معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

دعا برای بچه دار شدن و فرزند صالح

دعا برای بچه دار شدن و فرزند صالح

 

دعا برای بچه دار شدن و فرزند صالح 

عبداللّه بن عباس روایت کند از رسول خدا صلى اللّه علیه و آله که فرمودند جبرئیل گفت : یا رسول اللّه صلى اللّه علیه و آله بدان خدایى که تو را براستى به خلق فرستاد اگر کسى را فرزند نباشد این دعا را بنویسد و بشوید و بخورد از آب آن حق تعالى اولاد صالح به او کرامت فرماید و هر که درد اندام باشد و بلغم و ناسور یا درد و بوى بد دهان و زکام و درد قولنج و درد سر و زهر مار و عقرب ، این دعا او را نگاه دارد و به مراد خود برسد (ان شاء اللّه ).

بسم اللّه الرحمن الرحیم

اعوذ بکلمات اللّه التامات کلها من شر کل شیطان و من شر السامه و من کل عین لامه و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعو الذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین کیعص حمعسق اها شراهت اذونى اصاوث آل شداى بحق لا اله الا اللّه محمد رسول اللّه بسم اللّه الشافى بسم اللّه الکافى بسم اللّه المعافى بسم اللّه الذى لایضر مع اسمه شى ء فى الارض و لا فى السماء و هو السمیع العلیم ان یشاء یسکن فیظللن رواکد على ظهره ان فى ذلک لایات لکل صبار شکور انهم یکیدون کیدا و اکید کیدا فمهل الکافرین امهلهم رویدا الریح و اللّه ورائهم محیط بل هو قرآن مجید فى لوح محفوظ بسم اللّه الرحمن الرحیم قل اعوذ برب الفلق من شر ما خلق و من شر غاسق اذا وقب و من شر النفاثات فى العقد و من شر حاسد اذا حسد بسم اللّه الرحمن الرحیم قل اعوذ برب الناس ملک الناس اله الناس من شر الوسواس الخناس الذى یوسوس فى صدور الناس من الجنه و الناس یرید اللّه ان یخفف عنکم و خلق الانسان ضیعفا و صل على محمد و آله اجمعین الان خفف اللّه عنکم و علم ان فیکم ضعفا و صل على نبینا محمد و آله اجمعین ذلک تخفیف من ربکم و رحمه و صلى اللّه على خیر خلقه محمد و آله اجمعین .

 

آیه جهت فرزند خواستن

درالمکارم الاخلاق ازامام سجاد (ع)که به یکی از یارانش برای فرزند دار شدن فرمود: این آیه  را 70بار (رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ) بخواند.

 

نمازی مجرب برای رسیدن به مقصود

 

نمازی مجرب برای رسیدن به مقصود

 یکی از نمازهایی که در رساندن انسان به مطلوب خود، به تجربه ثابت شده خواندن چهاررکعت نماز است به این طریق که این نماز به دو سلام ختم شود.

در رکعت اول پس از سوره حمد، صد مرتبه افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد(سوره غافر، آیه 44) خوانده شود.

در رکعت دوم، پس از سوره حمد، صد مرتبه الا الی الله تصیر الامور(سوره شوری آیه 53) خوانده شد.

در رکعت سوم پس از سوره حمد صد مرتبه نصر من الله و فتح قریب (سوره صف آیه 13)

و در رکعت چهارم پس از سوره حمد صد مرتبه انا فتحنا لک فتحا مبینا (سوره فتح آیه 1)

و پس از خواندن نماز به سجده رود و صد مرتبه بگوید:

غفرانک ربنا و الیک المصیر (سوره بقره، آیه 285)و صد مرتبه استغفرالله و اتوب الیه را بر زبان جاری کند

 

 

جهت هر حاجت وگرفتاری

 

جهت هر حاجت وگرفتاری 

ملا محسن فیض کاشانی (ره)در الئالی المخزونه نقل می نماید که اگر کسی را حاجتی به درگاه خداوند(جل جلاله) باشد ومطلبی را از خداوند (عظم شانه ) بخواهد از حیث ثروت - علم وعمل وغیر ذالک یا انکه به بلایی گرفتار باشد از قبیل فقر - بدبختی -هلاکت  –ناخوشی جسمانی یا نا راحتی روحی باید  سه شب جمعه بعد از گذشتن دو ثلث از شب جمعه  تقریباساعتی قبل از اذان صبح) بیدار شودو وضوی کاملی بعمل اورد به نیت قربت وسپس  دو رکعت نماز حاجت بخواند به حمد وهر سوره ای که خواست وبعد از ان صد مرتبه صلوات بفرست   وهزار ویک مرتبه بگوید :
 
(( بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم))
 وبعد از ان دوباره صد مرتبه صلوات بفرستد ومطلب خودرا از خداوند (عز ذکره) بخواهد که انشا الله بر اورده است واگر دفعهء اول بر اورده نشد شب جمعه دوم انجام   دهد واگر نشد شب جمعه سوم انجام دهد که انشاء الله تخلف ندارد .
  
همچینین در اللئالی فیض کاشانی (ره) است که گاه شخصی دچار سختی بشود یا حاجتی داشته باشد که هیچ جای امیدی برای بر اوردن ان نباشد در اخر شب واگر ثلث سوم جمعه باشد بهتر است بر خیزد و وضو بگیرد ودو رکعت نماز حاجت بخواند وبعد از نماز هفتاد بار این دعا را بخواند به اذن خدا مطلب حاصل شود و بسیار مجرب است.
 
((یا ابصر الناظرین یا اسرع الحاسبین یا اسمع السامعین  یا اکرم الاکرمین یا ارحم الراحمین ویا احکم الحاکمین))
بعد از دعا دست خود را بلند کند واز قاضی الحاجات حاجت  خود را بخواهد که روا است انشاء الله تعالی

 

برای براورده شدن حاجات

گفتن " فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم 

 

 

ذکر یونسیه و برآورده شدن حاجت

 

ذکر یونسیه و برآورده شدن حاجت و رها شدن از غم / سفارش آیت الله بهاء الدینی

حضرت امام صادق (ع) می فرماید : حیرانم از کسی که محزون است ، ولی به گفتن این قول خداوند « لا اِلهَ اِلّا اَنتَ سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین » پناه نمی برد . زیرا خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می گوید : « پس دعای او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مومنان را نیز چنین نجات دهیم . »

 

فـرزند روشنـائـے چـشــم مـے ‌شود

 

فـرزند روشنـائـے چـشــم مـے ‌شود

هرکس "سوره فجر" را یازده مرتبه بخواند و باحلال خود نزدیکے کند خداوند به او اولادے می بخشد که باعث روشنایی چشم او می شود

 تفسیر جامع ۴۰۲/۷

آیات مشکل گشا

 

دعای (سریع الاجابه) برای حاجات خیلی خیلی سریع

 

دعاى پرارزشى است که پیغمبر اکرم(صلى الله علیه وآله) در روز جنگ بدر و احزاب و امام حسین(علیه السلام) آن را نیز خواندند. این دعا از امام صادق(علیه السلام) نیز نقل شده است

《 اَللّهُمَّ اَنْتَ ثِقَتى فى کُلِّ کُرْبَة، وَ اَنْتَ رَجآئى فى کُلِّ شِدَّة، وَ اَنْتَ لى فى کُلِّ اَمْر نَزَلَ بى ثِقَةٌ وَعُدَّةٌ، کَمْ مِنْ کَرْب یَضْعُفُ عَنْهُ الْفُؤادُ، وَ تَقِلُّ فیهِ الْحیلَةُ، وَ یَخْذُلُ عَنْهُ الْقَریبُ وَ الْبَعیدُ، وَ یَشْمَتُ بِهِ الْعَدُوُّ، وَ تَعْنِینى فیهِ الاْمُورُ، اَنْزَلْتُهُ بِکَ، وَ شَکَوْتُهُ اِلَیْکَ، راغِباً فیهِ عَمَّنْ سِواکَ، فَفَرَّجْتَهُ وَ کَشَفْتَهُ وَ کَفَیْتَنیهِ، فَأَنْتَ وَلِىُّ کُلِّ نِعْمَة، وَ صاحِبُ کُلِّ حاجَة، وَ مُنْتَهى کُلِّ رَغْبَة، فَلَکَ الْحَمْدُ کَثیراً، وَ لَکَ الْمَنُّ فاضِلاً 》

 

شفای هر بیماری

 

شفای هر بیماری :

مرحوم محدث نوری می گوید : از پیامبر اکرم برای شفای هر بیماری این عمل نقل شده است

در ظرفی تمیز با زعفران نوشته شود سپس شسته و آشامیده گردد کلمات این است

اعوذ بکلمات الله التامات و اسمائه ( الحسنی ) کلها عامة من شر السامة و الهامة

و ( من شر ) العین الامة و من شر حاسد اذا حسد

سپس سوره حمد و توحید و فلق و ناس و آیات زیر :

بقره ۱۶۳ - بقره ۲۵۵ تا ۲۵۷ - بقره ۲۸۵

ده آیه اول سوره آل عمران و ده آیه آخر ان نیز که از ان فی خلق السموات و الارض می

باشد و نیز اول آیه سوره نساء

 

دستور دیگری نیز در ذیل آن امده است که به این صورت است :( با دستور بالا فرق می کند )

اول ایه از سوره مائده و اول ایه از سوره انعام نوشته و اول ایه از سوره اعراف و آیه ۵۴ سوره اعراف و ایه ۸۱ سوره یونس و آیه ۶۹ سوره طه و ده آیه اول از سوره صافات تمامی نوشته سپس سه مرتبه شسته و وضوی نماز گرفته و سه مرتبه از آن آشامیده شود و صورت و تمامی بدن با آن آب مسح شود سپس دو رکعت نماز خوانده و از خداوند طلب شفا کند این عمل را سه روز انجام دهد  حسان می گوید این عمل مجرب است .

 

نماز حاجت بسیار مجرب

 

نماز حاجت بسیار مجرب

چون گرفتارى شدیدى برایت پیش آید که تو را غمگین سازد دو رکعت نماز بخوان ، در رکعت اول فاتحه و آیة الکرسى و در رکعت دوم فاتحه و انا اءنزلناه ، بعد قرآن را بر بالاى سر بگذار و ده بار بگو: (خداوندا! به حق آن کس که او را بر خلق خود به رسالت فرستادى و به حق همه آیه هاى قرآن و به حق کسانى که آنها را در آن مدح کرده اى بر تو و به حق تو بر آنها و هیچ کس را از تو به حق تو عارف تر نمى شناسم ) (یا سیدى یا الله ) و ده بار بگو: (به حق محمد (صلى الله علیه و آله و سلم)) و ده بار (به حق فاطمه ) و بعد یکى یکى ائمه را به همین نحو نام ببر تا به امام به حق امام زمان (علیه السلام) برسى از جاى خود بر نخواهى خواست مگر حاجت روا.
راوى گوید: به امام رضا (علیه السلام) عرض کردم : فدایت شوم دعایى براى برآمدن حاجتها به من تعلیم کن ، فرمود: چون کار مهمى با خدا دارى غسل کن و تمیزترین جامه ها را بپوش و عطر بزن و زیر آسمان برو و دو رکعت نماز کن و حمد و (قل هو الله احد) را 15 بار بخوان و به رکوع برو و در رکوع نیز 15 بار آنها را بخوان بعد سجده کن و در سجده بگو: (خداوندا! همه معبودها جز تو باطل است و تو حق مبینى ، حاجت … مرا هم اکنون روا بفرما)، و بر حاجت خود اصرار کن و چون حاجتت روا شد نماز شکر بجاى آر.
برای مطالعه بیشتر ر. ک. مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى، ترجمه عبد الرحیم عقیقى بخشایشى.

 

 

دعا بجهت حفظ از گناهان

 

دعا بجهت حفظ از گناهان

این دعاى شریف است که نگاه مى دارد از گناهان و جامع دنیا و آخرت است :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ یا 
مَنْ اَظْهَرَ الْجَمیلَ وَ سَتَرَ الْقَبیحَ وَ لَمْ یَهْتِکِ السِّتْرَ عَنّى یا کَریمَ الْعَفْوِ یا حَسَنَ التَّجاوُزِ یا واسِعَ الْمَغْفِرَةِ وَ یا باسِطَ الْیَدَیْنِ بِالرَّحْمَةِ یا صاحِبَ کُلِّ نَجْوى وَ یا مُنْتَهى کُلِّ شَکْوى یا کَریمَ الصَّفْحِ یا عَظیمَ الْمَنِّ یا مُبْتَدِءَ کُلِّ نِعْمَةٍ قَبْلَ اسْتِحْقاقِها یا رَبّاهُ یا سَیِّداهُ یا مَوْلَیاهُ یا غایَتاهُ یا غِیاثاهُ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ و آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَسْئَلُکَ اَنْ لاتَجْعَلنى فِى النّارِ آل محمّد

آنگاه مى طلبى از حق تعالى هر چه بخواهى

 

برای دزدیده شده و یا گمشده :

نقل است برای دزدیده شده و یا گمشده هفت مرتبه یا هفتاد مرتبه این ذکر را بخواند بی شک آن شی ء پیدا خواهد شد

اَصْبَحْتُ فِی جَوارِ اللهِ اَمْسَیْتُ فِی اَمانِ اللهِ

منبع : گوهر شب چراغ جلد ۱ صفحه ۱۴۷

 

برای پیدا کردن گم شده

 آیه 58 : در کتاب المصباح آمده است : اگر شخصی چیزی را در زمین دفن کند و بعد جای دقیق آن را فراموش کند و نتواند آن را پیدا کند آیه إِنَّ ﭐللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤَدُّواْ ﭐلْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ ﭐلنَّاسِ أَن تَحْکُمُواْ بِـﭑلْعَدْلِ إِنَّ ﭐللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ ﭐللَّهَ کَانَ سَمِیعاً بَصِیراً ﴿58﴾ را در ظرفی نو بنویسد سپس آن را باآب باران بشوید و در محدوده ای که متاعش را دفن کرده بپاشد ، به جای دفن شده هدایت شده و به آن دست می یابد .

 

 

دعایی مجرّب در باطل کردن سحر

 

دعایی مجرّب در باطل کردن سحر

بسم الله الرحمن الرحیم

یک مرتبه

یا مُبطِلَ السِّحرِ أَبطِل عَنِّی السِّحرَ وَ یا مُزیلَ العُسرِ أَزِل عَنِّی عُسرَهُ وَ یا فَتّاحُ إفتَح عَنِّی عُقَدَهُ یا فَعّالُ إِفعَل بی ما یُصلِحُنی مِنهُ

120 مرتبه یا مُبطِلَ السِّحرِ وَ یا مُزیلَ العُسرِ یا فَتّاحُ یا فَعّالُ یَالله

( یالله با همزه وصل و مدّ لام بخوانید)

یک مرتبه الّلهمَّ صلِّ علی محّمد و آلِ محمّد و عجِّل فَرَجَهُم.

کسانی که در زندگی شان احساس نا آرامی می کنند و یا احساس وجود انرژی های منفی در اطرفشان را دارند: برای دور کردن انرژی های منفی اطرافتان می توانید به صورت دعای زیر روزی 300 بار به مدت یک ماه بخوانید:

﴿ رَبِّی أَنِّی مَسَّنِیَ الشَّیْطَانُ بِنُصْبٍ وَ عَذَابٍ، رَبِّی أَعُوذُ بِکَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّیَاطِینِ وَ أَعُوذُ بِکَ رَبِّ أَن یَحْضُرُون (وَحِفْظًا مِّن کُلِّ شَیْطَانٍ مَّارِدٍ ﴾

این دستور نیازی به تحصین و صرف العمار و بخور ندارد

ولی روشن کردن بخور خوشبو در همه حال در منزل خوب است

برای از بین بردن و سوزاندن و کشتن خادمین سحر و باطل کردن سحر از هرنوع عنصر (آتشی -خاکی -بادی-آبی) و ضربه مهلک زدن به ساحر در حد مرگ در هر بعد مکانی

برای این دستور حتما می بایست از بخور مخصوص استفاده شود که از سایت دایی وهاب میتونید تهیه کنید و دعای تحصین خوانده شود هرشب (بمدت یکهفته) در یک ساعت معین و مکان بلاتغییر با تصور و تمرکز بر هر نوع عنصر سحر و جادو طلسم و خادمینش و ساحر انجام شود

سوره مبارکه القارعه را 110 مرتبه بخوانید در مرتبه آخر به آیه نارحامیة رسیدید این آیه را 1001 مرتبه تکرار کنید

 

تحصین ( حصن و حصار و سپر محافظ )

 

تحصین ( حصن و حصار و سپر محافظ )

 این آیات محافظت کننده هستند از هر گونه ضرر حاسدان و بخیلان و بدگویان

 

قُلْ لَنْ یُصِیبَنَا إِلَّا مَا کَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلانَا وَعَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ (51) سورة التوبه

وَإِنْ یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلا کَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ وَإِنْ یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلا رَادَّ لِفَضْلِهِ یُصِیبُ بِهِ مَنْ یَشَاءُ

مِنْ عِبَادِهِ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ (107) سورة یونس

وَمَا مِنْ دَابَّةٍ فِی الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا

کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُبِینٍ (6) سورة هود

إِنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّی وَرَبِّکُمْ مَا مِنْ دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذٌ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ

رَبِّی عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ (56) سورة هود

وَکَأَیِّنْ مِنْ دَابَّةٍ لا تَحْمِلُ رِزْقَهَا اللَّهُ یَرْزُقُهَا وَإِیَّاکُمْ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ (60) العنکبوت

مَا یَفْتَحِ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِنْ رَحْمَةٍ فَلا مُمْسِکَ لَهَا وَمَا یُمْسِکْ فَلا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ

بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ (2) سورة سبأ

وَلَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تَدْعُونَ

مِنْ دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِیَ اللَّهُ

بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ کَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِی بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکَاتُ رَحْمَتِهِ

قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ (38) سورة الزمر

 

تحصین 

یکی از شروط عمل کردن به کارهای روحانی (مثل نوشتن دعا) اینست که قبل از شروع ، خود را از ضربات و نفخات و برگشت دعاها محافظت کنید .

بخداوندی خدا و نام اعظم مبارکش که با آن آسمانها را بالا برد و زمین را پهن نمود این حصن (دعای سپر) از اسرار مکنون است

 اگر انسانی آنرا در روز بخواند هیچ شری در طول آنروز به او نمیرسد وچنانچه در شب بخواند در امان خدا خواهد بود 3بار بعداز طلوع آفتاب و3بار بعداز نماز عشاء قرائت شود

بسم الله عَن یمینی ، بسم اللهِ عَن شِمالی ، بسم اللهِ أَمامی، بسم اللهِ خَلفی ، بسم اللهِ مِن فَوقی ، بسم اللهِ أَن أِغتالَ مِن تَحتی ، بسم اللهِ اِکتَنَفتُ و فی حِرزِهِ الحَصینِ دَخَلتُ ، و بِحِصنِهِ المَنیعِ اِحتَجَبتُ ،و بِأَسمائِهِ الحُسنى تَسَربَلتُ ، و بِسِرِّ أنوارِ القَویِّ القاهِرِ عَلَوتُ و بِسِرِّ اَنوارِ اِسمِهِ الجَلیلِ تَرَدَّیتُ و بِقُوَّةِ اِمدادِ اَسرارِ اِسمِهِ القَویِّ القاهِرِ عَلَوتُ و غَلَبَت أَعدائی مِنَ الجِنِّ وَ الإنسِ وَ سائِرِ المَخلوقین ، وَاحتَجَبتُ وَانتَصَرتُ وَقَهَرتُ وَبِجَلالِ بَهاءِ سَناءِ اِسمِهِ العَظیمِ الکَبیرِ الحَیُّ القَیُّومِ ذِی الجَلالِ وَالإِکرامِ تَذَرَّعتُ ، وَ بِبَوارِقِ أَنوارِ أَسرارِ کَلامِهِ العَظیمِ احتَجَبتُ و تَمَسَکتُ ، وبِخَفیِّ لُطفِهِ الحَسَنِ الجَمیلِ تَعَلَّقتُ ،و بِرُکنِهِ القَویِّ اَلتَجَأتُ وَاستَنَدتُ ، سُبحانَهُ وَبِحَمدِهِ لَیسَ کَمِثلِهِ شَیءٌ وَهُوَ السَّمیعُ البَصیرُ ، فَتّاحٌ عَلیمٌ باسِطٌ مُعِزٌّ جَوادٌ کَریمٌ عَلیٌّ عَظیمٌ اَللّهُمَّ إِنّی اَسأَلُکَ بِکَلِماتِکَ التّامّاتِ ، وَالأَسماءِ المُعَظَّماتِ وَالأَحرُفِ النّورانِیّاتِ ، وَالکُتُبِ المُنزَلاتِ ،وَالآیاتِ البَیِّناتِ ، وَبِما اَورَرتَهُ سُرادِقاتِ عَرشِکَ العَظیمِ مِنَ الهَیبَةِ وَالجَلالِ وَالقُدرَةِ وَالعَظَمَةِ . وبِما أَودَعتَ فِی الحُروفِ وَالأسماءِ مِنَ الخَواصِ وَالأَسرارِ بِالحَضرَةِ الشَّریفَةِ وَالشَّریعَةژ المُطَهَّرَةِ وَالصَّلَواتِ الخَمسِ ، وَاتِّصالِ الأَسرارِ مِنَ الرَّحمَةِ لِلخَواصِ مِن عِبادِکَ وَأسأَلُکَ یا رَبِّ بِما دَعاکَ بِهِ أَنبیائُکَ وَ رُسُلِکَ ، وَبِما یُسَبِّحُکَ بِهِ أَنبیائُکَ وَ رُسُلُکَ ، وَبِما یُسَبِّحُکَ بِهِ وَیِمَجدِکَ بِهِ حَمَلَةِ عَرشِکَ وَالمُقَرَّبونَ مِن مَلائِکَتِکَ، أَن تَجعَلَنی وَاَهلِ بَیتی مَحفوظاً مُحصِناً مِن کُلِّ عَدُوٍّ مِنَ الجِنِّ وَالإِنسِ ، وَسائِرِالعَوالِمِ ما عَلِمتَ مِنها وَما لَم أَعلَم ، وَأَدخِلنی فی سِرِّ إِمدادِ أَنوارِ خَزائِنِ حِرزِکَ العَزیزِ المَنیعِ ، مَحجوباً عَن کُلِّ سُوءِ مَغموساً فی بَحرٍ مِن نور ِهَیبَتِکَ ، مُؤَیَّداً بِیَدٍ مِنکَ مُؤَیَّداً بِروحِ القُدُسِ و کُنِ اللّهُمَّ لی و لِأَهلِ بَیتی وَلیّاً وَ ناصِراً وَ کَفیلاً وَ وَکیلاً وَ حَسیباً وَ حَفیظاً ، بِرَحمَتِکَ وَ فَضلِکَ وَ مَنِّکَ وَ طَولِکَ ، وَاجعَل جَمیعَ مَخلوقاتِکَ طَوعِ یَدی ،مالِکاً أَزِمَّةِ قُلوبِهِم ،مَحبوباً عِندَهُم مُعَزَّزاً مُکَرَّماً مَهاباً مُعَظَّماً فیهِم، لا یَعصونَ أَمری وَلا أَنالَ مِنهُم مَکروهاً أًبَداً . مَعصوماً مِن أَذاهُم بِشِدَّةِ المُحَبَّةِ وَالأُلفَةِ وَالمَوَدَّةِ ، وَاجعَلنی فی ذلِکَ قَریباً مِن حَضرَتِکَ الشَّریفَةِ ، مُتِمَسِّکاً بِالشَّریعَةِ المُطَهَّرَةِ، مُتِلَقِّیاً لِلعُلومِ وَالحِکمَةِ الَّتی تَقذِفُها بِفَضلِکَ فی قَلبی، مِن فیضِ أَنوارِکَ وَ احفَظنی اَللّهُمَّ مِنَ العُجبِ وَالکِبرِ وَالرّیاءِ وَالنِّفاقِ وَالکُفرِ وَالشِّقاقِ وَالشِّرکِ الخَفیِّ، وَطَهِّرنی مِنَ الدَّنَسِ وَالزَّلّاتِ وَالعُیوبِ الباطِنَةِ وَالظّاهِرَةِ، وَ قَدِّس اَللّهُمَّ فِکری وَ نَوِّر بِنُورِ العِلمِ وَالیَقینِ قَلبی، وَاهدِنی سَواءِ السَّبیلِ، وَ بَلِّغنی مَقاصِدی وَ اَعِنّی عَلى أَمانیی ، وَ أعزِزنی بِعِزِّکَ یا عَزیز ، وَ مَلِّکنی مُلکاً بِحَولِکَ یا مالِکَ المُلک، وَانصُرنی یا نَصیر وَ قَوِّنی یا قَوی، وَاهدِنی سَواءَ السَّبیل ، وَاجعَلنی آمناً مِن عَذابِ القَبرِ وَ فِتنَتِهِ، وَاجعَل حَیاتی فی طاعَتِکَ وَ فَهمی فی عِلمِکَ اللَّدُنّی ،وَاصحِبنی بِعِبادِکَ الصّالِحین، وَالأبرارِ وَالصِّدّیقین وَاجعَلنی مِنهُم بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین اَللّهُمَّ وَ عافِنی مِن کُلِّ بَلیَّةٍ وَ نَجِّنی مِن کُلِّ هَلَکَةٍ ، وَلا تَجعَلنی مِنَ الهالِکین ، وَلا تَجعَلنی مِنَ الغافِلین ، وَاسقِنی کَأساً راوِیاً مِن شَرابِ مَحَبَتِک،وَلا تَجعَلنی مِنَ القانِطین، یا ذَا الحُجَّةِ البالِغَة ، وَ یا ذَا العَظَمَةِ وَالقُدرَةِ، یا حَیُّ یا قَیُّوم ، یا ذَا الجَلالِ وَالإکرام إلهی ما أعظَمَ شأنَکَ، وَأعَزَّ سُلطانَکَ، بِکَ اللّهُمَّ نَزَلتُ وَ أنتَ خَیرُ المُنزَلین، وَ بِکَ اِنتَصَرتُ وَ أنتَ خَیرُ النّاصِرین، وَ بِکَ اهتَدَیتُ إلى صِراطِکَ المُستَقیم، فَاکفِنی اَللِهُمَّ شَرَّ کُلِّ مَکروهٍ وَاجعَل دُعائی مَقروناً بِإجابَتِکَ، مَعَ اللُّطفِ وَالرِّعایَةِ وَالمَنحِ الجِسام، وَالمُلقَناتِ الکِرامِ وَ تَرَقّیاتِ الوُصولِ إلى حَضرَتِکَ الشَّریفَةِ ، وَ أهلِنی بِسَریعِ الخَطاب ، یا سَریع یا بَدیع، یا رَفیعَ الدَّرجاتِ یا سامِعَ الأصواتِ عَلى اِختِلافِ اللُّغاتِ، أَسـأَلُکَ العِصـمَةَ وَالأمـنَ وَالسَّـلامَةَ وَاللُّـطفَ وَالبَرَکَةَ وَالقَنـاعَةَ وَالغِنى بِکَ عَن مَن سِـواک، یا أرحَـمَ الرّاحِمین یا أرحَـمَ الرّاحِمین یا أرحـَمَ الرّاحِمین ، سَلامٌ قَولاً مِن رَبٍّ رَحیم سَلامٌ قولاً مِن رَبٍّ رَحیم سَلامٌ قولآً مِن رَبٍّ رَحیمٍ سلَامٌ قَولاً مِن رَبٍّ رَحیمٍ سَلامٌ قَولاً مِن رَبٍّ رَحیمٍ سَلامٌ قَولاً مِن رَبٍّ رَحیمٍ و صَلَواتُ اللهِ البِرِّ الرَّحیمِ عَلى مُحمدٍ الفاتِحِ الخاتَمِ و عَلى آلهِ و الطّاهرینِ و ذُرّیاتِهِ عَدَدَ الاَنفاسِ و اللَّحَظاتِ وَالقَطرِ و النَّباتِ و جَمیعِ ما فِی الکائِناتِ کُلَّما ذَکَرَهُ الذّاکِرون و غَفَلَ عَن ذِکرِها الغافِلون و الحمد لله رب العالمین .

 

 

نماز ضحی

 

نماز ضحی

 ختم آیه شریفه فسیکفیکهم الله برای برآورده شدن حوائج

از جمله مجربات در بر آورده شدن حوائج و فایق آمدن بر کارهای مهم این ختم است

که : در ثلث آخر شب وضو بگیری و گوشه ای بروی که کسی تو را نبیند و با حضور قلب و رو به قبله

هزار مرتبه بگویی : فَسَیَکْفِیکَهُمُ اللّهُ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ ( بخشی از آیه137سوره بقره )

و بعد از هر صد مرتبه که این آیه را می خوانی بگو اللهُمَّ اِکفِنی حاجَتی سپس حاجت را ذکر کن

و بعد از ذکر حاجت بگو اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَی ءٍ قَدیرٌ

تا سه شب متوالی این عمل را انجام بده که تخلف ندارد

 

ختم نماز حاجت در وقت ضحی (نماز ضحی):

به مدت دوازده روز و هر روز در وقت ضحی یعنی دو ساعت از روز گذشته باشد

(2ساعت پس از طلوع خورشید) در گوشه خلوتی دوازده رکعت نماز به نیت حاجت بخواند به این صورت که : در هر رکعت بعد از حمد دوازده مرتبه سوره توحید را بخواند و بعد از سلام 1200 مرتبه بگوید : یا بَدیع َ العَجائبِ بِالخَیرِ رَحَمنی

بارها اتفاق افتاده که در همان روز اول مطلب برآورده می شود و اگر حاجت او برآورده شد باقی مانده روزها را هم عمل را انجام بدهد

 

 

منبع : صحیفة المهدیة ص ۱۷۴

 

 

خواص اسماء الله

 

 

خواص اسماء الله

 المعطی – یعنی دهنده مصالح معاش همه بندگان را که بخواهد : و این نامی است که حضرت آدم ع به برکت این نام به همه اشیاء مکرم گردیده هر که خواهد که محتاج نباشد به هیچ چیز و هیچ کس به دعوت این اسم مداومت نماید بعدد کبیر و در آخر بگوید یا معطی السائلین از خلق بی نیاز گردد عدد از هزار زیاده باشد در روز .


المانع – خدای بازدارنده از بلا و نعمت و راحت و محنت از هر که خواهد از بندگان خود : هر که را جفتی ناسازگار باشد هنگام خواب این نام بسیار گوید سازگاری حاصل شود و هر که در زمان نزول آفت و بلا مثل حمله دشمن بیگانه و یا برف و باران سخت و خطرناک و امدن ملخ و باد و طوفان و هر بلائی که از ان ترسند به گفتن این نام مداومت نمایند در امان باشند.

الضارّ – یعنی رساننده الم درد خواری و مصیبت بهر که خواهد : و این نامی است که زمین و آسمان به برکت این نام قایمند . هر که را طالب جاه و مرتبه عالی باشد و زیادتی قدرت و منزلت هر شب این اسم را صد بار بخواند .

النافع – یعنی رساننده شادی و منفعت چه در صورت خیر و یا شر : نامی که دریاها به برکت ان نهایت ندارند هر که در سفر و در خرید و فروخت و در حین زراعت به ذکر این اسم مداومت نماید او را در ان کار سود بسیار پدید اید و به مال او هیچ نقصانی نرسد اگر در کشتی ترس غرق شدن باشد هر کس ده هزار بار بخواند ان کشتی ایمن گردد .

النور – یعنی پیدا و روشن هستی او به نشانهای ظاهر و بر دارنده حجابها از دلهای بندگان انرا که بخواهد: نامی که موسی علیه السلام در بیابان از صورت آتش انی انا الله شنید هر که هر شب سوره نور را هفت بار بخواند و به عد کبیر این اسم تکرار کند نوری در باطن او ظاهر گردد و اگر مداومت نماید آن نور در ترقی باشد و اگر میسر نباشد هفت جمعه پیوسته مداومت نماید .

الهادی – یعنی پیدا کننده و راه نما باسباب نفع و ضرر بندگان : نامی که دلهای بندگان مقرب به معرفت خدای تعالی به برکت این اسم راه مییابند هر که نظر به آسمان کند و دست بردارد و چندانکه تواند این اسم بگوید و دست بر روی خود کشد الله تعالی او را راهنما و دلیل بفرستد تا خود از عین عنایت بالهام او را راهنمایی کند .

البدیع – یعنی آفریننده هر چیزی بسابقه نهج اصلی: و حضرت یوسف از زندان به برکت این نام نجات یافت و به سلطنت و عزیزی مصر رسید . هر که در وقت دعا کردن هفتاد بار این اسم را بگوید دعای او مستجاب گردد هر که را اندوهی و اظطرابی پیش اید و مظرب گردد و راه نجات انرا نداند و کار وی فر بسته باشد و خواهد که از ان وضع نجات یابد غسل کند دو رکعت نماز گذارد و به جهت امور کلی هفتاد هزار بار بگوید یا بدیع السموات والارض و انچه در توان دارد صدقه دهد و بعد از اتمام ختم و تصدق یکهزار بار بگوید یا بدیع بزودی مشکل وی گشاده گردد .

الباقی – خدای همیشه باشد و هست بون تغییر و تبدیل : نامی که به برکت ان اهل بهشت در بهشت در ایند و از هول قیامت ایمن گردند . امام رضا ع فرمود هر که در هر شب صد بار بگوید عمل او مقبول گردد و هر که هر شب صد بار و در شب جمعه هزار بار بگوید خدا دعای او را مستجاب گرداند و اعمال وی مقبول درگاه خدا شوند و خدا به نظر عنایت بر وی نگرد .

الوارث – یعنی خدا باز ستاننده دادهاست از خلق : هر که مداومت کند به این نام خاصه در شب وقت خواب یا در زمان تنهایی حضرت حق او را تنها نگذارد و در قبر لطف حق مونس او گردد باید که در اخر این اسم هفت نوبت یا حداقل سه نوبت این آیه را بخواند رب لا تزرنی فردا و انت خیرالوارثین ، تا از وحشت ایمن گردد .

الرشید – خدای صواب کار بر راه راست : نامی که حضرت خضر علیه السلام آب حیات در ظلمات به برکت این نام یافت . هر که طالب راه راست باشد و کسیکه سر رشته تدبیر گم کرده و نداند که احوال خویش چگونه خواهد بود هر که ورد کند بعد از نماز شام و بتلاوت این آیات قیام نماید و قطع نکند بعد از اتمام آیه هزار بار الرشید گوید در فتح و تدبیر و سر انجام کارها اثر تمام دارد و آیه اینست : و هوالذی سخر البحر لتاکلو منه لحما " طربا" و تستخرجوا منه حلیه تلبسونها و تری الفلک مواخر فیه و لتبتغو من فضله و لعلکم تشکرون . و هر کس به نیت استخاره هزار بار بخواند نفع و ضرر آن کار بر او روشن شود .

 

دستورالعملی از آیت الله همدانی

 

آیت‌الله مجتهدی در درس اخلاقشان فرمودند:

بهترین وسیله رسیدن به خدا اهل بیت هستند. چهل سال پیش من گرفتاری داشتم، یکی از اولیا خدا در کربلا به من فرمودند: «به حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان متوسل شوید، ایشان چون مادر ولی وقت ما هستند به فرزندشان می‌فرمایند که پسرم، این شخص به من متوسل شده خواسته‌اش را بده

هزار صلوات یا یک ختم قرآن نذر ایشان کن تا گرفتاریت برطرف شود.»

 

آقای الهی واعظ از قول بنده این مطلب را بر روی منبر نقل کرده بودند، شخصی پیش من آمد و گفت: «آقا من این کار را کردم و فورا حاجتم را گرفتم.»

«یا مَن لا یَشغَلُهُ الحاجُ المُلِحینَ»: ای خدایی که الحاح ملحین تو را مشغول نمی‌سازد.» یعنی ای خدایی که اگر همه عالم تو را صدا بزنند و همه بگویند یا الله، تو پاسخ همگی‌شان را می‌دهی و به سخنانشان گوش می‌دهی، ای خدا، این چند دعا را درباره ما مستجاب کن.

یک: مرا موفق به انجام نوافل گردان.

دو: مرا موفق به دانستن مسائل شرعی‌ام بگردان.

سه: نزدیک‌ترین وسیله رسیدن به خودت را به من نزدیک کن. 

 

توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها 

انس بن مالک روایت مى کند: روزى پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله با ما نماز صبح به جاى آورد، پس از فراغت از نماز روى مبارکش را به سوى ما گرداند و فرمود: اى جماعت مسلمانان! هر کس که آفتاب را از دست بدهد، پس باید به ماه تمسک جوید، و در فقدان ماه دست به دامان زهره شود، و اگر زهره را نیابد به دو ستاره فرقدان پناه آورد.

از پیامبر اکرم سوال شد که: یا رسول الله! مقصود از آفتاب و ماه و زهره و فرقدان (دو ستاره نورافشان ) چیست؟

فرمود: من آفتابم، على ماه، و فاطمه زهره است و دو ستاره حسنین علیهماالسلام هستند، آنان با کتاب خدا دو دستاویز بشرند و همواره به هم پیوسته اند و هرگز از یکدیگر جدا نمى شوند تا در کنار حوض کوثر به من ملحق شوند.(احقاق الحق، ج 24، ص 250)

 

دستورالعملی از آیت الله شیخ محمد شجاعی

برای نجاتتان توسل به حضرت زهرا(سلام الله علیها) را فراموش نکنید، هر وقت مشکلی برایتان پیش آمد توسل ساده ای به حضرت زهرا(سلام الله علیها) هست،آسان است و بسیار مجرب، مشکلی برایتان پیش آمد از این طریق توسل استفاده کنید:

دو رکعت نماز می خوانید، سه تکبیر بعد از سلام نماز ، بعد تسبیح حضرت زهرا (سلام الله علیها) را می گویید بعد برای هر حاجتی، دنیوی و اّخروی (هر مشکلی که برایتان پیش آمد) سجده می کنید و ذکر «یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی» را صد مرتبه می گویید؛ یعنی به فریادم برس، بعد صورت راست را به سجده می گذارید و همین ذکر را صد مرتبه می گویید و بعد پیشانی را می گذارید و باز صد مرتبه همین ذکر رامی گویید و بعد از صورت چپ را می گذارید و صد مرتبه همین ذکر را می گویید و بعد از صورت چپ دوباره پیشانی را(که سومین بار است) می گذارید و همین ذکر را صد و ده مرتبه می خوانید.

 

دستور العمل آیت الله همدانی

عالِم ربّانى و عارف صمدانى، مرحوم آیت اللّه‏ ملاعلى معصومى همدانى،

 فرموده بودند که براى برآورده شدن حاجات و توسل به حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، 530 بار بگویید: «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى فاطِمَةَ و أَبیها و بَعلِها و بَنیها بِعَدَدِ ما أَحاطَ بِهِ عِلمُکَ؛ خدایا! به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد، بر فاطمه و پدر و همسر و فرزندانش درود فرست.» یا 530 بار بگویید: «إِلهى بِحَقِّ فاطِمَةَ و أَبیها و بَعلِها و بَنیها والسِّرِّ الْمُسْتَودَعِ فیها؛ خداى من! به حق فاطمه و پدر و همسر و فرزندانش و آن راز به ودیعه نهاده شده در وجود او، [حاجاتم را برآورده کن].» شایان توجه است نام مبارک فاطمه که حرف پایانى آن تاء گِرد عربى است، طبق حساب حروف اَبجَد با عدد 530 برابر است. همچنین طبق همین حساب، نام «زهراء» با عدد 214 و «یا زهراء» با عدد 225 برابر است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد