معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

دعای سوار شدن ماشین

دعای سوار شدن ماشین

 

دعای سوار شدن ماشین

امام هفتم(ع) فرموده است:رسول اکرم (ص)فرمود:هرکس به هنگام سوار شدن وسیله ی نقلیه دعا ی زیر را بخواند،جان خویش و وسیله اش هر دو در امان باشند تا وقتی پیاده شود.متن دعا :

«بسم الله و لا حول ولا قـــــوّه الا بالله ، الحمدالله الّـــــذی هَـــــدانا لِـــــهذا وَ سُبْحان الَّذی سَخّـــــَر لَـــــنا هذا و ما کـــــنّا لَهُ مُـــــقّـــــرِنین
 

رفع گرفتاری

 

رفع گرفتاری

 علامه لاهیجانی انصاری روزی از ایشان پرسیدند که در مواقع اضطرار و گرفتاری چه در امور دنیوی و یا در امور اخروی و بن بست کارها به چه ذکری مشغول شویم تا گشایش یابد؟ در جواب فرمودند:

 « پس از 5 بار صلوات و قرائت آیة الکرسی در دل خود بدون آوردن به زبان بسیار بگو:

َالّلهمَ اجعَلنی فی ِدرعِکَ الحَصینَة اََّلتی َتجعَل فیها مَن تَشاء

: بار پروردگارا! مرا در حصن و پناهگاه خود و در جوشن و زره محکمت قرار بده که در آن هر کس را که بخواهی قرار می دهی تا گشایش یابد.»

 

رفع گرفتاری

جهت رفع هر گرفتاری در هر روز 124 مرتبه ذکر «یا صمد» خوانده شود.

برای رفع مشکلی که از هیچ طریق حل نشده 156 مرتبه ذکر «یا قیوم» خوانده شود.

 

سری از اسرار سوره مبارکه یس

 

سری از اسرار سوره مبارکه یس

 

اگر بدهکار /مغموم/ مظلوم/ مشکل دار/ چشم خورده/ حسود دار/ هستین

بدستور ذیل عمل کنین

در نصف شب 2رکعت نماز قربه الی الله بخونین سپس قرآن رو باز کرده  چندین آیه بخونین

سپس استفغار 100 بار

سبحان الله  100 بار

صلوات 100 بار

سوره یس  1 بار

لیس لها من دون الله کاشفة  1153 بار

وحاجت بخواهین  هرجاجتی که دارین فقط حلال و شرعی

7 شب تکرار کنین

دوس دارم بعد عمل بیائین بگین چی شد  البته نه دقیقا بعداز 7 روز لا اقل فرصت بدین اوضاع عوض بشه سپس قضاوت کنین

چه بسا برای بعضی ها به 7 روز نکشه جواب بگیرن

این دستور رو ذخیره  نگه دارین که ولله سری از اسرار سوره مبارکه یس هستش

یاعلی

 

از وبلاگ دایی ابراهیم

نظر کاربران درباره استفاده از این دستور :

نویسنده:مریم سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت: ۶:۱۵
برای من مثله معجزه بود عالیییی زندگیم بعد این نماز عالی شد انگار قبلش زندانی بودم که الان آزاد شدم خدا خیرتون بده

دور کردن نحسی و سحر و شفا از بیماری با سوره انفطار و زلزله

 

دور کردن نحسی و سحر و شفا از بیماری با سوره انفطار و زلزله

 نیازی به تحصین و صرف نداره

 

با دستور به این عمل قرآنی و بسیار ساده و در عین حال مفید باعث دور کردن نحسی ها و سحرها و فکرات و شفا از بیماریهای شما میگردد انشالله

با توکل بر خدای شافی شرط اول

1-طهارت خود و لباس و مکان

2- یقین 100% به نجاح عمل یعنی نتیجه گرفتن بدون شک(خیلی مهمه)

3- در نیت خود ابطال سحرها و کشتن موکلینش و سوزاندن همه عارضین در بدن و خانه شما  وشفای عاجل و کامل خود از خداوند شافی مد نظرتون باشه

4- اگر شخصی رو بشما نشون دادن بهیچ وجه با  کسی درمیان نگذارین و اصلا به روی خود نیارین

5- قبل از عمل توکل بر خدای قادر متعال و شافی ومعافی از همه بلایا

واما دستور

در آخر شب بعداز خوابیدن  همه ، شما  در مکانیکه همیشه نماز  میخونین با طهارت کامل نشسته و قران رو دست گرفته سوره انفطار رو 8 مرتبه و سوره شریفه زلزله رو 8 مرتبه قرائت کنین

ودیگه با کسی حرف نزنین و بخوابین بمدت 7 شب

با توجه به سهل بودن  دستور فقط لازمه شرایط رو عمل کنین  تا نتیجه بگیرین

یاعلی

دعای یا من تحل   

 

دعای یا من تحل

 

کفعمى در کتاب «مصباح» دعایى نقل کرده و فرموده است: سیّد ابن طاووس این دعا را براى ایمن شدن از ستم سلطان و نزول بلا و چیرگى دشمنان و ترس و تنگدستى و دل تنگى ذکر کرده، و آن از دعاهاى صحیفه سجّادیه است، پس هرگاه از زیان آنچه ذکر شد در هراس بودى آن را بخوان.

اللهم صل على محمد وآل محمد وعجل فرجهم یا کریم

 بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهم صلی على محمد وآل محمد

یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ وَ یَا مَنْ یُفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ وَ یَا مَنْ یُلْتَمَسُ مِنْهُ المَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ وَ جَرَى بِقُدْرَتِکَ الْقَضَاءُ وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِکَ الْأَشْیَاءُ فَهِیَ بِمَشِیَّتِکَ دُونَ قَوْلِکَ مُؤْتَمِرَةٌ وَ بِإِرَادَتِکَ دُونَ نَهْیِکَ مُنْزَجِرَةٌ أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِی الْمُلِمَّاتِ لا یَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلّا مَا دَفَعْتَ وَ لا یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلّا مَا کَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِی یَا رَبِّ مَا قَدْ تَکَأَّدَنِی ثِقْلُهُ وَ أَلَمَّ بِی مَا قَدْ بَهَظَنِی حَمْلُهُ وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ وَ بِسُلْطَانِکَ وَجَّهْتَهُ إِلَیَّ فَلا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ وَ لا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ وَ لا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ وَ لا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ وَ لا مُیَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ وَ لا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ افْتَحْ لِی یَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِکَ ،

وَ اکْسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِکَ وَ أَنِلْنِی حُسْنَ النَّظَرِ فِیمَا شَکَوْتُ وَ أَذِقْنِی حَلاوَةَ الصُّنْعِ فِیمَا سَأَلْتُ وَ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِیئاً وَ اجْعَلْ لِی مِنْ عِنْدِکَ مَخْرَجا وَحِیّاً وَ لا تَشْغَلْنِی بِالاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِکَ وَ اسْتِعْمَالِ سُنَنِکَ [سُنَّتِکَ ] فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِی یَا رَبِّ ذَرْعاً وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَیَّ هَمّا وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى کَشْفِ مَا مُنِیتُ بِهِ وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِیهِ فَافْعَلْ بِی ذَلِکَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْکَ یَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِیمِ [وَ ذَا الْمَنِّ الْکَرِیمِ فَأَنْتَ قَادِرٌ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ آمِینَ رَبَّ الْعَالَمِینَ ]

 

توسل به حضرت فاطمه زهرا علیها السلام

 

توسل به حضرت فاطمه زهرا علیها السلام بی بی دو عالم

 

توجه داشته باشین این توسل با نماز باطل سحر فرق میکنه

 برای رفع هرگرفتاری و رسیدن به حاجات شرعی بی شک مجرب است

دو رکعت نمازمثل نمازصبح بخوانید وسپس 530 مرتبه صلوات وبعد 530 بار بگویید :

«اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها بعدد ما أحاط به علمک»و نیز 530مرتبه صلوات فرستاده و سپس به سجده رفته 14 مرتبه یاحسین گفته وبعد یکباربخوانید اللهُمَّ بفاطِمَة و اَبیها و بفاطِمَة و بَعلِها و بفاطِمَة و بَنَیها بفاطِمَة و السِّرِّ المُستَودَع فیها اِقض حاجَتی(حاجات خودرابخواهید) و صَلی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ و آل مُحَمَّد

   

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها

وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ.

 

پاداش نیکی و بدی

 

پاداش نیکی و بدی

پیامبر صلی الله ‏علیه ‏و‏آله:

در تفسیرآیه مَنْ عَمِلَ صالِحامِنْ ذَکَرٍ اَوْاُنْثى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فلَنُحیَینَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزیَنَّهُمْ اَجْرَهُمْ بِاَحْسَنِ ما کانوا یَعْمَلونَ

«هر مؤمنى مرد یا زن کار نیکى انجام دهد، قطعا او را با زندگى پاکیزه ‏اى، حیات می بخشیم و مسلما به آنان بهتر از آنچه انجام داده ‏اند پاداش خواهیم داد» 

 

فرمود: زندگى پاک، یعنى قناعت و رضایت به آنچه خداوند مقدّر نموده است.مجمع البیان،ج 6،ص 198

 

امام صادق (ع) می ‏فرماید: «إنّ الرّجل یذنب الذّنب فیحرم صلوة اللّیل و إنّ العمل السّیّئ أسرع فی صاحبه من السّکّین فی اللّحم»

گناه انسان را از عبادت و تهجّد محروم می سازد و لذّت مناجات با خدا را از او سلب مى‏کند و تأثیر گناه از کارد برنده سریع‏تر است یعنى قلب به حساب طبع اولى، ملکوتى و رو به خداست، ولى در اثر گناه چهره ‏اش وارونه گشته، ناسوتى و شیطانى می ‏شود.

 

آدمی را قناعت برای دولتمندی و خوش خلقی برای فراونی نعمت کافی است.

 

برخی از نیکوترین خلق و خوی زنان، زشت ترین اخلاق نزد مردان است مانند تکبر، ترس و بخل. هرگاه زنی متکبر باشد، بیگانه را به حریم خود راه نمی دهد و اگر بخیل باشد اموال خود و شوهرش را حفظ می کند و چون ترسان باشد از هر چیزی که به آبروی او زیان رساند فاصله می گیرد.

 

تلخکامی دنیا، شیرینی آخرت و شیرینی دنیا تلخکامی آخرت است.

 

ای فرزند آدم: تندخویی بی مورد نوعی دیوانگی است، زیرا که تندخو پشیمان می شود و اگر پشیمان نشد پس دیوانگی او پایدار است.

 

سوگند به خدایی که تمام صداها را می شنود، هر کس دلی را شاد کند، خداوند از آن شادی  لطفی برای او قرار دهد که به هنگام مصیبت چون آب زلالی به او باریدن گرفته و تلخکامی مصیبت را بزداید.

 

ذکر در مقابل فرد غیر مسلمان و سلطان

 

ذکر در مقابل فرد غیر مسلمان

امام صادق (ع ) از پدر بزرگوارش و او از پدرانش (علیهم السلام ) روایت مى نماید که پیامبر (ص ) فرمود: کسى که یهودى ، مسیحى ، مجوسى یا شخص غیر مسلمانى را ببیند و بگوید: الحمد لله الذى فضلنى علیک بالاسلام دینا و بالقرآن کتابا و بمحمد نبیا و بعلى اماما و بالمؤ منین ! اخوانا و بالکعبة قبلة (ستایش فقط خدایى را سزاست که از نظر دین با اسلام و از نظر کتاب با قرآن و از نظر پیامبر با حضرت محمد (ص ) و از نظر امام با حضرت على (ع ) و از نظر برادران با مؤ منین و از نظر قبله با کعبه مرا بر تو برترى داد)، خداوند هیچ گاه او را با آن شخص یک جا در آتش قرار نمى دهد.

 

ذکر در مقابل سلطان

 امام صادق (ع ) فرمود: هر که بر سلطانى وارد مى شود که از او مى ترسد باید بگوید بالله استفتح و بالله استنجح و بمحمد اتوجه (بارخدایا، سرکشى آن را برایم رام کن و سختى آن را هموار کن ، زیرا تو محو مى کنى آنچه را خواهى و نزد تو است دفتر کل ).

و نیز مى گویى : حسبى الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش ‍ العظیم و امتنع بحول الله و قوته من حولهم و قوتهم و امتنع برب الفلق من شر ما خلق و لا حول و لا قوة الا بالله .

دعاى تاخیر اجل

 

دعاى تاخیر اجل

 از حضرت رسول صلى الله علیه و آله منقول است که هر که بخواهد اجلش تاخیر بیفتد و  نصرت پیدا کند بر دشمنان خود و از مردن بد محفوظ بماند پس بگوید سه مرتبه در وقت دخول در شب و سه مرتبه در وقت دخول در صبح :

سُبْحانَ اللَّهِ مِلاَ المیزانِ وَ مُنْتَهىَ الْحِلْمِ وَ مَبْلَغَ الرِّضا وَ زِِِنَةَ الْعَرْشِ

تنزیه خداى را به پرى میزان وسرحد نهایى حلم و رسایى خوشنودى و هموزن عرش


در تعبیر خواب

در تعبیر خواب

ابن بابویه صدوق نقل کرده است:

شبهایی که خواب صحیح است : ۶-۷-۲۳

شبهایی که خواب غیر صحیح است : ۱-۱۰-۱۳-۱۴-۲۰-۲۱-۲۵-۲۶

شبهایی که خواب صحیح است اما تعبیرش به تاخیر افتد :۴-۵-۱۱-۱۲-۱۶-۱۷

شبهایی که  تعبیر خواب نتیجه به عکس دارد :۲-۳-۲۴-۲۸

شبهایی که تعبیر خواب همان است که دیده :۸-۹-۱۱-۱۸-۱۹-۲۷

شبی که تعبیرخواب در نهایت خوبی است:۲۲

توجه شود که در فرهنگ اسلامی ابتدا شب و سپس روز داریم

 به عنوان مثال شب سوم ماه شبی است که فردای آن روز سوم ماه قمری است

از حضرت امام صادق علیه السلام منقول است

خواب شب  اول و دهم و بیست و یکم دروغ است .

خواب شب ششم و هفتم و پانزدهم و هیجده ام و نوزده ام راست است.

خواب شب هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم و بیست و دوم

و بیست و سوم و بیست و هشتم تعبیری نیک دارد.

خواب شب چهارم و پنجم و شانزدهم و هفدهم بتاخیر می افتد .

خواب شب بیستم و بیست و پنجم و بیست و ششم تعبیر ندارد.

خواب شب دوم و سوم و بیست وچهارم نتیجه بعکس میبخشد.

خواب شب سیزدهم و چهاردهم نه خیر دارد و نه ضرر.

در تعبیر خواب


 
اول ماه:  صحت دارد
دوم ماه:  تعبیرش بر عکس است
سوم ماه:  صحت دارد اما تعبیرش به تعویق افتد
چهارم ماه:  صحت دارد تعبیرش به تعویق افتد
پنجم ماه:   اتفاق خواهد افتاد خلاف ندارد
ششم ماه: صحیح است خلاف ندارد
هفتم ماه:  صحیح است  خلاف ندارد
هشتم ماه:  صحیح است
نهم ماه:  تعبیرش بر عکس است
دهم ماه:  صحت ندارد
یازدهم ماه:  صحیح است اما تعبیرش به تعویق افتد
دوازدهم ماه:  صحیح است تعبیرش به تعویق افتد
سیزدهم ماه:  صحت ندارد
چهاردهم ماه:  صحت ندارد
پانزدهم ماه:  تعبیرش بر عکس است
شانزدهم ماه:  صحیح است
هفدهم ماه:  صحیح است
هجدهم ماه:  تعبیرش بر عکس است
نوزدهم ماه:  بر عکس است
بیستم ماه:  صحیح و موثر است
بیست و یکم ماه:  صحت دارد
بیست و دوم ماه:  بسیار خوب است
بیست و سوم ماه:  بر عکس است
بیست و چهارم ماه:  بر عکس است
بیست و پنجم ماه : بر عکس است
بیست و ششم ماه:  بر عکس است
بیست و هفتم ماه:  بر عکس است
بیست و هشتم ماه:  بر عکس است
بیست و نهم ماه:  صحت ندارد
سی ام ماه:  صحیح و موثر است
توجه:
شب به تاریخ روز بعد تعلق دارد یعنی مثلا امشب خواب دیدی که فردایش اول ماه
قمری است بنابر این خواب شما اول ماه حساب می شود
اگر تعبیر خوابتان را در اینجا نیافتید میتوانید خوابتان را جهت تعبیر سوال کنید


تعبیر خواب

احکام خواب دیدن:
باید دانست که خواب عالم بهتر از جاهل است خواب مومن بهتر از فاسق است  خواب غنی بهتر از خواب فقیر باشد و باید دانست که بعضی از خواب ها درست و بعضی نادرست بعضی تعبیر دارند و بعضی تعبیر ندارند. خواب نزدیک اذان صبح خیلی خوب و قریب به صحت است و کم خوری و پاکیزه بودن جسم و روح و لباس خواب تاثیر بسزایی در صحت خواب دیدن دارد و البته بر حسب ماههای قمری چند روز از ماه خواب خوب است و تعبیر دارد چند روز خوب نیست و تعبیر ندارد و چند روز هم تعبیرش به تاخیر می افتد والله اعلم. در بیان تعبیر خواب حضرت یوسف علیه السلام که به دوازده باب است جهت استفاده مومنین و مومنات و دوستان در اینجا بیان میشود امید است ما را از دعای خیر خودشان بی بهره نکنند.
باب اول:
در دیدن پیامبران و امامان و فرشتگان و آنچه تعلق به آنها دارد:
هر که پیغمبروامامان را در خواب بیند کار دین و دنیای وی نظام گیرد
 هر که فرشته در خواب بیند به حج رود
دیدن پل صراط فراموشی سلطان باشد
 دیدن آفتاب و ماه و ستارگان فامیل و خویشان باشد و از آنها حرمت ببیند یا خداوند فرزندی بر وی کرامت کند که از او خیر بیند
 دیدن مرده در خواب از غم واندوه بیرون آید.
باب دوم:
 در دیدن خواندن قرآن و غلم آموختن امامت جماعت و قضاوت در بین مردم و آنچه تعلق بدان دارد :
 دیدن خواندن قرآن بانک اذان و اقامه گفتن و نماز خواندن دین وی قوی شود و روح و جسم وی از
 پلیدی پاک شود و حرمت او زیاد شود
 دیدن علم آموختن کاری از وی سر زند که ثواب بر وی حاصل شود
دیدن امامت کردن بر قومی و یا گروهی بزرگی کند رئیس عده ای شود و دیانتش زیاد شود
 خود را قاضی دیدن امر به معروف کند
 دیدن خود در ریاست جایی بر کارها غالب آید
 دیدن خود را در جنگ و خصومت از دشمنانش بر حذر باشد و احتیاط کندو زبان از غیبت خلق نگهدارد تا صدمه ای نبیند.
باب سوم:
در دیدن جواهرات و آنچه تعلق به آنها دارد:
هر که طلا در خواب بیند کار دنیایی وی خوب شود
 دیدن قراضه دلیل بر تندرستی وی باشد
دیدن انگشتر عزت و جاه باشد
دیدن جواهر و امثال آن سود زیاد بدست آورد
 دیدن آهن و مس و روی و از این قبیل تعلق به منفعت دنیا دارد
 دیدن شمشیر و خنجر و کارد سلاح قوت به وی رسد .
باب چهارم:
 در دیدن ریسمان و پنبه و مانند اینها همگی دلیل بر زیادی حشمت وزیادی مال باشد.
باب پنجم:
دیدن روغن و میوه جات و آنچه تعلق به آنها دارد:
 هر که روغن بادام و پسته بیند میراث به وی رسد
 دیدن روغن های خوردنی مال حلال باشد
دیدن روغنهای سوختنی که معمولا آنها را میسوزانند رنج و زحمت باشد
 دیدن انگور و مشتقات آن مال حلال باشد
 دیدن خربزه مالی با رنج و زحمت اندکی به وی رسد
دیدن سیب از خویشان خود شاد شود
دیدن گلابی به کارهای لهو مشغول شود
دیدن آلو و میوه های ازاین قسم خوشدلی باشد
 دیدن میوه های خشک چون مویز و کشمش و مانند آنها نیکویی باشد که دوستان در حق وی بکنند
 دیدن گردو پسته بادام فندق و میوه هایی از این قسم گفتگوی بسیار با دوستان داشته باشد.
 باب ششم:
دیدن گندم روزی حلال با اندکی غم باشد دیدن حبوبات و ماش و برنج و غیره ملال باشد.
باب هفتم:
در دیدن شیرینیها و برهنگی و خون کم کردن و حمام رفتن وسرتراشیدن و طهارت:
دیدن حلواها تعلق به خوشدلی و تندرستی دارد از غم و رنج بیرون آید
 دیدن نبات و شکر و انگبین و مانند اینها تعلق به ایمنی و امنیت دارد
 دیدن شیرینیهای دیگر همسر باشد
 دیدن داروها منفعت خلق باشد و از رنج بیرون آید
 دیدن طهارت کردن از رنج و غم بیرون آید
 دیدن خون کم کردن دلیل تندرستی باشد
 دیدن حمام رفتن رنجوری پدید آید
 دیدن سر تراشیدن از غم و اندوه بیرون آید
 دیدن خود را برهنه در میان مردم با حرمت وبا آبرو گردد.
باب هشتم:
دیدن لباس های سفید و پاکیزه از جایی حرمت و خوبی بیند
 دیدن لباس های سرخ دلیل بر سیاست بد حاکم باشد
 دیدن لباسهای زرد دلیل بر بیماری باشد
 دیدن لباس های سبز چیزی بدست آورد و حرمتش زیاد شود
دیدن کار های ساخت و ساز و عمارت اندکی غم و اندوه باشد
 دیدن آراستن خانه به فرش های رنگارنگ زیادتی نعمت و دولت باشد
 دیدن رقص کردن و شنیدن آواز چنگ و تنبور و مانند اینها نشان از تندرستی و ایمنی باشد
 دیدن خود را در بلندی جاه و مقامش زیاد شود
 دیدن برهنه بودن غمهای او زایل شوند و به مراد رسد
 دیدن عبا و قبا پوشیدن همسر شایسته و حلال باشد
دیدن کفش در پا کردن ازدواج باشد و اگر بر عکس از پایش بیرون آورد جدایی و طلاق باشد
دیدن موی سر خود را دراز از حد معمول اندکی رنج و زحمت باشد
 دیدن صحبت کردن با زن زیبا آن سال را به فراخی گذراند
 دیدن از اندام خود بریدن از خویشان وی کسی بمیرد
 دیدن افتادن دندان نیز همین معنی را دارد
 دیدن شکستن دندان بزرگ مصیبت و جنگ باشد
 دیدن موی خود را کندن دلیل جدایی از همسر باشد
 دیدن موی سر و ریش مال و ثروت باشد
 دیدن خانه سوختن یا در آتش افتادن دلیل بر اندکی رنج وزحمت باشد.
 باب نهم:
در دیدن چهار پایان:
 هر که خود را بر اسب زین دار ببیند همسر توانگر بخواهد که به مراد دل برسد
دیدن اسب برهنه هم بد نیست خوبست
 دیدن قاطر از مردم حرامزاده و بد فعل پرهیز کند تا در بلا نیافتد .
 دیدن الاغ در خواب بخت با او یار شود
دیدن گاو فربه روزگار در آن سال خوش بگذرد
 دیدن گاو لاغر در آن سال غله کم یاب و نرخهاگران شود
 دیدن گاو ماده آنسال به فراخی گذرد
اگر شتر جهازدار ببیند به مکه رود و یا کاری کند که ثواب مکه رفتن داشته باشد
 اگر شتر بی جهاز بیند بر جماعتی بزرگی کند
 اگر بر شتر سوار باشد دولت یابد اگر مهار شتر در دست بکشد بر جماعتی حکم کند
 دیدن بره در خواب هر مرادی دارد برآورده شود
دیدن بز و بز کوهی و گوزن و از این قسم روزی حلال بر وی رسد
 دیدن خرگوش در خواب فرزند باشد یا چیزی به وی رسد که بسیار خوشحال شود.
باب دهم :
در دیدن وحوش و سباع:
دیدن شیر از حاکم و حکومت خیر و نیکی بیند و حرمت بسیار بدست آورد
 دیدن پلنگ و یوز پلنگ نیز مثل شیر است
دیدن خوک از ظالمی به وی زیان رسد
 دیدن کفتار دشمنش با وی مکر کند و او اغفال شود
دیدن میمون و گرگ دشمن باشد خود را از دشمن حفظ کند تا ضرر نرسد
دیدن شغال دزدی است که قصد مال او را کرده است و از راه دوستی وارد شده است
 دیدن موش دزد است  از خانه او دزدی کنند
 دیدن سگ در خانه به وی بدی شود
دیدن عقرب دشمن باشد
 دیدن مار مالی است که از دشمن به وی رسد و او شاد شود .
 باب یازدهم:
در دیدن مرغان و پرندگان:
 دیدن باز از سوی حکومت بزرگی شود
 دیدن شاهین و مرغان شکاری در خواب نشانه ی بزرگی مقام است
 دیدن جغد دشمن مکار است
دیدن کرکس میراث به وی رسد
دیدن زاغ و کلاغ مرد دروغگو است که با وی اظهار دوستی میکند
 دیدن فاخته و قمری و طوطی مردی شایسته باشد
 دیدن لک لک و مرغانی از این قسم مال حلال باشد
دیدن گنجشک و مرغان کوچک از این قسم خوشدلی است
 دیدن سیمرغ کار وی بالا گیرد
دیدن ماکیان و خروس و غیره زیادتی نعمت باشد.
 باب دوازدهم :
در دیدن آب ها:
 دیدن آب ایستاده ولی روشن میراث به وی رسد
دیدن آب روان روشن سفر پر نعمت باشد
دیدن خود را در آب روشن تندرستی و سلامتی باشد
 دیدن آب تیره در فساد افتد دیدن آب تیره ولی روان ظلمی بر اهل زمین پیدا شود
 دیدن خود را در آب تیره بد است صدقه باید بدهد
 دیدن غرق شدن کشتی در آب از حکومت زیان بیند
دیدن صید کردن از آب روزی حلال باشد
 دیدن گوشت خام اندکی اندیشه بکند
 دیدن گوشت پخته خوب است
 دیدن برف نا بهنگام لشکر باشد
دیدن باران امنیت و فراخ روزی بودن است
 دیدن برف با هنگام (زمستانی) فراخ روزی بودن است
 دیدن تگرگ نعمت راحتی و خرمی است.
 و اما تعبیر خواب متفرقات:
دیدن نقره یا انگشتری فیروزه از مردم مهربانی بیند
دیدن برف در زمین قحطی باشد
 دیدن باد سخت بیگانه باشد
دیدن خوردن دارو یا در دست داشتن آن و یا به کسی دادن آن در هر حال خوب است
 دیدن خریدن سواری خوب است
 دیدن فروختن سواری زیان است
 دیدن حمله حیوان بر وی یا پارس سگ بر وی زیان و زحمت است
دیدن گزیدن مار از دشمن زیان بیند
هر نوع ماری را دیدن بر وی زیان رسد
 دیدن کشتن گربه درویشی و بی چیزی خواهد بود.
 دیدن باران گل آلود عذاب است باید بخدا پناه برد
 دیدن روغن اندوه است
دیدن عزرائیل درازی عمر باشد
 دیدن باد ملایم بشارت خوش باشد
دیدن روشنایی خوب است
دیدن قبض روح از گناهان خود توبه کند
دیدن صدای غرش رعد و برق حرکت لشکر باشد
دیدن شکستن دست مصیبت است
 دیدن امام خیر و صلاح باشد
 دیدن پیامبران دولت باشد
 دیدن برف نا بهنگام عذاب و فتنه بود
 دیدن آب دریا فراخی روزی است
 دیدن بوستان هدیه فرزند است
 دیدن بهشت مقصود حاصل گردد
 دیدن زعفران رنجوری است
دیدن دوزخ از گناهان توبه کند
دیدن عطر و عنبر خبر خوش و راحتی باشد
 دیدن گذشتن از پل صراط علم آموزی را شروع کند
 دیدن به مسجد رفتن خبر خیری باشد
دیدن قصر در خواب زیادتی دولت است
دیدن ترازو از جانب فاسق فراغتی و سعادت یابد .
دیدن عمارت و مسجد دولت است
دیدن نردبام کارش بالا گیرد
 دیدن خانه عیش و عشرت بود
دیدن کنیز خبر خوش باشد
دیدن مغازه خوشحالی است
دیدن اسب کارش بالا گیرد
 دیدن حمام غم و اندوه باشد
 دیدن آتش فتنه است
 دیدن سوختن در آتش مصیبت باشد
 دیدن مشک هدیه باشد
 دیدن آسمان روزی فراخی است
 دیدن جمال خود دولت باشد
 دیدن آفتاب در میان آتش از ظالمان زیان بیند
 دیدن نماز خواندن کارش بالا گیرد
دیدن قیامت عدل پدید آید
 دیدن حج نمودن ازدواج و شادی باشد
 دیدن آفتاب در پنهانی از حکومت نفع بیند
 دیدن پرده دریدن زیادتی دولت باشد
 دیدن شمع و چراغ فرزند باشد
 دیدن ماه از بزرگان شادی بیند
 دیدن غسل کردن از زحمات راحتی پیدا کند
 دیدن از کوه بالا رفتن عزت و دولت باشد
 دیدن رفتن به کعبه ایمنی و سلامتی است
 دیدن غرق شدن در دریا نعمت است
دیدن از کوه پایین آمدن زیادتی غم باشد
 دیدن قاضی شدن خوب است
 دیدن آب روشن دولت است
 دیدن آب تیره غم باشد
 دیدن شراب مال حرام باشد
 دیدن قربانی کردن زیادتی دولت باشد
دیدن نان سفید روزی حلال باشد
دیدن ترسیدن در خواب سلامتی باشد
دیدن خصیه فرزند عیش باشد
دیدن انگبین میراث باشد
دیدن گاو و گوساله خیر و خوشی است
دیدن شیر خوردن روزی فراخ شود
دیدن جنگ غم و اندوه باشد
دیدن مرده در کنار خود عیش باشد
دیدن مردار رشوه است
 دیدن رنگ زرد فتنه است
 دیدن لباس سیاه غم و اندوه است
دیدن سنگ مرمر نعمت است
دیدن خون غم و اندوه است
 دیدن آهن قوت و پیروزی است
دیدن بیهوش شدن توبه باید کرد
دیدن تاج کشور است
 دیدن حلقه انگشتری فرزند است
دیدن هندوانه بیماری باشد
 دیدن خربزه رنجوری است
 دیدن مو تراشیدن عبادت است
 دیدن حجامت شادابی است
دیدن لباس کهنه اندوه است
 دیدن از آسمان به زیر آمدن معزولی از مقام است
 دیدن شفتالو دولت است
 دیدن برهنگی توانگر گردد
 دیدن دستمال زن است
 دیدن ترنج هدیه است
 دیدن آسمان قدرت و ظفر باشد
 دیدن هدهد خبر خوش است
دیدن خود در زندان از پادشاه و حکوکت ایمنی باشد
 دیدن پرندگان عزت است
 دیدن نمک سفید خوب است
دیدن تعزیه عروسی باشد
دیدن خوردن گوشت عزت و دولت باشد
 دیدن موش جنگ با زن باشد
 دیدن عبادت برداشتن معصیت باشد
 دیدن با مردگان صحبت کردن خوب است
 دیدن گوشت فربه میراث است
 دیدن گوشت لاغر غم و اندوه است
دیدن گوسفند روزی حلال باشد
دیدن خرگوش از زنان بهره بیند
 دیدن عنکبوت مردی زاهد باشد
 دیدن آهنگران از حکوکت روزی یابد
 دیدن جهودان مرد منافق باشد
 دیدن مار بزرگ دشمن بزرگ باشد
دیدن کشتن بزغاله غم و اندوه باشد
 دیدن نماز خواندن در خواب به خدا نزدیک باشد
 دیدن خواندن قران از آفات ایمن شود
 دیدن بره مال و هدیه باشد
دیدن ماده گاو زن خوب است
 دیدن مرغ آبی غم و اندوه باشد
 دیدن شیخ شدن با همسر جدایی افتد
دیدن خوردن خاک مال یتیمان باشد
 دیدن خانه ساختن خوشحالی باشد
 دیدن بالا رفتن از درخت خصومت و دشمنی باشد
 دیدن میوه روزی حلال است
 دیدن سرگین و فضولات مال و ثروت است
 دیدن انگور سفید روزی حلال است
 دیدن ماهی روزی حلال است
 دیدن بر مرده سلام کردن شادی است
 دیدن خیار در خواب گرانی باشد
دیدن مار از شکم بیرون آید فرزند دشمنش دشمنی با وی کند
 دیدن زلزله خوف از حکومت است
 دیدن کلاغ مرد فاسق است
دیدن اژدها دشمن بزرگ است
 دیدن قسم خوردن در خواب بیماری باشد
دیدن عقرب دشمن مکاره است
دیدن گریه کردن زن باشد
دیدن شیطان لعین خلل در دینش باشد
 دیدن طاووس عمرش زیاد شود

جهت زود پاسخ نامه گرفتن

 

از حضرت موسى کاظم علیه السلام روایت شده است که فرمودند:

چون مى خواهى نامه اى به کسى نویسى به جهت مطلبى که خواهى زود روا شود

بر سر کاغذ بنویس :

بسم اللّه الرحمن الرحیم

وَعَدَ اللّهُ الصّابِرینَ المَخرَجَ مِمّا یَکرَهون وَ الرّزقَ مِن حَیثُ لایَحتَسِبون جَعَلنَا اللّهُ اِیّاکُم مِن الَذینَ لاخَوفٌ عَلَیهِم وَ لا هُم یَحزَنون .

مکرر تجربه شده و تخلف نداشته است .

تعریف حرز و هدف از انجام آن

 

تعریف حرز و هدف از انجام آن

 کلمه حرز را اینگونه تعریف و معنی نموده اند:


الحِرْزُ : الوعاء الحصینُ یُحفَظَ فیه الشیء .

و الحِرْزُ المکان المنیع یلجأُ إِلیه .

در اصول کافى در مورد حرز این چنین آمده:
حرز به معناى پناهگاه و جاى محکم و استوار و دعایی که بر کاغذ نویسند و براى دفع چشم زخم یا دفع بلا همراه خود نگهدارند آمده ، و تعویذ هم معناى شبیه حرز دارد و بـه مـعـنـاى پناه دادن نیز آمده و مقصود در اینجا چنانکه از دعاهایی که مى آید معلوم گـردد دعـاهـایی اسـت کـه بـا خـوانـدن یـا نـوشـتـن و همراه کردن آنها انسان از دردها و یا جانوران موذى و درندگان و ترس و دیگر چیزها در امان ماند).

 ابـن مـنـذر گـوید: خدمت حضرت صادق (ع ) از وحشت (ترس و اندوه از تنهایی ) یادآور شـدم فـرمود: آیا شما را آگاه نکنم به چیزى که هرگاه آن را بگویید نه در شب و نه در روز از تنهایی نترسید؟ (و آن اینست ):

(بسم اللّه و باللّه و توکلت على اللّه و انه من یـتـوکـل عـلى اللّه فـهـو حـسـبـه ان اللّه بـالغ امـرة قـد جـعـل اللّه لکـل شـى ء قـدرا، اللهـم اجعلنى فى کنفک و فى جوارک و اجعلنى فى امانک و فـى مـنـعـک ) پـس فـرمـود: بـه مـا رسـیـده کـه مـردى سـى سال این دعا را مى خواند و یک شب آنرا ترک کرد و همان شب او را عقرب گزید.


در روایت دیگری آمده که حـضـرت صـادق (ع ) فـرمـود: بـگـو: أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَفْوِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِمَغْفِرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِسُلْطَانِ اللَّهِ الَّذِی هُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ وَ أَعُوذُ بِکَرَمِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ کُلِّ جَبَّارٍ عَنِیدٍ وَ کُلِّ شَیْطَانٍ مَرِیدٍ وَ شَرِّ کُلِّ قَرِیبٍ أَوْ بَعِیدٍ أَوْ ضَعِیفٍ أَوْ شَدِیدٍ وَ مِنْ شَرِّ السَّامَّةِ وَ الْهـَامَّةِ وَ الْعـَامَّةِ وَ مـِنْ شـَرِّ کـُلِّ دَابَّةٍ صَغِیرَةٍ أَوْ کَبِیرَةٍ بِلَیْلٍ أَوْ نَهَارٍ وَ مِنْ شَرِّ فُسَّاقِ الْعَرَبِ وَ الْعَجَمِ وَ مِنْ شَرِّ فَسَقَةِ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ. اصول کافى جلد 4 صفحه 357 .

حرز مجرب و موثر فوق برای حفاظت و ایمنی از جمیع بلیه انس و …… و پیشگیری از هرگونه سحر و طلسم است و میتوان آنرا با گلاب و زعفران نوشت و با خود به همراه داشت.
بطور کلی معنی حرز از لحاظ لغوی همان مامن و پناهنگاه است و هدف از نوشتن حرز، دفع آفات زمینی و آسمانی است

 

دعا و رقیه و تعویذ و نظر پیامبر (ص)
بسم الله الرحمن الرحیم
در بیان مطالبی چند در اثبات دعا و رقیه و تعویذ و دم ، پیغمیر علیه الصلوه و السلام فرموده : الدعا هو العباد ثم قرأ و قال ربکم ادعونی استجب لکم یعنی خواستن از خدایتعالی بندگی محض است و خداوند فرموده است بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ( دعا و خواسته ها ) .

پیامبرصلی الله علیه وسلم فرموده : نیست هیچ چیزی بزرگتر نزد خدایتعالی از دعا در ترمذی است ان الدعاء ینفع مما نزل و مما لم ینزل فعلیکم عبادالله بالدعاء یعنی پیغمبر صلی الله علیه وسلم فرموده : البته دعا فایده بخشد از بلایی که فرود آمده از آسمان و از بلایی که فرود نیامده پس لازم بگیرید بندگان خدا دعا را .

انفع الادویه الدعاء یعنی از فایده دهنده ترین دواها ، دعا کردن است پس در نتیجه دعا نافع و دافع بلا و اعلاء چیزیست .


آثار و برکات سوره ضحی

 

 

 

آثار و برکات سوره ضحی :

 1) برای بیاد آوردن امر فراموش شده

اگر سوره «ضحی» را برای یک امر فراموش شده بخواند به یاد می اورد.

 2) بازگشت غائب

اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود

مسافر و گمشده سالم به خانه و خانواده اش باز می گردد

 گفته اند: هر گاه بخواهی غایبی را حاضر کنی سوره ضحی را 11 بار بخوان.

 ختم مجرب:

هر کس 40 بار این سوره را بلافاصله و بدون تکلم و رو به قبله و با طهارت،در روز ها یا شب های مبارک مثلا شب جمعه بخواند به هر نیتی که باشدحاجتش برآورده شود.

 

سوره صافات

 

 

سوره صافات

 

14 روز بعد از نماز صبح سوره صافات رو بخون . اما حتما یادتون باشه که باید قبل از طلوع آفتاب  سوره صافات رو تموم کرده باشید. اگر یک روز هم نتونید تا قبل از طلوع آفتاب تموم کنید، ختم رو باید از اول شروع کنید. در زمانی که عذر شرعی ندارید این ختم رو بردارید . حتما این مشکلت برطرف میشه.

 

هر کس سوره صافات را در هر روز جمعه بخواند خداوند در دنیا به او رزق وروزی زیاد ومخصوصی خواهد رسانید که نه شیطان ونه هیچ ظالمی در او تصرف نتوانند کرد. خواص دنیوی سوره ذاریات

هر کس این لااقل یکبار درهر روز سوره صافات را بخواند، ثروت حلال برای او به هم رسد بطوری که متحیر گردد.

از امام صادق :هر کس سوره صافات را روز یا شبش بخواند خدا معیشت او را اصلاح فرماید واورا رزق وسیعی عنایت نماید.

 

سوره مائده

 

سوره مائده

جهت خیر و برکت پیدا کردن خانه :

  آیات ۱۱۲ تا ۱۱۴ سوره مائده :

 إِذْ قَالَ الْحَوَارِیُّونَ یَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ هَلْ یَسْتَطِیعُ رَبُّکَ أَن یُنَزِّلَ عَلَیْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاءِ قَالَ اتَّقُواْ اللّهَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ قَالُواْ نُرِیدُ أَن نَّأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَن قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ  قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَةً مِّنکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ 
 هر کس با ایمان این آیات را در کاسه ای بنویسد ٬ پس آن را پر آب کند ٬ و روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ٬ آن را در باغچه منزل خود بریزد ٬ خیر و برکت در آن منزل پیدا شود و ابواب رزق بر او گشاده گردد اگر کسی در مزرعه و بستان بپاشد ٬ محصول و میوه بسیار پیدا شود اگر کسی سه جمعه پشت سر هم این آب را بپاشد ٬ محصول از آفت محفوظ ماند و برکت بسیار در آن محصول او را حاصل شود انشاء الله تعالی 

 منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۵۱ و ۵۲ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد