معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

دستوری مجرب درباب ابطال سحروجادو

دستوری مجرب درباب ابطال سحروجادو

 

دستوری مجرب درباب ابطال سحروجادو.بادپریان(ازاراجنه.دیو و....).ام صبیان(نوعی ازار توسط دیو ماده ودرمواردی اجنه )دفع همزاد مزاحم .چله بری.صرع که از ازار اجنه باشد.امراضی که از تماس یا دخول اجنه و... در بدن میباشد

بفضل خدا اثرگذار میباشد.
این نسخه رو از روز اول ماه قمری تا 20ماه قمری میتونید انجام بدین.


مرحله اول یکهفته نماز قضا نشده باشد برای انجام این امر لباس و بدن پاک باشد لباس سفید یا سبز یا رنگ روشن باشد

درتمام مراحل باوضوباشید
درظرفی چهل کاسه کوچک مثل ماست خوری اب بریزید ویک کاسه هم گلاب ریخته وایاتی وسوره هایی که عرض میشود بترتیب زیر بخوانید
سوره حمد
ایت الکرسی
امن الرسول که دوایه اخر بقره میباشد
ازسوره ال عمران ایات ۱۸و۱۹وایات۲۶و۲۷
ایه وقل جاء الحق الی اخر که ایه ۸۱سوره اسراء است
ایات۸۱و۸۲سوره یونس
ایات۱۱۸و۱۱۹سوره اعراف
سوره قمر
ایه۳۳سوره الرحمن
:۶ ایه اول سوره حدید
:۴ ایه اخرسوره حشر
:۱۰ ایه اول سوره صافات
سوره نصر
چهارقل

تمامی موارد بالا هفت مرتبه بترتیب بالا خوانده شود ودر پایان هر بار بخواند

اَقسِمتُ علیکم ایهاالموکلون بحق جبراییل میکاییل اسرافیل عزراییل وبحق کهیعص وحمعسق وطه ویس وبحق صِراطٌ علیٌ حَق نُمسِکهُ وبحق سلام قولا من رب رحیم یا انا فتحنا لک فتحا مبینا اقسمت علیکم بحق تورات موسی و انجیل عیسی و زبور داود و صحف ابراهیم و فرقان محمد المصطفی صل الله علیه واله وبحق علی المرتضی علیه السلام اخرج یا ذَالمَحزون لوجود‌ فلان ابن فلان بحق اَلفٍ اَلفٍ لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم اللهم اِبطَل جمیع السحر والوسواس والعین السوء وام الصبیان مِن عمل الجن والجنیه والغول والغوله والساحروالساحره والحاسد والحاسده بحق اِسمِکَ المکتوب فی جبهة اسرافیل یا آهِیاًشَراهِیاً بحق یا ذالجلال والاکرام یا حنان یا منان یا ارحم الراحمین
بعد هر بار خواندن بترتیب در اب فوت کند وبجای فلان ابن فلان اسم خود ومادرش را ببرد اگر کسی نتوانست خودش بخواند این ایات را فقط مادر میتواند برای فرزند خود بخواند

 

مقداری ازاین اب را بمدت یکهفته با اب دیگر مخلوط‌کرده و نیم ساعت قبل نماز صبح با ان غسل کند
شروع اعمال جمعه و اتمام ان پنجشنبه باشدمیتوانید پنج شنبه ایات را خوانده و جمعه بشروع غسل کنید
اگرفاضلاب حمام ودستشویی یکی است اب داخل کفشور حمام نرود در طشتی خالی ایستاده غسل کرده اب جمع شده را داخل اب روان بریزید
در مدت هفت روزی که غسل میکند از اب هم بخورد هم به چهار گوشه کل منزل بپاشد هم روی درب ورودی ساختمان بپاشد
اگرسقف منزل بیشتر از سه متر هست ایت الکرسی را نوشته بالای درب ورودی نصب کند
بعد از اتمام هفته خودتان متوجه تغییرات در جسم و روح خود میشوید اگر سنگینی برقرار بود نیاز به ابطال جامع میباشد
بعد از خواندن ایات و فوت کردن به اب ۲۱عدد اسفند برداشته به انها یکمرتبه صلوات هفت حمد و یکمرتبه دیگرصلوات خوانده فوت کرده و هر روز قبل غسل سه عدد با ابی که دعا خوانده شده بخورید

یک تکه زاج در پارچه سیاه پیچیده در منزل به دیوار رو بقبله اویزان کنید جهت دفع چشم زخم از اهل منزل
سه عدد حب المحلب در عطاری ها موجود است در پارچه سیاه دوخته همراه خود کنید

 

 

ایمن شدن در برابر سرقت

 

ایمن شدن در برابر سرقت :

قُلِ ادْعُواْ اللّهَ أَوِ ادْعُواْ الرَّحْمَنَ أَیًّا مَّا تَدْعُواْ فَلَهُ الأَسْمَاء الْحُسْنَى وَلاَ تَجْهَرْ بِصَلاَتِکَ وَلاَ تُخَافِتْ بِهَا وَابْتَغِ بَیْنَ ذَلِکَ سَبِیلًا ﴿110﴾

وَقُلِ الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی لَمْ یَتَّخِذْ وَلَدًا وَلَم یَکُن لَّهُ شَرِیکٌ فِی الْمُلْکِ وَلَمْ یَکُن لَّهُ وَلِیٌّ مِّنَ الذُّلَّ وَکَبِّرْهُ تَکْبِیرًا ﴿111﴾

از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده: خواندن آیات 110-111 سوره اسراء مایه امان از سرقت از امت من می شود.

منبع : مکارم الاخلاق، ص443


همچنین از امیرالمؤمنین علی علیه السلام نقل شده: مردی از ایشان خواست تعویذی برای دفع سرقت به او تعلیم دهد گفت:هرچند وقت شبانه چیزی از خانه ما می دزدند، امام فرمود: هر وقت خواستی به رختخواب روی این آیات را بخوان.خواندن آیات 110-111 سوره اسراء

منبع : الکافی، ج2، ص626

 

برای ایجاد محبت بین افراد

 

برای ایجاد محبت بین افراد :

برای ایجاد محبت بین افراد بر غذای آنان ۱۰۰۰ مرتبه یا وَدُودُ گفته شود تمامی با یکدیگر مهربان خواهند شد

و مداومت برآن برای ایجاد محبت مجرب است


 

برای آشتی دادن :

برای آشتی دادن این آیه را سه مر تبه بخواند و بر روی کسی که قهر کرده بدمد البته آشتی خواهد کرد و عذر خواهد طلبید . و این از مجربات است

آیه ۱۱۵ سوره انعام

وَتَمَّتْ کَلِمَتُ رَبِّکَ صِدْقًا وَعَدْلًا لاَّ مُبَدِّلِ لِکَلِمَاتِهِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ


 

برای جلب محبت دیگران :

برای جلب محبت دیگران آیة الکرسی را بخواند و بین دو عین ( یشفیع - عنده ) محبت آن شخص مورد نظر را قصد کند شکی نیست که محبتش بوجود خواهد آمد این عمل تجربه شده است

برای جلب محبت بر شیرینی مانند قند ویا شکر ویا شیء شیرین 35 مرتبه اسم« یا هادِیُ » را بگوید وان شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد بسیار موثر وازموده است .این خاصیت برای «یا وَدودُ یا دائِمُ» نیز می باشد.

برای جلب محبت دیگران «ایة الکرسی»را بخواند وبین دوعین"یشفع-عنده" محبت ان شخص موردنظر را در نظر بگیرد.شکی نیست که محبتش بوجود خواهد امد .این عمل تجربه شده است.

 

برای اینکه محبت کسی را جلب کنی اسم مبارک یا بدیع را 1600 بار بر  عکس وی قرائت کن

 

دعای بسیار قوی و فوری زبان بند

 

دعای بسیار قوی و فوری زبان بند

دعای زیر را بر روی خوراکی بخوانید و به خورد شخص بدهید ، زبانش بر شما بسته خواهد

شد و مطیع خواهد گشت .

صم بکم عمی فهم لا یرجعون , صم بکم عمی فهم لا یعقلون , صم بکم عمی فهم

لا یسمعون , صم بکم عمی فهم لا یتکلمون , صم بکم عمی فهم لا یبصرون ,

فسیکفیکهم الله وهو السمیع العلیم



 

 زبان بند :

دعای زیر را به مشک و زعفران بنویسید و همراه خود دارید . زبان جمیع خلق بر شما

بسته خواهد شد .

بسم الله الرحمن الرحیم

طه طه طه طه , حم حم حم حم , حمعسق حمعسق حمعسق

حمعسق , طسم طسم طسم طسم , ن والقلم وما یسطرون , ن و القلم وما

یسطرون , ن والقلم وما یسطرون , ن والقلم وما یسطرون , کهیعص کهیعص کهیعص

کهیعص کهیعص , الیوم نختم على أفواههم وتکلمنا أیدیهم وتشهد أرجلهم بما کانوا

یکسبون , صم بکم عمی فهم لا یرجعون , ورد الله الذین کفروا بغیظهم لم ینالوا خیرا

وکفى الله المؤمنین القتال وکان الله قویا عزیزا

 

زبان بند :

دعای زیر را بر روی ورقه کاغذ سبز با مشک و زعفران و گلاب بنویسید .

بسم الله الرحمن الرحیم 

قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه

فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین

 

زبان بند

اگر خواهی که زبان جمعی خلق بر روی تو بسته گردد این آیه را روی انگشتر گردون نقش نموده و هر گاه با کسی صحبت میکند بگرداند. زبان او بر رویش بسته شود.

آیه این است : انا جعلنا فی اعناقهم اغلالا فهی الی الاذقان فهم مقمحون.

و این آیه را پشت انگشتر نقش کند : یحیونهم کحب الله و الذین آمنو اشد حبالله

 


بسته شدن زبان بدگویان :

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه بروج را به جهت دفع بدگویان و بد زبانان ٬ سه بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند زبان بدگویان و بدزبانان بسته شود و از هرزهگی و بدگویی آنان محفوظ ماند.

 


آیه جهت بستن زبان دشمن

 این آیه 65 از سوره یس را بخواند وبه وی بدمد (الْیَوْمَ نَخْتِمُ عَلَى أَفْوَاهِهِمْ وَتُکَلِّمُنَا أَیْدِیهِمْ وَتَشْهَدُ أَرْجُلُهُمْ بِمَا کَانُوا یَکْسِبُونَ)

برای دفع کابوس

 

برای دفع کابوس

آن هایی که شب ها دچار کابوس می شوند دعای زیر را نوشته ، همراه داشته باشند

در امان خواهند بود .

بسم الله الرحمن الرحیم یرسل علیکما شواظ من نار و نحاس فلا تنتصران فبای آلاء ربکما تکذبان یا حنان یا منان یا دیان یا سلطان یا برهان یا قدیم احسان ادعوک بالله بهذه الاسماء العظام وبآیة شریفة من الفرقان تحفظ یا الله فلان ابن فلانه عن ریح الاحمر و ظل السوء و عین الفاسد برحمتک یا ارحم الراحمین و لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

 

راهنمایی در خواب :

از ائمه نقل است که اگر چنانچه یکی از شیعیان ما امر مهمی داشته باشد و نمی تواند انجام دهد یا نمی داند که نتیجه آن چه خواهد شد این عمل را انجام دهد :

بعد از نماز عشاء 1000 مرتبه بگوید یا کریم و بعد از آن 1000 مرتبه صلوات بفرستد و آنچه را که قصد دارد بعد از صلوات در ذهنش بیاورد سپس بخوابد در خواب او را راهنمایی خواهند کرد . این نیز به تجربه ثابت شده است

منبع : منتخب الختوم ص 70 و 71

 

فهمیدن نتیجه عمل در خواب :

هر کس آیه 102 سوره کهف را بخواند :

أَفَحَسِبَ الَّذِینَ کَفَرُوا أَن یَتَّخِذُوا عِبَادِی مِن دُونِی أَوْلِیَاء إِنَّا أَعْتَدْنَا جَهَنَّمَ لِلْکَافِرِینَ نُزُلًا

سپس بگوید : اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَرِنِی‏ بَیَاضاً وَ حُمْرَةً

پس بخوابد . اگر در خواب سفیدی دید آن قصه خوب بوده و انجام دهد و اگر سیاهی یا سرخی دید آن عمل را که قصد نموده ترک کند

منبع : مصباح کفعمی ص 49

 

دیدن چاره ی مشکلات در خواب :

در اللئالی المخزونة از ائمه معصومین نقل است هر کس از شیعیان ما را مطلبی و مقصد عمده ای باشد و به هیچ وجه چاره ی کار را نداند بعد از نماز عشاء هزار مرتبه بگوید یا کریم و بعد از آن هزار صلوات بفرستد و مطلب را قصد نماید و در بستر بخوابد در خواب او را خبر دهند و او را بر مقصود دلالت نمایند و این از مجربات است

منبع : اللئالی المخزونة ص 71

 

علم به عاقبت کار:

هر کس با ایمان عاقبت کار خود را نداند بعد از نماز خفتن ( نماز عشاء ) که به جامه خواب رود سوره مبارکه ضحی را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند در شب اول یا دوم در خواب بیند که به او بگویند عاقبت کار خوب است یا نه ؟

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۲۱۰

 

برای دیدن مقصود در خواب :

از مجربات برای دیدن مقصود در خواب این است که این کلمات را بنویسی :

بطیطن و ش ها ربا ساو عیا ئمو هئواس لحصو اد طلمه رود

کلمات هاء و طاء و واو و عین را بزرگتر بنویس و درون آن خالی باشد . این کاغذ را در دست بگیر و بخواب تا عجایب ببینی به شرط آنکه با طهارت بدن و پاکی رختخواب و با وضو باشی و این که تنها باشی و نترسی .

این عمل را در شب جمعه یا دوشنبه و یا پنج شنبه می توان انجام داد

منبع : معراج العارفین ص ۴۶

 

 

حجاب برای ازدواج و جلب مخاطب


حجاب برای ازدواج و جلب مخاطب

 

این حجاب را در ساعت سعد روی کاغذ بی خط در یک طرف صفحه با گلاب و زعفرون و مشک بنویسید و همراه خودتون نگهدارین.....

بسم الله الرحمن الرحیم ودود روؤف حنان عطوف کریم مقلب القلوب وألقیت علیک محبة منی سیجعل لهم الرحمن وداً وهو على جمعهم إذا یشاء قدیر إن یریدا إصلاحا یوفق الله بینهما فجمعناهم جمعا یحبونهم کحب الله والذین آمنوا أشد حبا لله هو الذی أیدک بنصره و بالمؤمنین وألف بین قلوبهم لو أنفقت ما فی الأرض جمیعا ما الفت بین قلوبهم و لکن الله ألف بینهم انه عزیز حکیم عسى الله أن یجعل بینکم و بین الذین عادیتم منهم مودة و الله قدیر و الله غفور رحیم اللهم ألف بین حاملة هذا الحجاب ( فلانة بنت فلانة )

در اینجا بجای فلانه بنت فلانه اسم دختر و مادرش را بنویسید

وبین الخلائق کلهم أجمعین کما ألّفت بین آدم و حواء ، وکما ألّفت بین موسى وطور سیناء ،وکما ألّفت بین سیدنا محمد صّلى الله علیه وسلم وبین آله رضی الله عنهم وأمّته رحمهم الله ، وکما ألّفت بین یوسف و زلیخا قد شغفها حبّاً إنا لنراها فی ضلال مبین ،قالوا تالله تفتأ تذکر یوسف حتى تکون حرضاً أو تکون من الهالکـــین اللهم ألقِِِِِ الألفة والشفقة والمحبة فی قلوب بنی آدم وبنات حواء أجمعین حتى یأتوا لخطبتها وطلبها للزواج اللهم اجعلها فی أعین الناظرین غالیة کالجوهر وحلوة فی عیونهم کالعسل والسکر الشمس عن یمینها والقمر عن یسارها والزهرة بین عینیها والله ناظر إلیها بالمحبة والمودة والرعایة والعنایة اللهم زینها فی أعین الناظرین بحق وبحرمة وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین وزیناها للناظرین اللهم إنی أسالک بالعظمة ألإلهیة و بأسرار الربوبیة و بالقدرة الأزلیة و بالعزة السرمدیة و بحق ذاتک الإلهیة المنزهة عن الکیفیة و الشبیهة و بحق صفتک التی لا تمثل بشیء و بحق ملائکتک أهل الصفة الجوهریة الذین عصمتهم عن الأعراض البشریة یسجدون اللیل و النهار و لا یفترون و لا یعصون الله ما أمرهم و یفعلون ما یؤمرون و بکرسیک المکلل بالتوراة إلى عرشک و بعرشک العظیم الذی تغشاه الأنوار و بما فیه من الأسرار و بالقلم و اللوح و بجاه سیدنا محمد الممدوح صلى الله علیه و سلم وبحق الاسم الأعظم وبالقرآن الکریم وبألف ألف لا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم وبحق کهیعص حمعسق طه یس ق ن طس طسم ألم ألمر ألمص أسألک اللهم أن تسخر لحاملة هذا الحجاب (فلانة بنت فلانة )

بجای فلانه بنت فلانه اسم دختر و مادرش را بنویسید 

جمیع أبناء آدم وبنات حواء بالمحبة والمودة والقبول والاحترام والطاعة الکاملة ویسر أمر زواجها وسخر لها زوجا صالحا یأتی لخطبتها بحق اسمک الله الله الله و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم وما أمر الساعة إلا کلمح البصر أو هو اقرب إن الله على کل شیء قدیر أخَذْتُ وعقدت جوارحه بحق شهد الله ،وقل هو الله ،وحسبی الله ألا إن حزب الله هم الغالبون اللهم لا حول الا حولک وقوتک ولا قدرت لاحداً الا قدرتک یاقدیر یامقتدر بحق حبیبک ونور عرشک سیدنا محمد صلى الله علیه وسلم البرهان البرهان البرهان یاعزیز یاودود یالطیف

 

به این دعا حجاب گفته میشود چون بین دختر و هر آنچه که موجب از بین رفتن شانس او برای ازدواج میشود مثل چشم زخم ، حسادت و غیره ، حجاب و حائل میشود و اجازه نمیدهد شانس او از بین برود

 

تفاوت حرز، تعویذ و حجاب که در مفاتیح الجنان آمده، چیست؟

1. حرز، به معنای پناهگاه، جاى محکم و استوار، و هر چیزی که انسان را حفظ کند و انسان در آن پناه گیرد آمده است. حرز در اصطلاح، به دعاهایى گفته می‌شود که خواندن یا نوشتن و همراه داشتن آنها موجب جلوگیری از ترس، چشم زخم، بلا و دردها، جانوران موذى و درندگان، می‌شود.


2. تعویذ  به معنای پناه بردن به چیزی است از شرّی که با آن مواجه شده است. تعویذ در اصطلاح؛ به دعایی گفته می‌شود که برای دفع شرّ نوشته می‌شود و چون به آن پناه می‌برند، به آن تعویذ می‌گویند. و آویختن آن بر کسی دیگر نیز تعویذ گفته می‌شود


3. حجاب نیز که به معنای پوشش است، به چیزی گفته می‌شود که بین دو چیز حائل می‌شود و مانع برخورد آن دو با هم می‌شود. از این‌رو؛ به حرز یا دُعایی که براى دفع آفت یا چشم زخم بر خود آویزند نیز حجاب گفته می‌شود.
 

 

جهت گشایش بخت دختران ( از آیت الله بهجت)

 

جهت گشایش بخت دختران ( از آیت الله بهجت)

دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

 آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانند.

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:

فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد و اگر نشد، بداند یا کم خوانده یا با اعتقاد کامل نخوانده است

 

​​​​​​​دعا هنگام تلاش روزانه

 

دعا هنگام تلاش روزانه

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له ، لَهُ المُلک و لَهُ الحمد  یُحیی و یُمیت و  یُمیت و یُحیی و هُوَ حَیٌّ لا یَموت بِیَدِهِ الخَیر و هُوَ عَلی کُلِّ شَی ءٍ قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

«اعوذ بالله السمیع العلیم مِن هَمَزاتِ الشَّیاطین و اَعوذُ باللهِ اَن یَحضُرون اِنَّ الله هو السَّمیعُ العلیم »

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم از وسوسه های شیاطین که در دل می اندازند و پناه می برم به خدا از اینکه حضور پیدا می کنند ( برای فریب و وسوسه من ) بدرستی که خدا شنوای داناست »

 

 

در استجابت دعا

 

در استجابت دعا

سوالاتی که آیت الله بهجت جواب دادند

 به نظر جناب عالی در چه شرایطی دعا مستجاب است؟

ج: بسمه تعالی- شرط استجابت دعا ترک معصیت است « أوفو بعهدی أوف بعهدکم بقره/40 »

« فاذکرونی أذکرکم. بقره/152 » « أدعونی أستجب لکم. مؤمن/ 60 »

 گاهی مصلحت در غیر تعجیل است و گاهی مصلحت در تبدیل به احسن است؛

 داعی خیال می کند مستجاب نشده است و اهل یقین می فهمند.

 

نکاتی در باره دعا

امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:

به هرکه چهار چیز اعطا شود از چهار چیز محروم نمیماند:

به هر کسی توفیق دعا کردن دادند از اجابت محروم نمیماند 

و به هر که توفیق توبه کردن داده شد از قبول توبه محروم نمیماند

و به هر که توفیق استغفار داده شد از آمرزش محروم نمیماند

و به هرکه توفیق شکر داده شد از زیاد شدن نعمت محروم نمی ماند .

امام صادق صلوات الله علیه فرمودند:

الدعاءکهف الاجابةکما ان السحاب کهف المطر

یعنی همانطور که ابر پایگاه باران است  ،دعا پایگاه  اجابت است  - مکارم الاخلاق ج2ص4

هشام بن سالم از امام صادق علیه السلام نقل میکند که

فرمود:آیا میدانید که به چه سبب گاهی  بلا طولانی میگردد

و گاهی مدت ان کوتاه است  گفتند نه،فرمود :

اگر هنگام بلا به یاد دعا بیفتید

و الهام شوید که دعا کنید ،بدانید که مدت بلا کوتاه است. مکارم الاخلاق ج2ص

 

ساعتنامه’ سنتی

 

ساعتنامه’ سنتی

 طریقهء ساعات نجومی 

این تعلق ساعات به کواکب بر اساس ایام هفته است.نه طریقهء رصدی ساعات سعید و... که اصل آن است. اما این روش هم خیلی مهم هست  تعلق کواکب به ایام هفته در تمامی کشور ها مشترک است .مثلا انگلیسی ها به شنبه میگویند ساتردی.در اصل ساترن دی بوده و  ساترن یعنی زحل.سان دی یعنی روز خورشید.مان دی همان موون دی بوده یعنی روز ماه.

در المانی هم همین بوده شاید این روش از یونان رسیده باشه ولی خیلی  قدیمیه. چون در قدیم صاحب و لرد هر روزی را یکی از ستار گان میدانستند.چون تمام اشیا ی جهان را به کواکب نسبت میدادند و به  بروج و خانه های فلکی البته من هم تاثیرات زیادی از این روش  دیدم

اول تصاحب کواکب از ایام هفته

شنبه=زحل یکشنبه =خورشید دوشنبه=ماه سه شنبه=مریخ  چهارشنبه= عطارد پنجشنبه=مشتری جمعه=زهره

حالا باید اصل ترتیب ساعات رابدانیم

ترتیب ساعات مثلا روز شنبه روش اینه که از هر روزی باید یکروز  در میان بصورت معکوس پیش رفت تا ساعت بعدی همان روز بدست اید مثلا شنبه چون متعلق به زحل هست پس ساعت اول مال زحله برای بدست اوردن ساعت دوم روز قبل را که جمعه هست رها میکنیم  میرسیم به پنجشنبه که متعلق به مشتریه پس ساعت دوم روز شنبه  متعلق به مشتریه ساعت سوم روز شنبه دو روز باید از مشتری به  عقب برویم (یکی در میان) میرسیم به سه شنبه که ساعت مریخه پس  ساعت سوم روز شنبه مریخ است و همینطور ادامه میدهیم

تذکر ساعات روز 12 ساعت نجومی و ساعات شب 12 ساعت نجومی  است

تذکر 2:هر روز یا شب که متعلق به کو کبی باشند با همان کوکب شروع میشوند مثلا شب عطارد با خود عطارد شروع میشود تذکر 3:تر تیب ساعات چه در روز یا شب اینگونه است ( بصورت دایره فرض شود).زحل مشتری مریخ خورشید زهره عطارد ماه و  دوباره این دایره از زحل شروع میشود

تذکر هر ساعت نجومی هر روز تغییر میکند و یک ساعت نیست روش بدست آوردن ساعت نجومی : طلوع و غروب خورشید را محاسبه  میکنیم مثلا میشود 11ساعت و 20 دقیقه حال اگر برای روز بخواهیم محاسبه کنیم 11 .20 دقیقه را لحاظ میکنیم و اگر برای شب بخواهیم محاسبه کنیم غروب افتاب تا طلوع ان را در نظر میگیریم که میشود 12 ساعت و 40 دقیقه حال بسته به ساعت مورد نظر که شب است یا روز عدد مورد نظر را  مثلا 12 ساعت و چهل دقیقه را بر 12 قسمت میکنیم مثلا حاصل شد  1 ساعت و 3 دقیقه و بیست ثانیه این مقدار میشود ساعت اول  نجومی .شب مورد نظر ما مثلا شب یکشنبه یعنی شنبه شب است

که متعلق به عطارده  باید ساعت طلوع و غروب روز را قبلا داشته باشیم مثلا غروب افتاب  ساعت 6.18 دقیقه است از این ساعت تاساعت7  و21 دقیقه و 3 ثانیهء شب متعلق به عطارده و از این ساعت تا ساعت 8 و 24  دقیقه و 6 ثانیهء شب متعلق به ماه هست و به همین ترتیب اگر محاسباتتون درست باشه بعد از 12 قسمت باید ساعت طلوع آفتاب  بدست بیاید

 

روز های هفته و سیارات منسوب به آن ها چنین اند. 

شنبه:ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت زحل است که نحس اکبر است و برای نوشتن دعا وطلسمات دشمنی و جدائی به کار میرود

 

یکشنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت شمس است که سعد اکبر است و برای نوشتن دعا های محبت وزبان بند (عقداللسان) خوب است

 

دوشنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت قمر است که سعداصغر است ونیز برای نوشتن دعا و طلسمات محبت وزبان بند به کار میرود

 

سه شنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مریخ است که نحس اصغر است وبرای نوشتن دعا وطلسمات دشمنی و جدائی به کار میرود

 

چهار شنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت عطارد است که سعد اصغر است است ونیز برای نوشتن دعا و طلسمات محبت وزبان بند به کار میرود

 

پنج شنبه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مشتری است که سعد اکبر است است ونیز برای نوشتن دعا و طلسمات محبت وزبان بند به کار میرود

 

جمعه: ساعت اول یعنی یک ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت زهره است که سعد اکبر است است ونیز برای نوشتن دعا و طلسمات محبت وزبان بند به کار میرود

 

جهت سعادت دنیا و آخرت و وسعت‌ رزق

 

 

دعایی بزرگ جهت سعادت دنیا و آخرت و وسعت‌ رزق

در احادیث متعدد آمده که هر کس این دعا را هفت‌ بار بعد از نماز بخواند 

سعادت دنیا و آخرت و همچنین وسعت‌ رزق و اداء دیون و استحکام کارها نافع است.

بِسم اللّه الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

بَسمِ اللّهِ ما شاءَ اللّهُ لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلاّ بِاللّهِ الْعَلِیِّ الْعظِیمْ

تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لایَمُوتُ وَالْحمْدُلِلّهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَهً وَلا وَلَداً 

وَلَمْ یَکُنْ لَهُ شَرِیکٌ فی الْمُلْکَ وَ لَمْ لَهُ وَلیُّ مِنَ الْذُّلِ وَ کَبَّرْهُ تَکْبِیراً

 

خواص تهلیل ( لا اله الا الله )


کلید آسمان

 رسول خدا (ص ) فرمود: هر چیزى کلیدى دارد و کلید آسمان ها گفتن لا اله الا الله است

 پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرموده است: کسی که لااِلهَ اِلاّ اللّه بگوید،

برای او درختی در بهشت غرس می شود که از یاقوت سرخ است در مشک سفید می روید،

از عسل شیرین تر و از برف سفیدتر و از مشک خوشبوتر است.

 هیچ چیزی ثوابش بالاتر از این نیست

 و بهترین اذکار، «لااِلهَ اِلاّ اللّه » است و کلام حضرت امام محمّد باقر علیه السلام چنان که در «کافی» مذکور است که فرمودند: «ما مِنْ شَی ءٍ اَعظَمُ ثَوابا مِن شهادَةِ اَنْ لااِلهَ اِلاّ اللّه » «هیچ چیزی ثوابش بالاتر از گفتن لااله الااللّه نیست» صدق این دعوی گواه است.

و در کتاب کافی حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: نیست هیچ بنده مسلمانی که بگوید لااِلهَ اِلاّ اللّه ، مگر آنکه صعود کند آن کلمه و بشکافد هر سقف و حجابی که یا بد و نگذرد به هیچ گناهی از گناهان؛ مگر آنکه باطل گرداند آن را و برود تا منتهی شود به مثلش از حسنات، پس بایستد.

 حدیث نفس

از سید هاشم حداد می پرسند برای رفع حدیث نفس ٬ گفتن کدام ذکر خوب است؟

در پاسخ می فرمایند: گفتن تهلیل((لا الهِ الاّ الله))

شیخ بهایی در کشکول خود ازرسول اکرم روایت کرده است که:

 بهترین ذکر من و ذکر انبیا قبل از من (لا اِلَهَ الاّ اللّهُ) می باشد.

 

جهت بیماریها و همچنین امراض صعب العلاج

 

جهت بیماریها و همچنین امراض صعب العلاج

 1-از امام رضا (ع) منقول است که هر کس نام الهی < یا واحد > را هر روز روزی 1001 بار بگوید و ورد زبانش گرداند از آن مرض شفا یابد .

 2-از حضرت امام صادق (ع) منقول است که هر کس را مرضی باشد ، بعد از نماز صبح 40 بار بگوید

بسم الله الرحمن الرحیم *الحمد الله رب العالمین* حسبنا الله و نعم الوکیل تبارک الله احسن الخالقین و لا حول و لا قوة الا با الله العلی العظیم * و دست بر آن محل بمالد از آن صحت می یابد .

 3-سوره محمد (ص) را بنویسد و بر آب پاک بشوید و به مریض بدهد آن مرض شفا می یابد.

4-آیه 131 و 132 سوره طه را بنویسد و بر بیمار ببندند بیمار شفا یابد

بسم الله الرحمن الرحیم* و لا تمدن عینیک الی ما متعنا به ازواجا منهم زهرة الحیوة الدنیا لنفتنهم فیه و رزق ربک خیر و ابقی *و امراهلک بالصلوة و اصطبر علیها لا نسئلک رزقا نحن نرزقک و العاقبة للتقوی .

 ابتدا باید چهار شب چهارشنبه اى را بر گزیند که دو شب چهارشنبه آن در نیمه دوم ماه قمرى واقع شده باشد و دو شب چهارشنبه دیگر یعنى سوم و چهارمین آنها در نیمه اول ماه بعدى قرار داشته باشد که به چهاده روزه اول ماه بعدى مى رسد. (عدد چهار براى این است که نام مبارک حضرت عباس علیه السلام داراى چهار حرف است (ع ب اس ).

سپس در هر شب چهارشنبه به تعداد یکصد و سى و سه بار سوره مبارکه (انا انزلناه فى لیله القدر) را با اخلاص قرائت کند، به طورى که کلمه آخر این آیه مبارکه که به (مطلع الفجر) ختم مى شود، درست در آخرین لحظه پایان نیمه شب و آغاز بامداد ادا شود. براى این منظور مى تواند، آخرین بارى که سوره مبارکه (انا انزلناه ) را مى خواند، کلمه مطلع الفجر را بخواند تا لحظه پایان نیمه شب و آغاز بامداد برسد. شب چهارشنبه چهارمى در حدود شب چهارده ماه قمرى است که با نام مبارک قمر بنى هاشم قرابت دارد. ظهور ارتباط تحت هر نام که باشد در این شب انجام خواهد گرفت ، به اذن خداوند دانا و مقام حضرت مولى اباالفضل العباس علیه السلام . (حماسه پرچمدار کربلا، ص 1

 

خواص بیشمار آیت الکرسی

 

رحمت الهى

از پیغمبر اکرم (ص ) روایت شده است که فرمودند: هر کس آیة الکرسى را بعد از هر نمازى بخواند، هفت آسمان شکافته گردد و به هم نیاید تا خدا به سوى خواننده اش نظر رحمت افکند و پس از آن فرشته اى را برانگیزد که از آن هنگام تا فرداى آن کارهاى خوبش را بنویسد و کارهاى بدش را محو نماید.


حفاظت از گزندها

به سند معتبر از حضرت موسى بن جعفر (ع ) منقول است : هر که آیة الکرسى را بعد از هر نماز فریضه بخواند، او را گزند ضرر نرساند.

 

بدون شک در آن روز حاجات او بر آورده شود

 اگر برای کسی کار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد که زود انجام شود 

به صحرایی رود که در آنجا کسی نباشد و خطی دور خود بکشد

و رو به قبله با تواضع بنشیند و ۷۰ بار آیه الکرسی را بخواند 

بدون شک در آن روز حاجات او بر آورده شود 

این کار تجربه شده است و شکی در آن نیست
 


ثواب آیة الکرسى بعد از وضو 

از امام باقر (ع ) روایت شده که فرمودند:

 هر کس بعد از وضو گرفتن یک بار آیة الکرسى بخواند،

 خدا ثواب چهل سال عبادت را به او عطا کند و چهل درجه را برایش بالا برد

 و چهل حورالعین را به تزویجش ‍ درآورد

  

نورانیت در قبر با ایة الکرسی

 امام صادق (ع ) فرمودند: زمانى که مؤ من آیة الکرسى را بخواند و ثوابش را براى اهل قبور قرار دهد،

 خداوند از هر حرفى ملکى گرداند که خداى را براى او تسبیح کند تا روز قیامت ،

 و به وى مزد شصت پیامبر را دهد و خدا در هر قبرى از مشرق تا مغرب

 چهل شمع از نور داخل کند و قبرهاى آنها را وسعت دهد.

 

ایت الکرسی هنگام خواب

 امام صادق (ع ) فرمود: هر که هنگام خوابیدنش سه بار آیة الکرسى بخواند

و آیه 18 از سوره آل عمران : شهد الله انه لا اله الا هو و الملائکة و اولوا العلم قائما بالقسط 

لا اله الا هو العزیز الحکیم 

و آیه سخره و آیه سجده را قرائت کند، دو شیطان بر او گمارده شود تا او را از مرده شیاطین حفظ کنند 

بخواهند یا نخواهند و با آن دو، سى تن فرشته باشند که خداى عزوجل را حمد کنند

و او را تسبیح گویند و تهلیل گویند و تکبیر گویند و براى او آمرزش خواهند 

تا آن بنده از خواب بیدار شود و همه ثوابش از او باشد.

 

آیت الکرسی برای حفظ چشم

بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید

 و بعد از خواندن آیت الکرسی بگویید:

 "اللهمَّ احفَظ حَدَقَتی بِحَقِّ حَدَقَتی علی بن ابیطالب(ع)"

  

اگر برای کسی کار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد که زود انجام شود

 و به صحرایی رود که در آنجا کسی نباشد و خطی دور خود بکشد و رو به قبله با تواضع بنشیند

 و 70 بار آیه الکرسی را بخواند . بدون شک در آن روز حاجات او بر آورده شود .

 این کار تجربه شده است و شکی در آن نیست.

 

رسول اکرم (ص) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی

 آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.

 

پاداش کسی که آیت الکرسی را زیاد می خواند

 عبدالله بن عوف گفته است:” شبی خواب دیدم که قیامت شده است و من را آوردند و حساب من را به آسانی بررسی کردند. آنگاه مرا به بهشت بردند و کاخ های زیادی به من نشان دادند. به من گفتند: درهای این کاخ را بشمار ؛ من هم شمردم ۵۰ درب داشت.


بعد گفتند: خانه هایش را بشمار. دیدم ۱۷۵ خانه بود. به من گفتند این خانه ها مال توست. آن قدر خوشحال شدم که از خواب پریدم و خدا را شکر گفتم.

صبح که شد نزد ابن سیرین رفتم و خواب را برایش تعریف کردم.

 

او گفت : معلوم است که تو آیه الکرسی زیاد می خوانی. گفتم : بله ؛ همین طور است. ولی تو از کجا فهمیدی. گفت برای اینکه این آیه ۵۰ کلمه و ۱۷۵ حرف دارد. من از زیرکی حافظه او تعجب کردم. آنگاه به من گفت : هر که آیه الکرسی را بسیار بخواند سختی های مرگ بر او آسان می شود.

 

قبولى نماز

 از پیغمبر گرامى (ص ) روایت شده است که فرمودند: 

هر کس که آیة الکرسى را بعد از هر نماز فریضه اى بخواند،

نمازش مورد قبول قرار مى گیرد و در امان خدا خواهد بود.

 

دستور ازدواج سفالی

   

برای ازدواج دختری که در خانه مانده است

 برای ازدواج دختری که در خانه مانده است این عمل را انجام بده که جدا مجرب است

۹ عدد قطعه سفال قرمز تهیه کرده و بر هر یک یکی از این آیات را بنویس

سوره شعرا آیات ۲۳ تا ۳۱ :

قَالَ فِرْعَوْنُ وَمَا رَبُّ الْعَالَمِینَ ﴿۲۳﴾

قَالَ رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا إن کُنتُم مُّوقِنِینَ ﴿۲۴﴾

قَالَ لِمَنْ حَوْلَهُ أَلَا تَسْتَمِعُونَ ﴿۲۵﴾

قَالَ رَبُّکُمْ وَرَبُّ آبَائِکُمُ الْأَوَّلِینَ ﴿۲۶﴾

قَالَ إِنَّ رَسُولَکُمُ الَّذِی أُرْسِلَ إِلَیْکُمْ لَمَجْنُونٌ ﴿۲۷﴾

قَالَ رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَمَا بَیْنَهُمَا إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ ﴿۲۸﴾

قَالَ لَئِنِ اتَّخَذْتَ إِلَهًا غَیْرِی لَأَجْعَلَنَّکَ مِنَ الْمَسْجُونِینَ ﴿۲۹﴾

قَالَ أَوَلَوْ جِئْتُکَ بِشَیْءٍ مُّبِینٍ ﴿۳۰﴾

قَالَ فَأْتِ بِهِ إِن کُنتَ مِنَ الصَّادِقِینَ ﴿۳۱﴾

سپس آن ها را در ظرف نو و تمیزی قرار داده و آن ها را با آب پاک بشویند و از آن آب دختر بخورد و با آن صورت خود را بشوید خداوند متعال ازدواج را بر او سهل و آسان خواهد کرد 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد