معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

جهت باز شدن تمام گره ها

جهت باز شدن تمام گره ها

 

برای رفع وسواس و وسوسه ها

آنها که قلبشان گرفتار شک است،  ذکر «لاحول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم» را زیاد تکرار کنند. این ذکر برای رهایی از وسوسه‌های شیطان بسیار مؤثر است.

  

برای پیدا کردن آرامش، بردباری و صبر در مقابل مشکلات، افراد و غیره در هر روز 88 مرتبه ذکر« یا حلیم» خوانده شود

  

جهت باز شدن تمام گره ها و رفع مشکلات در هر روز 77 مرتبه ذکر« الودود» خوانده شود.

 

برکت کیف پول

 

 

 

برای برکت کیف پول

هر کس آیه ی اَن تَقرضو الله قَرضاً حَسَناً در آخر سوره تغابن به این صورت بنویسد

 و در کیف پول بگذارد برکت یابد و هر قدر خرج کند کیف از پول خالی نشود

 اَن تقرضو الله قَرضَاً حَسَنَا ًیُضاعَفه ُلَکُم وَ یَغفِر لَکُم وَلله شَکورٌ حَلیم

 و نیز

در جمعه آخر ماه مبارک رمضان این آیه را بنویسد و در جیب پول گذارد هرگز جیب او از پول خالی نماند. 

 وَلَقَد مَکَنّکُم فیِ الاَرض وَجَعلنا لَکُم فیها مَعایِش قَلیلاً ما تَشکُرُون (آیه ۱۰ سوره اعراف)

 

برای حاجت روایی و افزایش رزق و روزی 


دو رکعت نماز در وقت ضرورت بخواند به این دستور،

در رکعت اول بعد از سوره حمد انا فتحنا را تا... نصرا عزیزا بخواند

و در رکعت دوم بعد از سوره حمد، الم نشرح را تا آخرش بخواند و بعد حاجت خود را از خدا بخواهد.

 

خواص ذکر اللطیف

 

خواص ذکر اللطیف 

از صاحب در النظیم نقل مى کنند که 
این اسم ٬ از باقى اسماء به آن ممتاز است که 
قریب النتیجه و سریع الاثر است ، 
و براى رفع جمیع دردها و بیماریها و سختیها تاثیر عظیم دارد، 
و در اوقات بلا و سختى و اندوه ، نتایج و فوائد عجیب و قریب از وى به ظهور مى رسد، 
و هر رنج و سختى و مرض ‍ و بیم و هراس که عارض شود، 
به فرج و سرور و امن و امان و اطمینان مبدل مى شود 
به شرطى که هر روز به عدد مبسوطه وى که ۱۷۳ است بخواند.

خواص ذکر مالِکَ الْمُلْکْ 
اگر کسى این دو اسم مبارک را بسیار بگوید، 
خداوند او را در دو عالم بى نیاز مى گرداند.


(مصباح کفعمى . سیر و سلوک بانو امین )

 

خواص ذکر الرئوف

گفتن ذکر الرئوف به تعداد ۲۸۷ بار سختی دل را از بین می برد . 
هر کس یا حلیم یا رئوف یا مَنّان 
گوید نزد ستمگر رود آن ستمگر ذلیل او شود 
و بسیار گفتن یا رئوف ترس را می برد 
و ختم آن تا یک هفته روزی ۲۸۷ بار جهت برآمدن حاجات 
مفید و موثر است

 

خواص ذکر یا علیم

حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند :

هر که اسم یا علیم را ذکر قلبی خود سازد

از علم لدنی و حضوری بهره ور شود و اگر بخواهد 
رازهای پنهان برای او منکشف گردد

سه شب متعاقب وضو سازد و دو رکعت نماز بخواند

بعد از اتمام نماز ۱۵۰ مرتبه این اسم را بگوید

که عدد جمل (حساب ابجد ) علیم است 
و قبلا چند مرتبه صلوات بفرستد 
و بخواند به هر نیتی که کرده است در رویا خوب و بد او را معلومش کنند 
چهل روز متوالی آیه یکی مونده به اخر سوره یاسین 
را 66بار بخونید 
خیلی مجرب هست برای گرفتن حاجت 
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ

 

دعا برای دفع مزاحم و بدخواه

 

 

 برای آرام گرفتن خشم

چنانچه خود و مخصوصا طرف مقابل شما (همسر -رئیس -ویا هر فرد دیگری) عصبانی بود این آیه را زیاد و اهسته بخوانید و به طرفش بدمید خشم او آرام میگیرد و با نرمی باشما سخن میگوید:

وَلَهُ مَا سَکَنَ فِی اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ ( آیه 13 سوره انعام )

 

دعا برای دفع مزاحم و بدخواه

هر کس 413(چهارصد وسیزده )مرتبه ایه ی زیر را بخواند از شرّمزاحم وبدخواه دور می ماند:

وَجَعَلنا مِن بَینِ اَیدیهِم سَدّاً وَمِن خَلفِهِم سَدَاً فَاَغشَیناهُم فَهُم لا یُبصِرون

 

برای پیدا کردن شغل و کار

 

برای پیدا کردن شغل و کار 

اگر تمامی راه ها را برای پیدا کردن کار رفته و نا امید شده اید

و تمامی درها به روی شما بسته شده است ،

روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرید

و در وقت افطار ٬ سه آیه از سوره یوسف (آیات ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ) را بخوانید

و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخوانید

و هنگام رفتن به رختخواب با وضو باشد و دوباره سه آیه مذکور را بخواند

و بعد

۱۰۰ مرتبه لا اله الا الله بگوید
۱۰۰ مرتبه الله اکبر بگوید
صد مرتبه سبحان الله بگوید
صد مرتبه استغفر الله بگوید

صد مرتبه صلوات بفرستد

و بخواب رود

صبح روز جمعه که از خواب بر می خیزد نیت کند که به کسی ظلم نکند

بعد از نماز صبح ٬ آن سه آیه از سوره یوسف را بنویسد

و در موم زرد عسل بگذارد

و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود آویزان کند .

انشالله در همان هفته مقصودش حاصل است

هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد

  

جن و ابلیس

 

جن و ابلیس

جنیان یکی از مخلوقات خداوند هستند که تا قبل از میلاد مسیح دارای قدرت بسیار زیادی بودند و مثلا تا زیر عرش و آسمان هفتم می‌توانستند آزادانه بالا بروند و از اخبار غیب آگاهی پیدا کنند . 
ولی با تولد حضرت مسیح کمی محدود شدند و تا آسمان سوم نمیتوانستن بیشتر بالا برن. ولی باز هم میتونستن‌ با گوش دادن به سخنان فرشتگان ،از برخی اخبار با خبر بشن .
با تولد پیامبر اسلام ص بیشتر محدود شدن و به کلی دروازه های آسمان به رویشان بسته شد و طبق فرمایش قران، با شهاب سنگ آنها را دور میکنند و یا کشته میشن . بنابر این تا زیر آسمان اول نمیتونن بالا برن .
قبل از آفرینش انسان، گروهی از جن در زمین زندگی میکردند. و همانطور که عرض کردم ، دارای قدرت زیادی بودند تا آنجا که سرکش شدن و شروع به قتل و کشتار کردند و حتی تصمیم گرفتن به عرش حمله کنند . 
خداوند لشگری از فرشتگان رو برای مقابله و نابودی اونها فرستاد. فرشتگان ،آنها را نابود کردند و طی اتفاقی ، یکی از بچه های آنها زنده میمونه . فرشتگان اون رو با خودشون به آسمان می‌برند و تحت تعالیم فرشتگان آموزش میبینه و این بچه طی چندین هزار سال ،چنان پیشرفتی می‌کنه که حتی میگن به منبر می‌رفته‌ و برای بقیه فرشته ها سخنرانی می‌کرده و درس می‌داده .
این بچه ی با استعداد کسی نبوده جز ابلیس.....

تا اینکه جریان آفرینش انسان پیش میاد و قضیه جانشینی و خلیفه ی الهی بر روی زمین و اشرف مخلوقات و ..... که همه شنیدین.
و در اینجا که جناب ابلیس این قضیه براش قابل تحمل نبوده و ذات خودش رو نشون میده و از سجده بر آدم سر باز میزنه و از بهشت رانده میشه و طبق روایتی به شکل مار در میاد و به پای طاووسی میپیچه و اینطوری وارد بهشت میشه و داستان گمراه کردن حوا و آدم و میوه ی ممنوعه رو پیش میاره و همه به زمین تبعید میشن ...
همزاد

در مورد همزاد توضیحاتی بدم .البته اگه دقت کرده باشین در همه ی مطالبی که برای عموم می‌نویسم اولا از جزئیات پرهیز میکنم و دوما سعی میکنم به روشی توضیح بدم که همه افراد با هر سطح سواد و دانش ،متوجه بشن .

در مورد همزاد ،صحبت زیاد و گوناگون هست . نقل های متفاوت و گاها متضادی از همزاد وجود داره . 
همزاد نوعی جن هست . تمام انسان ها همزادی از جن دارن . این همزاد برخلاف تصور بعضیا که فکر میکنن همیشه و همه جا همراه شخص هست، باید بگم حتما اینطور نیست که همیشه همراه شخص باشه . همزاد آزاده و می‌تونه با شخص باشه و یا گاه گاهی بیاد و بره .
میگن هر کسی دوتا همزاد داره . اینم اشتباهه . بطور کلی دو #نوع همزاد وجود داره نه دوتا . 
ممکنه بد و کافر باشه و ممکنه خوب و مسلمان باشه .
هر دو نوع همزاد هم امکان داره به آدم آسیب بزنه .هم کافر و هم مسلمان .
تعجب نکنید . شخص اگه خودش خوب باشه و همزادش بد باشه ، احتمال داره که توسط همزاد ،مورد آسیب قرار بگیره . و برعکسشم میشه . اگه شخص ،خودش بد باشه و همزادش خوب باشه هم امکان داره از همزادش مورد آسیب قرار بگیره .
و امکان هم داره که چه همزادت خوب باشه و چه بد، اصلا مورد آسیب ازش قرار نگیرید .
پس متوجه شدین که در قضیه همزاد ، اصلا اصول ثابتی وجود نداره و نمیشه گفت که هر کس همزاد کافر داره پس قطعا ازش مورد آسیب قرار میگیره . ضمنا فکر نکنید که همزاد ،کارش آسیب زدن هست ،بلکه در مواقعی اتفاقا خیلی ام به شخص می‌تونه کمک کنه . این کمک کردن همزاد هم ،اصول ثابتی نداره. هم همزاد کافر و هم همزاد مسلمان و خوب می‌تونه به شخص کمک کنه . این کمک می‌تونه در کارهای خوب باشه و یا در کارهای بد . دیگه بستگی به نوع همزاد داره . کلا در قضیه همزاد ،هیچ اصول ثابتی وجود نداره . از طریق همزاد ، میشه یکسری کارها کرد.

مثلا اگه فردی بخواد یک شخصی رو اذیت کنه ، می‌تونه از طریق جنی که در تسخیرش هست ، به همزاد اون شخص فشار بیاره و به قول معروف ،همزادش رو بر علیه اش بشوراند...
یا مثلا کسانیکه گمشده هستند ، میشه از همزاد اون شخص برای گرفتن اطلاعات از محل زندگیش کمک گرفت . 
و خیلی از موارد دیگر که البته این کارها ساده و راحت نیست و از عهده ی هر کسی بر نمیاد.
نکته ی بعدی که شاید شنیده باشید در مورد دفع آسیب همزاد هست که میگن فقط باید توسط دعانویس سید انجام بشه .
این قضیه دلیل داره .
اولا اینو بگم که فکر نکنید فقط دعاگر سید میتونه دفع همزاد کنه . بلکه هر استاد دعاگر می‌تونه اینکارو بکنه .
دلیل اینکه میگن باید سید اینکار رو بکنه اینه که وقتی همزاد دفع میشه میره سراغ دعاگری که اینکار رو کرده و اذیتش می‌کنه منتها اگه اون دعاگر سید باشه نمیتونه بهش آسیب بزنه . 
پس اگر دعاگر غیر سید برای شما عملیات و دعای دفع همزاد انجام بده ، حتما باید مبلغی رو به عنوان کفاره بپردازه . پس مبلغ بیشتری از شما خواهد گرفت.
ولی سید لازم به پرداخت کفاره برای اینکار نیست .‌
اگر در زندگی دچار مشکلات و بدبیاری و یا بدشانسی های پیاپی بودید و یک استاد دعاگر ، بررسی کرد شمارو و گفت که دچار آسیب از همزاد هستی ، حتما سعی کنید که دعای دفع آسیب همزاد رو بگیرید .

 

نگاه کردن به ادعیه و طلسمات چه تاثیری دارد



نگاه کردن به ادعیه و طلسمات چه تاثیری دارد و آیا امکان پذیر است که ما به طلسم بالا و یا طلسماتی مانند این که برای هر روز هفته متفاوت است نگاه کنیم و به خواسته ایی برسیم و یا گناهانمان بخشیده شود ؟

دانشمندان امروزی بعد از تحقیقات فراوانه به این نتیجه رسیده اند که هیچ چیزی نیست که چم ما ببیند و ذهن ما آن را نفهمد و مورد تجزیه تحلیل قرار ندهد ولی خیلی از این اتفاقات در ضمیر ناخود آگاه ما اتفاق می افتد و ضمیر خود آگاه ما از آن اطلاعی ندارد ولی در حافظه ذخیره می شود و تاثیرات خود را در زندگی و آیده و افکار ما میگذارد.
بگذارید یک مثال علمی و ثبت شده برای شما بگذارم.
دانشمندان علوم فیزیکی و عملی ضمیر خود آگاه و نا خود آگاه برای این که ببینند آیا چیزهایی هستند که چشم ما ببیند ولی ضمیر خود آگاه ما از آن آگاهی نداشته باشد.
یک آزمایش بسیار جالب را راه اندازی کرده اند به این صورت که در یک سینما در یک سانس برای افرادی که فیلم می دیدند فیلم را دستکاری کردند به این صورت که هر ثانیه از فیلم تقریبا 32 فریم یعنی هر ثانیه 32 تا عکس است این دانشنمندان در هر 3انیه 2 تا از عکس ها را برداشته و به جای آن پاپکرن(پفیلا : یک تنقلات خراکی ساخته شده از ذرت بوداده) قرار داند یعنی در یک دقیقه هر فرد 120 بار چشمش عکس پاپکرن را میدید ولی ضمیر خود آگاه او تشخیص نمیداد و اگر از او میپرسیدید نمیدانست که این اتفاق افتاده و برای یک سانس هم این کار را انجام ندادند و بعد از این که فیلم تمام شده همه را به سالن انتظار دعوت کردند آنهایی که فیلمشان دست کاری شده بود 70% آنها پاپکرن خریدند و تنها 5% کسانی که فیلمشان دست کاری نشده بود اقدام به خرید پاپکرن کردند.
و این است تاثیر دیدن بر ذهن ما و در باب علوم غریبه این اشکال ذکر ها اورادعا و یا تعویذایت و وفق ها و یا نوشته هایی که ما میبینیم به دلیل تاثیری که در ضمیر ناخود آگاه ما میگذارند .
که بابا طاهر شاعر نامی ایران می گوید
زدست دیده و دل هر دو فریاد که هر چه دیده بیند دل کند یاد
امید وارم آن دسته از دوستانی که میگفتند نگاه کردن به این اشکال طلسمات هفتگی در نمایشگر گوشی موبایل چه تاثیری در ذهن ما دارد جواب سوالشان را گرفته باشند.

 

تسخیر و احضار جن

 

تسخیر و احضار جن :


فقها تسخیر جن را حرام می دانند ولی احضار جن رو بلااشکال می دانند مشروط براینکه از راههای مشروع و شرعی انجام شود
احضار جن دو راه معمول دارد

1- از طریق ریاضت است که انسان از لحاظ روحی بمرحله ای می رسد که می تواند با اراده خود جنی رو احضار کند و یا در اختیار داشته باشد و از آنها کار بکشد

2- راه دیگر با خواندن وردهای خاص می باشد که با خواندن آن جن حاضر شده و به سوالات احضار کننده جواب میدهد.

 

اینکه جن در عالم خواب و پرواز روح و حتی خلسه و بین خواب و بیداری قابل مشاھده ھست رو شکی نداریم و طبیعی ھست در اون حالات مشاھده بشن چون چشم سوم ما موقتا باز ھست و ھمچنین امواج مغزی ما در حالت تتا قرار داده و حتی اگر جن ھم نباشن موجوداتی ساخته ذھن ھستند و مثل رویا ایجاد میشن. اما اینکه شخص از خواب بلند میشه و چند ثانیه ھم میگذره و کاملا در بیداری ھست و جن میبینه و یا صدا میشنوه چه طور؟ تو این حالت ممکنه شخص بدنش رو ھم تکون داده باشه و قشنگ نشسته باشه ولی ھمچنان چشم سوم اون موقتا بازه و میتونھ موجودات دیگھ رو مشاھده کنه.
 پس از گذشت چند ثانیھ تا چند دقیقه کم کم تصاویر محو میشن و واقعا بھ ھوشیاری عادی میرسه.
 در حالتی که ما ھنوز بعد از بیدار شدن، ھمچنان قادر به مشاھده جن و موجودات دیگه ھستیم ھنوز مغز ما در حالت خواب سبک و در امواج مغزی تتا قرار داره و با وجودی کھ بدن کاملا حرکت کرده و از فلج عضلات خارج شده ھمچنان تصاویر رویا گونھ رو مشاھده میکنھ. 
در واقع اون چیزی کھ مشاھده میشھ ممکنھ بخشی از رویایی باشھ کھ در بیداری کامل دیده میشه. این حالت خیلی بھ ندرت رخ میده و در افراد کمی مشاھده میشھ. برای مثال ممکنھ فرد در حال مشاھده تلویزیون باشھ ولی بدون اینکھ متوجھ  بشه  به خواب سبک فرو بره و توھم بزنھ. نمیخوام بگم کھ چون مغزش بھ حالت رویا دیدن فرو میره پس حتما توھم میزنھ. نھ ممکنھ اون موجود واقعی باشھ ولی از جنس رویاھای عادی دیگس و با ھمون مکانیسم مشاھده میشھ.

 چند سال پیش در حال اکتشاف یک روش رویابینی بودم کھ بھ طور صورت اتفاقی بھ روشی رسیدم کھ میشھ جن رو در حالتی کھ بدن بیدار ھست مشاھده کنیم. البتھ این حالت تا چند ثانیھ بعد از خواب اتفاق میفتھ و چون کاملا بیدار ھستیم ممکنھ ترسناک باشھ. بنابراین افراد حساس اون رو انجام ندند. 
روش بھ این صورت بود کھ ابتدامیخوابیدم و مثل سایر روشھای دیگھ رویا بینی، قبل از خواب بھ خودم تلقین میکردم کھ در طول شب چندین بار خود بھ خود از خواب بیدار بشم. بھ محض اینکھ بیدار میشدم واقعا با جسم فیزیکی خودم بلند میشدم. 
فرقی کھ با روشھای مشابھ داشت این بود کھ روشھای دیگھ  بھ این صورته که شما تنھا تصور میکنید که دارید بلند میشید و اگر در شرایط ذھنی مناسب باشیم کالبد رویا از بدنتان خارج میشه ولی در روشی که استفاده کردم قرار بود واقعا با جسم فیزیکی خودم بلند شم بشینم. در واقع نباید حتی یک ثانیھ ھم معطل میکردم و بلافاصله بعد از بیدار شدن مثل جن زده ھا خیلی سریع مینشستم. تجربه ای که داشتم این بود که ناگھانی گروھی از جنھا رو دور تختم دیدم که بھم خیره شدند. من واقعا با جسم فیزیکی ام در تخت خواب نشسته بودم و داشتم اون ھا رو مشاھده میکردم. خیلی ترسیده بودم و به زیر لاهاف رفتم و سعی کردم بخوابم. ھمه اینھا تنھا ٢ ثانیه طول کشید و دوباره به ھوشیاری عادی برگشتم. این روش رو چند بار دیگه ھم تکرار کردم و ھمش با تجارب ترسناک ھمراه بود چون ھر چقدر تجربه ھای ماورایی در حالت بیدار تر رخ بدند ملموس تر و واقعی تر به نظر میرسند و بنابراین ھیجان بیشتری دارند. اون روش رو باید بارھا امتحان کرد تا نتیجه بده چون خیلی مھم که در مرحله ای از خواب بلند شده باشید که مغز شما در حالت امواج تتا باشه و پس از خواب سنگین نبوده باشه وگرنه خبری نمیشه .
اگر بخواید روشھای ھیپنوتیزم رو به صورت اصولی یاد بگیرید خودش سالھا زمان میخواد خصوصا کھ برای مقاصد درمانی باشھ. ولی اگر میخواید در حد تلقینات ساده برای رفع عیوب شخصی، افزایش انگیزه و حافظه، بالا بردن میزان توانایی ھای مثبت و ... کار کنید در این صورت میتونید از روش ھیپنوتیزم ساده زیر استفاده کنید:

 ما به طور طبیعی در دو حالت از شبانھ روز در حالت عادی خلسھ و مناسب برای ھیپنوتیزم شدن قرار داریم. یکی ھنگام بیدار شدن از خواب و یکی در ھنگام خوابیدن. در واقع در اون دو حالت ما در وضعیت بین خواب و بیداری ھستیم و ھنوز ضمیر خودآگاه ما کنترل امور رو در دست نگرفتھ و میتونیم از اون و نگھبان دروازه اش عبور کنیم و تلقینات رو در بخش ضمیر ناخودآگاه وارد کنیم. بنابراین وقتی کھ دارید بھ خواب میرید یک تسبیح یا ھر چیزی مشابھ اون رو در دستتون بگیرید و بھ اندازه دانھ ھای اون (حداقل ۴٠ تا) جملھ تلقینی خودتون رو بگید. مثلا بگید ”من حافظھ خوبی دارم“. دقیقا حس کنید کھ اون چیز برآورده شده و انگار در زمان حال اون چیز رخ داده. ضمیر ناخودآگاه فرق زمان رو نمیفھمھ و واقعا باورش میشھ کھ اون چیز بھ وقوع پیوستھ. باید اون جملات آخرین چیزھایی باشن کھ در ھوشیاری شما میگذره و بعدش وارد عالم خواب بشید. اگر ھنوز بیدار موندید مجددا جملات رو با کمک تسبیح تکرار کنید. در ھنگام بیدار شدن از خواب ھم ھمین تمرین رو انجام بدید و ھنوز وقتی کھ بھ ھوشیاری کامل نرسیدید تسبیح رو دستتون بگیرید و جملات تلقینی رو بھ تعداد دانھ ھای اون بگید و بعدش روزتون رو شروع کنید. دیگھ وقتی بیدار شدید کاملا اون ھدف رو فراموش کنید و بھ امور روزانھ خودتون برسید. در واقع ھر چھ کمتر بھ اون چیز در طی روز فکر کنید مقاومت کمتری برای ضمیر ناخودآگاه برای پذیرش اون چیز بھ وجود میاد.
حرکات:   در زبانهای هند و اروپایی، برخلاف زبانهای اندیـــشه‌ نگار شرقی، حروف صامت شکل و معنای ظاهــــری را   می‌ نمایانند، در حالی که مصوتها حاوی روح و باطن زبان‌اند؛ و بدین‌ سان، عالم اثـــــیری همچون نظام پنهان عددی، در زبان انسانی آشکارا دیده می‌شود. به عبارت دیگر، حروف صامت به مثابۀ جسم بیرونی، و مصوتها با روابطشان همچون روح درونی زبان عمل می‌کنند (ورس‌لویس، 24 , 56). اما دربارۀ حروف عربی، چنان که گذشت، سهل بن هارون کاتب شمار آنها را برابر با منازل قمر دریافـت و این نکته را نیز بیان کرد که 3 حرکت اِعراب (فتحه، کــــــسره، ضمه) همانند حرکت طبیعی است: یکی حرکت از...


حرکات:   در زبانهای هند و اروپایی، برخلاف زبانهای اندیـــشه‌ نگار شرقی، حروف صامت شکل و معنای ظاهــــری را   می‌ نمایانند، در حالی که مصوتها حاوی روح و باطن زبان‌اند؛ و بدین‌ سان، عالم اثـــــیری همچون نظام پنهان عددی، در زبان انسانی آشکارا دیده می‌شود. به عبارت دیگر، حروف صامت به مثابۀ جسم بیرونی، و مصوتها با روابطشان همچون روح درونی زبان عمل می‌کنند (ورس‌لویس، 24 , 56). اما دربارۀ حروف عربی، چنان که گذشت، سهل بن هارون کاتب شمار آنها را برابر با منازل قمر دریافـت و این نکته را نیز بیان کرد که 3 حرکت اِعراب (فتحه، کــــــسره، ضمه) همانند حرکت طبیعی است: یکی حرکت از مرکز مانند حرکت آتش ــ دوم حـــــرکت به سوی مرکز مانند حرکت زمین ــ و سوم حرکت در مرکز مانند حرکت افلاک (شیبی، 2/166).

در تأویلات صوفیانه از حروف «علّۀ» (مصوتهای) عربی، چنان‌که در عبارت بسمله آمده است، گفته‌اند که الف در رحمان اشاره به استیلای عرشی، و یاء در رحیم اشاره به استیلای قلبی است؛ یعنی الفِ رحمان سماوی، و یاء رحیم ارضی است ... ؛ از اینجا ست که ا (الف) علامت نصب و اسم حق، ی (یا) علامت کسر و اسم خلق، و و (واو) که نشانۀ رفع است (حد فاصل میان آن دو)، اسم روح است (نجم‌الدین، 174). حرکات و اعراب حروف در کلمات و اسامی ــ که برای آنها نیز ارزش عددی خاص قائل شده‌اند ــ در جدول 1 آمده است:
ابتدا تعریف و سپس به سراغ نشانه ھا و علائم جن عاشق می رویم:

 جن عاشق به جنی گفته می شود که بعد از ھم نشینی با انسان به او علاقه مند شده و حس تملک به او و جسمش پیدا می کند. فرقی نمی کند این جن توسط یک جادو وارد بدن انسان شده باشد یا از راه ھای دیگر. 
       بیشتر افرادی که با مشکل عدم ازدواج و بستن بخت مواجه میشوند یا خواستگاری ھای آنھا بی دلیل با مشکل مواجه میشود، وقتی که به شخص عارف مراجعه میکنند، بدون شک به آنھا خواھند گفت که شما ھمزاد دارید یا ھمزاد عاشق دارید و باید دعای دفع ھمزاد بگیرید.ما در اینجا یاد میگیریم  که ھمزاد و جن عاشق با ھم فرق دارند. ھمزاد یا قرین یک موجود شیطانی است که از ابتدا با انسان متولد میشود. اما جن عاشق ، بعد از سن بلوغ به طرف انسان گرایش پیدا کرده و عاشق او میشود. البته مقصود از عشق در اینجا الزاما عشق شناخته شده ای که انسانھا به ھمدیگر یا به سایر موجودات دارند نیست چون عشق در بین اجنه کاملا متفاوت است .

 جن ھا ھم عاشق منش و شخصیت انسان می شوند و ھم عاشق ظاهر و جسم و بدن او. در کل، چھار نوع جن عاشق وجود دارد که دو نوع از آنھا در چند خصوصیت با ھم مشترک ھستند که در زیر به برخی از آنھا اشاره می کنیم.

 ١ .غیرت و تعصب: 

جن عاشق نسبت به انسان غیرتی چند برابر روی معشوقه ی خود دارد و چیزی از عشق پاک سرش نمی شود. فقط تملک را میشناسد و بس. [جن مؤنث عاشق انسان مذکر می شود و جن مذکر عاشق انسان مؤنث.] عشق در جن یعنی احاطه کامل روی معشوق انسانی است و برای این کار از تمام ابزار و توانایی خودش استفاده خواھد کرد.


 ٢ .محافظت بر بکارت معشوق:

نوعی از جن وقتی عاشق دختری از انسان می شود اولین حس تملک خودش را بصورت محافظت بر باکرگی دختر نشان خواھد داد. یعنی تا جایی که میتواند به دختر اجازه ی ازدواج یا ارتباط جنسی با مرد نمی دھد. (البته این موضوع فقط در یک نوع جن عاشق دیده می شود. انواع دیگری از جن عاشق جلوی ازدواج و فض بکارت را نمی گیرند) بعضی از  ترفند ھای جلوگیری از ازدواج بصورت زیر است: 

الف) زشت جلوه دادن ظاھر دختر در چـــشم خواســتگارانش. مثلا نشان دادن اعوجاج غیر واقعی در بینی دختر جلوی خواستگار یا بیش از حد جلوه دادن چاقی و لاغری، یا سبزه بودن دختر در چشم انھا  [اجنه و شیاطین طبق آیه ١١۶ سوره اعراف این توانایی را دارند]

 ب) دختر از کوچکترین ایرادھای خواستگار به شدت عصبانی و از او متنفر شده جواب رد می دھد. مثلا پایین بودن درآمد یا تحصیلات خواستگار را عیبی غیر قابل اغماض میبیند.

 ج) ایجاد نوعی ترس از ازدواج و ترس از مردھا در وجود دختر، حتی اگر دختر از ظاهر و موقعیت خواستگار راضی باشد باز ترسی از آینده وجودش را فرا خواهد گرفت . مثل یکی از مراجعین بنده خواب ببیند که بکارتش را در دوران نامزدی توسط ھمین خواستگار از دست می دهد که این عمل سبب بشود از ترس به واقعیت پیوستن این امر و رفتن آبرویش خواستگار را قبول نکند.

 نکته:
این حالات و علائم در بین جن عاشق و جادوهایی مانند: جدایی ، بستن بخت و عقیم سازی مشترک است.[شدیدترین حالت در جن عاشق، عشق ایجاد شده توسط سحر و جادوست.] 


٣ .عصبانیت هنگام آراسته کردن برای همسر:

در این حالت و در بین زنان متاهل که جن عاشق دارند، وقتی زن برای ھمسر ، خودش را آراسته می کند جن عاشق عصبانی شده و یک سری اختلافات کوچک منجر به اوقات تلخی بین آنھا رخ میدھد تا نوعی احساس بد بھ سراغ زن برود کھ دیگر برای جلب رضایت ھمسرش کاری را انجام ندھد.

۴ .وجود یک نفر همراه:زنان و دخترانی (و حتی پسران) کھ مبتلا بھ جن عاشق ھستند در مواقع تنھایی خود ، احساس می کنند در اتاقشان کسی کنا…


دعای جلب ثروت

 

 

دعای جلب ثروت

این نسخه هم برای جلب ثروت است فقط مدت زمان عمل این نسخه برای ۳ ماه می باشد.یعنی تا سه ماه بدون وقفه این عمل را انجام دهید و حتی در این مدت سه ماه(۹۰ روز) حتی یک روز هم تاخیر نداشته باشد.و اگر یک روز تاخیر در انجام این عمل به وجود امد باید دوباره شروع کنید

این عمل برای جلب ثروت فراوان فوق العاده مفید و مجرب است و فقط کسانی میتوانند از این نسخه نتیجه کامل و غیر قابل تصور ببینند که تمام دستور العمل ان را به جا بیاورند.

 

۱- به مدت سه ماه جهت جلب ثروت ایه زیر را بعد از هرنماز ۲۰۰مرتبه و ۱۰۰ مرتبه هم قبل از خواب تکرار کنید.(قبل از ذکر حتما وضو بگیرید)

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآَخِرِنَا وَآَیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیرُ الرَّازِقِین

 

۲-هر شب که ذکر تمام شد دعای زیر را یک بار بخوانید.

اِلهی بِحَقِّ یاسین وَالقُرآنِ الحَکِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَالقُرآنِ العَظیمِ یا مَن یَقدِرُ عَلی حَوائِجِ السّائِلینَ یا مَن یَعلَمُ ما فِی الضَّمیرِ یا مُنَفِّساً عَنِ المَکرُ وَ بینَ یا مُفَرِّجاً عَنِ المَغمُومینَ یا راحِمَ الشَّیخِ الکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفلُ الصَّغیرِ یا مَن لا یَحتاجُ اِلی التَّفسیرِ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَفعَل بی کذا و کذا.

 

۳-و به جای کذا و کذا حاجتت را به هر زبانی که میخواهی از خداوند بی همتا بخواهد.

و حاجت را طوری بخواه که انگار خدا بهت عطا کرده و برای همین از خدا تشکر کن یعنی حاجت را با شکر گزاری ادا کن

مثلا شما مال و ثروت زیادی میخواهید

پس این طور بگویید.

خداوندا به خاطر همه این همه ثروت عظیم و مال زیادی که به من عطا کردی بینهایت سپاسگزارم.

 

۴-هر شب که این اعمال انجام شد مبلغ ۵۰۰ تومان کنار بگزارید و هر سی روز که مبلغ ۱۵۰۰۰ هزار تومان جمع شد روز سیم به یک نفر فقیر زکات دهید.و این عمل را در این مدت سه ماه انجام دهید.یعنی هر شب ۵۰۰ تومان کنار بگزارید و هر سی روز مبلغ جمع شده را به یک نفر فقیر زکات دهید.

 

دعا برای دفع شر ابلیس

 

دعا برای دفع شر ابلیس 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اَللّهُمَّ اِنَّ اِبْلیسَ عَبْدٌ مِنْ عَبیدِک یرانى مِنْ حَیثُ لا اَراهُ وَ اَنْتَ تَراهُ مِنْ حَیثُ لا یراک وَ اَنْتَ اَقْوى عَلى اَمْرِهِ کلِّهِ وَ هُوَ لایقْوى عَلى شَیئٍ مِنْ اَمْرِک ،اَللّهُمَّ فَاَنَا اَسْتَعینُ بِک عَلَیهِ یا رَبِّ فَاِنّى لا طاقَةَ لى بِهِ وَلا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ لى عَلَیهِ اِلاّ بِک یا رَبِّ ،اَللّهُمَّ اِنْ اَرادَنى فَاَرِدْهُ وَ اِنْ کادَنى فَکدْهُ وَاکفِنى شَرَّهُ وَاجْعَلْ کیدَهُ فى نَحْرِهِ بِرَحْمَتِک یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ صَلَّىَ اللَّهُ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ

خدایا همانا ابلیس بنده ای از بندگان تو است که می بیند مرا از جایی که من او را نبینم وتو او را می بینی از جایی که او تو را نبیند وتو نیرو داری بر همه کارهایش ولی او هیچگونه نیرویی بر هیچیک از کارهای تو ندارد خدایا من از تو برای مبارزه با او کمک گیرم پروردگارا که براستی من طاقت او را ندارم وجنبش ونیرویی در برابرش ندارم جز به وسیله تو ای پروردگار من خدایا اگر آهنگرم کرد تو آهنگش کن و اگر نقشه برایم کشید تو نیز با او چنان کن وشرش را از من کفایت کن ونقشه اش را در گلوگاه خودش قرارده به مهرت ای مهربانترین مهربانان ودرود خدا بر محمد وآل پاکش.
اللهم صلِ علی محمد وعلی آله الطیبین الطاهرین

 

 

خواص ذکر لاحول و لاقوة الا بالله

 

خواص ذکر لاحول و لاقوة الا بالله 

 

زمزمه امام حسین (ع )

کار جنگ بر امام حسین (ع ) سخت و تنگ شد و یگانه و تنها ماند، به خیمه هاى فرزندان پدرش روى آورد، آنها را از ایشان خالى و تهى دید، سپس به خیمه هاى اصحاب و یارانش التفات نمود، و نگریست کسى از آنان را ندید، پس شروع و آغاز نمود بسیار گفتن لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم .

 

ذکر سر مقدس اباعبدالله (ع )

مرحوم مغرم مى نویسند: موقعى که فرستنده یا پادشاه روم ، به یزید پرخاش ‍ نمود و عمل جنایت بار او را محکوم ساخت ، یزید امر به قتل او داد، سر مقدس به صداى بلند به سخن آمد و خواند: لا حول و لا قوة الا بالله .


رفع همّ و غم

ابن بابویه به سند معتبر از حضرت امام جعفر صادق (ع ) روایت کرده است ، که هر کس در هر روز صد مرتبه بگوید: لا حول و لا قوة الا بالله خداوند تعالى هفتاد نوع بلا را از او دور مى گرداند که کمترین آنها رفع همّ و غم است و هرگز پریشانى نمى بیند.

 

سفارش على (ع ) به کمیل بن زیاد نخعی

على (ع ) خطاب به کمیل بن زیاد مى فرماید: اى کمیل ! هر روز نام خدا را بر زبان جارى کن ، بگو: لا حول و لا قوة الا بالله بر خدا توکل کن ، ما را یاد کن ، نام ما ببر و بر ما درود فرست .

اى کمیل ! به هنگام غذا نام خدایى را که با اسمش هیچ دردى زیان نرساند و نامش براى هر بدى و دردى درمان است به زبان آور.

اى کمیل ! به هنگام هر سختى بگو: لا حول و لا قوة الا بالله تا خدا آن را کفایت کند. و به هنگام نعمت بگو: الحمد لله تا زیاد شود و چون روزى ات دیر رسد، استغفار کن تا خدا گشایش دهد.

 

از امام صادق (ع ) روایت شده است که در سفارشى فرموده اند:

اى ، سفیان ! هر گاه خدا به یکى از شما نعمتى عطا فرمود،

بایستد و خداى عزوجل را ستایش و سپاس گوید، یعنى بگوید الحمد لله 

و هر گاه روزى اش برسد، باید درخواست آمرزش کند، یعنى بگوید استغفر الله 

و هر گاه اندوهگین شود، بگوید لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم .

مستدرک الوسائل ، ج 1، ص 396.


 

خواص ذکر لاحول و لاقوة الا بالله 

هرگاه اندوهگین شدى

از امام صادق (ع ) روایت شده است که در سفارشى فرموده اند: اى ، سفیان ! هر گاه خدا به یکى از شما نعمتى عطا فرمود، بایستد و خداى عزوجل را ستایش و سپاس گوید، یعنى بگوید الحمد لله و هر گاه روزى اش برسد، باید درخواست آمرزش کند، یعنى بگوید استغفر الله و هر گاه اندوهگین شود، بگوید لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم .

 

رفع شدن بلایا

از امام صادق (ع ) روایت شده که فرمود: هر گاه نماز بامداد و مغرب خواندى ، هفت بار بگو: بسم الله الرحمن الرحیم ، لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم زیرا هر که آن را بگوید، به او نرسد جنون و جذام و برص ، و نه هفتاد نوع از انواع بلا.

 

مرتفع شدن انواع بلیات

از امام باقر (ع ) روایت شده است که رسول گرامى خدا (ص ) فرمودند: هر کس سه بار بگوید بسم الله الرحمن الرحیم ، لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم خداوند تعالى نود و نه نوع از انواع بلا را از او دور سازد که آسان ترین آنها خفگى است .


بدی نبیند 

از حماد بن عثمان گوید: شنیدم امام صادق (ع )مى فرمود:

هر که چون نماز بامداد گزارد، صد بار بگوید:

ماشاءالله کان لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم 

(آنچه خداوند بخواهد، خواهد شد و هیچ نیرو و توانى ، جز با کمک او نخواهد بود)، در آن روز خود بدى نبیند.اصول کافى ، ج 6، ص 193.

 

خواص ذکر لاحول و لاقوة الا بالله 

امام باقر (ع ) فرمودند: شخصى به نام شبیه هذلى ، حضور پیامبر اکرم (ص ) آمده و عرض کرد: اى پیامبر خدا! پیرمردى هستم که سنم بالا است و کارهایى مانند نماز، روزه ، حج و جهاد را که قبلا انجام میدادم ، اکنون نمى توانم انجام دهم . اى رسول خدا! سخنى به من بیاموز که ثواب خداوند را نصیبم سازد و بر من آسان گیر اى رسول خدا! آن حضرت فرمودند: سخنت را تکرار کن و او تکرار کرد. و به همین ترتیب تا سه بار سخن خود را تکرار کرد. آن گاه پیامبر (ص ) به او فرمودند: اطراف تو هیچ درخت و گلى نبود، مگر اینکه دلشان به حالت سوخت و برایت گریه کردند.

پس از نماز صبح ده بار بگو

سبحان الله العظیم و بحمده و لاحول و لا قوة الا بالله العلى العظیم

(خداى بزرگ را منزه میدانم و به ثناى او مشغولم و هیچ توان و نیرویى جز با یارى خداى بزرگ بلند مرتبه بزرگ نیست ) که همانا خداوند بزرگ با این ذکر تو را از کورى ، دیوانگى ، جذام ، فقر و زیر آوار ماندن محفوظ مى دارد.

عرض کرد: اى رسول خدا،این ذکر براى دنیا بود، براى آخرت چه ؟ پیامبر (ص ) فرمودند: اللهم اهدنى من عندک ، وافض ‍ على من فضلک وانشر على من رحمتک و انزل على من برکاتک (خداوندا! مرا از جانب خود راهنمایى نما و از فضل خویش بهره مند ساز، از رحمت خود برمن فرو ریز و از برکات خود بر من نازل فرما).

حضرت صادق (ع ) فرمودند: این دستورات را گویى او با دستانش گرفت و رفت . آن گاه پیامبر (ص ) فرمودند: بدانید که همانا اگر او در روز قیامت بیاید و این اذکار را عمدا ترک نکرده باشد، خداوند هشت در بهشت را به روى او باز مى کند که از هر درى که خواست وارد شود


نوشتن ذکر بر روى انگشتر

امام صادق (ع ) فرمودند: کسى که روى انگشتر خود بنویسد: ما شاء الله لا حول و لا قوة الا بالله استغفر الله (آنکه خدا بخواهد، همان خواهد شد، هیچ نیرویى نیست ، مگر با یارى خداوند، از خداوند آمرزش مى خواهم )، از فقرى که همه چیز او را از بین ببرد ایمن خواهد شد.

 هر کس در شب جمعه نیت روزه نماید و بعد از نماز صبح 600 مرتبه بگوید ماشآء الله لا قوة الا بالله از برای شدت بلا شک مهم او کفایت شود و مجربست. کتاب المخازن، صفحه 47.

 

برآورده شدن حاجات

امام صادق (ع ) فرمودند: کسى دعا نمى کند و در پایان نمى گوید ماشاء الله ، لاحول و لا قوة الا بالله مگر این که حاجتش برآورده شود.

هر که ( هفت) بار بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم بگوید خداوند فرشتگان را گواه میگیرد که حاجت او را برآورد

 

خواص ذکر لاحول و لاقوة الا بالله 

برای تشرف یافتن به حج

    امام صادق (ع ) فرمودند: آن کس که هزار بار بگوید لا حول و لا قوة الا بالله خداى تعالى حج خانه اش را روزى اش خواهد نمود و اگر مرگش نزدیک باشد، خدا آن را به تاخیر خواهد انداخت تا حج را روزى اش ‍ سازد.

 

 گنجى از بهشت

رسول خدا (ص ) فرمود: بسیار لا حول و لا قوة الا بالله بگویید که آن از گنجهاى بهشت است .

 

براى رفع فقر

از امام صادق (ع ) نقل است که پیامبر (ص ) فرموده اند: هر کس که فقر به او روى آورد، این ذکر را زیاد بگوید: لا حول و لا قوة الا بالله .

 

رفع گرفتارى

در مکارم الاخلاق است که حضرت رسول (ص ) به على (ع ) فرمودند: هر گاه گرفتارى پیدا کردى ، این دعا را زیاد بخوان : بسم الله الرحمن الرحیم ، لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم ایاک نعبد و ایاک نستعین .

 

سفارش به این ذکر الهى

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم یعنی : لا حول لنا عن معصیة الله الا بعون الله و لا قوة لنا علی طاعة الا بتوفیق الله عزوجل (هیچ حائلی برای ما از معصیت نیست مگر به کمک خدا ؛ و هیچ قدرتی برای انجام طاعت خدا نیست مگر به توفیق او )

امام باقر (ع) در تفسیر این ذکر که به طور اختصار حوقله گفته مى شود فرمودند : آن جا که قدرتی را به جا صرف کرده و خدا را اطاعت کرده اید این قدرت بر اطاعت از ناحیه خداست و آن جا که معصیت نکرده اید در حقیقت عنایت الهی بین شما و آن معصیت حائل شده است

شیخ شهید از حضرت رسول اکرم (ص ) نقل کرده که فرمود:

شیطان بر دو قسم است : شیطان جنى ، که با گفتن لاحول و لا قوة الا بالله العلى العظیم از شما دور مى شود.

و شیطان انسى ، که آن هم از شما دور مى شود با فرستادن صلوات بر محمد و آل او


از حضرت صادق (ع ) نقل شده که فرموده : براى دفع وسوسه شیطان دست بر سینه خود بکش و بگو: بسم الله و بالله محمد رسول الله و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم ، اللهم امسح عنى ما احذر.

سپس دست خود را بر شکم مى کشى و این ذکر را سه مرتبه تکرار مى کنى که ان شاءالله برطرف مى شود.

امید درماندگان ، ج 2، ص 223و 234.


جهت خشنودی در قیامت

 

ذکر از حضرت علی علیه السلام جهت خشنودی در قیامت


حضرت علی علیه السلام فرمودند : بنده ای که این ذکر را هنگام صبح یا شام سه مرتبه بگوید خداوند عزیز جبار او را در روز قیامت خشنود می سازد


رَضِیتَ‏ بِاللَّهِ‏ رَبّاً وَ بِالْإِسْلَامِ‏ دِیناً وَ بِمُحَمَّدٍ نَبِیّاً وَ بِالْقُرْآنِ بَلاغاً وَ بِعَلِیٍّ اِماماً.

خواص سوره ها از طارق تا ناس

 

خواص سوره ها

سوره ی طارق . اگر کسی این سوره  را3 بار بخواند از شر اجنه و سارق در امان است. 

سوره ی اعلاء.اگر کسی این سوره را نوشته به باغات خود بیندازد میوه هایش اصلا آفت نمی بیند. 

سوره ی غاشیه. اگر هنگام دندان درد ویا بروز گاز در معده (نفخ معده) خوانده شود به اذن خدا شفا یابد. 

سوره ی فجر : اگر کسی به خواندن این سوره ادامه دهد از شر مقامات بالا نجات می یابد . 

سوره ی بلد : اگر کسی این سوره را برای هر گونه بیماری و مخصوصاً چشم درد بخواند باذن خدا شفا می یابد 

سوره ی شمس : اگر کسی این سوره را 21 بار بخواند از هر گونه هول و هراس در امان می ماند 

سوره ی لیل : اگر این سوره 7 بار در شبانه روز خوانده شود شخص از هر گونه ترس و واهمه در امان می ماند 

سوره ی ضحی : اگر این سوره را 41 بخواند شخص می تواند اموال به سرقت رفته را به دست آورد . 

سوره ی انشراح . اگر کسی این سوره را هنگام پوشیدن لباس وشانه زدن سر و ریش خود بخواند ، روی فقر را نمی بیند. 

سوره ی تین . اگراین سوره را 70 بار خوانده شود شخص در چشم دیگران با اعتبار میابد. 

سوره ی قدر . اگر شبهای رمضان این سوره را 1000بار بخواند حضرت محمد (ص) رادر خواب میبیند و کارهایش رو به راه میشود .

پیامبر گرامی اسلام ( ص) فرمودند : هر کس سوره قدر را بخواند از روی ثواب مثل آن است که تمام ماه رمضان را روزه داشته باشد و شب قدر را احیاء نموده باشد

سوره ی بینه . هرکس این سوره  را بخواند خداوند متعال او را از شر دشمن محفوظ میدارد . 

سوره ی زلزال . اگر کسی این سوره  را 41 بار بخواند دشمنش مغلوب و پریشان می شود . 

سوره ی عادیات . اگر کسی این سوره را بخواند از نظر ها در امان میماند . 

سوره ی قارعه . اگر کسی این سوره را بخواند میانشان صلح وآشتی پیش می آید.

حضرت رسول اکرم(ص) فرمود: هرکس سوره قارعه را بخواند خداوند تعالی در روز قیامت میزان اعمال او را سنگین گرداند و باز فرمودند: هرکس سوره قارعه را بخواند نامه اعمال او را به دست راست او می دهند و خواندن نامه عمل بر او آسان خواهد شد.

سوره ی تکاثر . اگر کسی به خواندن این سوره ادامه دهد از عذاب قبر نجات می یابد.

پیامبر اسلام(ص) فرمود: هر کس سوره تکاثر را بخواند خدای تعالی نعمتهایی را که به او در دنیا داده است در آخرت با او حساب نمی کند و مثل کسی است که هزار آیه از قرآن خوانده باشد.

سوره ی عصر. اگر کسی این سوره  را 70 بار بخواند تنگی مادی و معنوی او رفع میشود . 

سوره ی همزه . هرکس این سوره را 21بار بخواند از شر اشخاص حاسد و فتنه جو نجات میابد. 

سوره ی فیل . هرکس این سوره  250 بار بعد از نماز شام بخواند دشمن را مغلوب میکند.

برای بند آمدن باد سوره فیل را مکرر می خوانیم 

سوره ی قریش . اگر این سوره 7بار خوانده شود ترس وی میریزد ، در خوراک ونوشیدنی او برکت حاصل میشود .

سوره ی ماعون . اگر این سوره 41 روز به یک کودک خوانده شود از افترا در امان میماند . 

سوره ی کوثر . اگر این سوره 1000بار خوانده شود خداوند متعال آب کوثر را نصیب او میکند. 

سوره ی کافرون. اگر این سوره را 3بار بخواند خداوند متعال او را از هرگونه بلایی حفظ میکند.

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند : هر کسی هنگام خواب فاتحه وسوره کافرون را بخواند هزارملک گواهی می دهند او مستحق بهشت است و اگر روز ی هفت بار این سوره را بخواند ایمانش حفظ می شود

سوره ی نصر . اگر کسی این سوره را 3بار بخواند خداوند متعال ایمان را از شر شیطان حفظ میکند . 

سوره ی لهب . اگر کسی این سوره را 1000 بار بخواند از چشم دشمن در امان میماند . 

سوره ی اخلاص . اگر این سوره را 1000 بار برای کسی که بی جهت به زندان افتاده بخوانند ، او از زندان نجات پیدا میکند .

پیامبر گرامی اسلام ( ص) فرمودند : هر کس بر گورستان بگذرد و یازده مرتبه قل هو الله احد را بخواند و ثواب آن را هدیه به مردگان نماید خداوند اورا ثوابی به تعداد اموات دهد .

برای دیدن امامان در خواب :   الله الصمد را در یک کاغذ نوشته زیر سر بگذارید .

پیامبر اکرم (ص)فرمودند : سوره قل هو الله احد برابری میکند با ثلث قرآن هر کس قل هو الله احد را با اخلاص بخواند پروردگار عالم گوشت بدن اورا بر آتش جهنم حرام می کند .

سوره ی فلق . هرکس این سوره را بعد ازهر نماز ، 3بار بخواند خداوند متعال او را از شر هر بلا ومصیبت ، فتنه و فساد ، ساحر وشیطان حفظ میکند. 

سوره ی ناس. هرکس این سوره را بعد ازهر نماز ، 3بار بخواند خداوند متعال او را از شر هر بلا ومصیبت ، فتنه و فساد ، ساحر وشیطان حفظ میکند

 

جهت رفع گرفتاری

 

 
در مکارم الاخلاق است که حضرت رسول صلی الله علیه و آله 
به حضرت علی علیه السلام فرمودند : هر گاه گرفتاری پیدا کردی این دعا را زیاد بخوان . 
بسم الله الرحمن الرحیم 
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم ایاک نعبد و ایاک نستعین  

 

دعای نجات از تنگناها رسول اکرم (ص) فرموده است: «هر کس زیاد ذکر «استغفرالله ربی و اتوب الیه» گوید، خداوند گره غمهای او را بگشاید، و از هر تنگنایی بیرونش برد، و از آن جا که گمانش را هم نمی برد، روزیش رساند.  

 

برای رفع شدت گرفتاری : 
از شیخ بهایی نقل است برای رفع شدت گرفتاری شب جمعه نیت روزه فردا را بکند سپس بعد از نماز صبح ۶۰۰ مرتبه بگوید ماشاءَ اللهُ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ بدون شک به هدفش خواهد رسید 

 

گشایش کار

برای گشایش در کار و فتح و قوت کسب٬ هرکس ۲ بار صلوات بفرستد و الم نشرح و آیه الکرسی را هر کدام ۲ بار بخواند و از انگشت کوچک تا بزرگ عقد کند (ببندد) البته تاثیر عجیبی خواهید دید. 
و نیز برای گشایش کار آیه الکرسی بعد از هر نماز خوانده شود. 
سوره قدر ۱۰ بار بعد از نماز صبح خوانده شود. 

 

توسل بحضرت زهرا س


توسل بحضرت زهرا س

در روایتى از امام صادق(ع) آمده است که هرگاه حاجت مهمّى داشته باشى به گونه اى که از نظر روحى در فشار شدید باشى، دو رکعت نماز بخوان و پس از نماز، سه بار تکبیر و سپس تسبیح حضرت زهرا(س) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو: «یا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغیثینى» سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً ۳۱۰بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد. (و حضرت زهراى مرضیّه(س) ان شاءاللّه در پیشگاه خداوند براى برآمدن آن حاجت، شفاعت خواهد نمود) 

  
نماز حضرت زهرا(علیهاالسلام) 
نماز حضرت زهرا(علیهاالسلام) دو رکعت است؛ بدین صورت که در رکعت اول بعد از حمد 100 مرتبه سوره قدر و در رکعت دوم بعد از حمد 100 مرتبه سوره توحید خوانده مى‏شود. - مفاتیح الجنان، انتشارات فاطمة الزهرا، ص‏67 . 

 


نماز استغاثه به حضرت زهرا (علیهاالسلام) 
در مفاتیح الجنان روایت ‏شده است که: هر گاه حاجتى دارى دو رکعت نماز به جاى آور و پس از سلام سه مرتبه تکبیر بگو و پس از آن تسبیحات حضرت فاطمه(علیهاالسلام) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو: «یا مولاتى یا فاطمةُ اغیثینى‏» ، سپس جانب راست صورت را بر زمین(مُهر) بگذار و همان ذکر را صد مرتبه بگو، سپس دوباره به سجده برو و همان را صد مرتبه بگو، آنگاه جانب چپ صورت را بر زمین(مُهر) بگذار و صد مرتبه همان ذکر را بگو و در آخر باز به سجده برو و صد و ده مرتبه همان را بگو و حاجت ‏خود را بخواه، به خواست ‏خداوند حاجتت ‏برآورده مى‏شود. - مفاتیح الجنان، انتشارات فاطمة الزهرا، ص‏۴۲۳ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد