده می شود 92.
م + ح+ م+ د= محمّد
40+8+40+4= 92
2- نون غیبی حساب نمی شود. مثل: بِزِینةٍ (ن)
ب+ ز+ ی+ ن+ ت=
3- همزه آخر حساب نمی شود. مثل: من یشاءُ
4- یا منادی حساب نمی شود. مثل: یا علیُّ. ( یا در حروف ابجد حساب نمی شود.)
مراتب اوراد و اذکار:
1: مراتب کبیره را به تعداد ابجد کبیر حساب می کنند. مثال: الله 1= 1 ل= 3 1= 1 هـ= 5
37 = 1+ 30 + 1 + 5
2: مراتب متوسطه= اعشار مراتب کبیره را می گیرند و باقیماندة را به آن اضافی می کنند.
صمد= 4/13 17= 4+ 13
3: مراتب صغیره: جمع ارقام مطلقه است. مثلاً صمدی مساوی با 8= 4+ 3+

 


یکی از کاربران بنام خانم مهربانو یه دستور گفت که انجام داده و سبک شده به این صورت :

یکشنبه اول ماه غسل توحید به این شکل که به نمک باید سوره حمد و و صدو ده بار توحید و هفت بار ایت الکرسی بخونن و داخل گلاب بریزن و باهاش غسل کنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد