معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

دعائی بسیار قوی برای محبت

دعائی بسیار قوی برای محبت

باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا اورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحید تا هفت روز بخواند روزی 245 مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند 

 بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون 

 ودر روز اخر 248 بار بخوانید و اخری را هم به طریقهء مذکور که بشود 249

که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود 1725مرتبه

به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید

اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت

 

 

دعای برای دفع شر سلطان

 

دعای برای دفع شر سلطان 

سلطان یعنی هر کسی که بر فرد تسلط و سلطه دارد و بر او حاکم است مثل مدیر ، رئیس

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم یا صانع کل مصنوع و یا خالق کل مخلوق و یا حافظ کل محفوظ و یا رازق کل مرزوق و یا فاتح کل مفتوح و یا غالب کل مغلوب و یا مالک کل مملوک و یا شاهد کل نجوی و یا کاشف کل کربه و یا الله اجعل لی من امری فرجا و مخرجا و اقذف فی قلبی ان لا ارجوا احدا سواک برحمتک یا ارحم الراحمین اللهم یا دائم الامد الحصی بلا عدد العزیز بلاولد المنجز بما وعد السید السند الواحد الاحد الصمد الذی لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد اللهم احفظ صاحب هذا الکتاب من جمیع البلایا و العلل و الامراض والاوجاع و من شر الجن والانس ومن شر کل عین لامه و من شر الریح الحمرا و من شر الاعدا و من شر خلق بین الارض و السما اللهم بحق هذه الاسما المعظمه المکرمع و بحق خاتم سلیمان بن داود علیه السلام یا تمجیا یا شمخیثا یا موسطیشا یا کهج یا کهیکهج یا رباه یا رباه یا رباه یا سیداه یا مولاه یا غایه رغبتاه یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا غیاث المستغیثین یا دلیل المتحیرین و یا جار المستجیرین و یا امان الخائفین و یا مجیب الدعوات و یا قاضی الحاجات استجب بحق ادم صفی الله و بحق نوح نجی الله و بحق عیسی روح الله و بحق محمد حبیب الله و بحق جبرائیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و حمله العرش و الکروبیین و روحانیین و بحق السفره و البرره و الکرام الکاتبین و بحق التورات و الانجیل و الزبور و الفرقان و بحق انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم الا تعلوا علی واتونی مسلمین و صلی الله علی محمد واله اجمعین

 

 

ناد علی کبیره

 

ناد علی کبیره

بسم الله الرحمن الرحیم الهی و صمدی من عندک مددی و علیک معتمدی بحق ایاک نعبد و ایاک نستعین بحق محمد العربی یا کریم تکن منی و الکریم یا کریم فی کرم کرمک یا کریم ناد علیا مظهر العجائب و الجلیل فی جلال جلالک یا جلیل اجب یا جبرائیل سمیعا مطیعا بحق هذه الاسما الاعظم الاکرم ان تقضی لنا حاجاتنا کلها ها ها ها هو هو هو بحق قل هوالله احد تجده عونا للک فی النوائب بماامره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون یا قاهر ذاالبطش الشدید یا قاهر اجب یا عزرائیل سمیعا مطیعا بحق هذه الاسما الاعظم الاعظم الاعظم الاکرم ان تقضی حاجاتنا کلها ها ها ها هو هو هو و العزه فی عزتک یا عزیز سلام قولا من رب رحیم اجب یا سمائیل بحق هذه الاسما الاعظم الاعظم الاعظم ان تقضی لنا حاجاتنا کلها انشا الله تعالی ها ها ها هو هو هو کل هم و غم سینجلی لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین یا من فطر السموات والارض اجب یا غمرائیل سمیعا مطیعا بحق هذه الاسما الاعظم الاکرم ان تقضی لنا حاجاتنا کلها ها ها ها هو هو هو بحق یس و القران الحکیم یا عظیم بعظمتک یا قوی بقوتک یا محمد بنبوتک یا علی یا علی یا علی ادرکنی ایها المرتضی یا ولی الله یا قاهر العدوه یا مظهر العجائب یا مرتضی علی بحق هذه الاسما الاسما الاسما الاعظم الاعظم الاعظم الاکرم ان تقضی حاجاتنا کلها ها ها ها هو هو هو بحق ن و القلم و یسطرون احفظنا من افات الدنیا و الاخره انک علی کل شی قدیر یا غیاث المستغیثین اغثنی یا علی ادرکنی من شر اعدائک بری بری بری برحمتک یا ارحم الراحمین

همراه داشتن این دعا و یا خواندن آن موجب فتح و پیروزی میشود

 


برای به فروش رفتن خانه

 

برای به فروش رفتن خانه

آیه الکرسی را نوشته و پس از آن نوشته شود: 

یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم و در منزل قرار دهید

سوره قارعه را نوشته و در منزل قرار دهید.

 آیه 33 سوره الرحمن از: یا معشر الجن ... تا ... الا بسلطان  را 70مرتبه بخوانید.

سوره زلزال را از نزدیک یا دور 7 بار خوانده و به آن سمت بدمید اگر با هفت بار فروش نرفت روزی 70 بار بخوانید.

 

برای بازگرداندن افراد و اشیاء و موقعیتهای از دست رفته

 

برای بازگرداندن افراد و اشیاء و موقعیتهای از دست رفته

مُعید یعنی باز گرداننده هر چیز فانی و مرده و از دست رفته  به اول حال خویش هر که خواهد این ذکر را بگوید باید که خدای تعالی را ، آفریننده و زنده کننده و میراننده داند ،  چون صفت خداست " یخرج الحی من المیت و یخرج المیت من الحی " 

 

 حضرت امام رضا علیه السلام : 

هر که خواهد هیچ چیز از او فوت و غایب نشود به این ورد قیام نماید ( یعنی اقدام نماید ) 

هر روز در چهار طرف خانه خود هفتاد نوبت بگوید یا معید ،  ایزد تعالی آن خانه را سالم دارد و اگر مسافر دارد ،  بزودی به وطن بیاید ، یعنی کسی که از نزد او رفته حالا چه به مسافرت و چه قطع ارتباط ، اگر کسی مسافری دارد و از او خبری ندارد، شب جمعه و دوشنبه و پنجشنبه ،  وقتی که مردم آرام گیرند یعنی به خانه هایشان بروند و شهر ساکت شود، برخیزد و غسل کند .  باید که روز پنجشنبه صدقه داده باشد و دو رکعت نماز بگذارد و روی به قبله کند و یا معید را سیصد و پنجاه و پنج بار بگوید و در هر رکن خانه هفت بار دیگر بگوید و دست بردارد و آن مقدارکه تواند بگوید ، و طلب مسافر کند یا همان کسی که قطع ارتباط شده ، چون در این شب قیام نماید ، یعنی به این دستور عمل نماید بزودی مسافر یا خبر وی برسد و یا از چگونگی احوال او مطلع شود

 

برای پیدا شدن گمشده

برای پیدا شدن گمشده سوره یس را در دو رکعت بخواند و بگوید : 

یا هادیَ الضَّالَةِ رُدَ عَلَیَّ ضالَّتی

 

 

دعا برای پیدا کردن کار

 

دعا برای پیدا کردن کار

جمله زیر را بنویسید و همراه داشته باشید و هر روز صبح هم، 7 بار بخوانید :

 رَبِّ قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جوارحی.
 

 

ختم ایة الکرسی برای هر حاجتی

روز اول ماه قمری یک صلوات و یک آیه الکرسی 
روز دوم ماه دوصلوات و دوتا آیه الکرسی 
روز سوم ماه سه صلوات و 3تاآیه الکرسی 
 
همینطور به ترتیب روزها بر تعداد صلوات و آیه الکرسی ها اضافه میشه تا روز آخر ماه. که اگر ماه قمری 29 روز باشه ،میشه 29 صلوات و 29 آیه الکرسی و اگر ماه 30 روزه باشه 30 صلوات و 30 آیه الکرسی  تا "و هوالعلی العظیم"   

  

 

زبان بند و  جلب محبت

 

برای هر مطلب مشروعه بمدت چهل روز هر روز یک بار بخوانید

برای جلب محبت بی اندازه 
و برای زبان بند بسیار نافذ و مجربست .

بسم الله الرحمن الرحیم اللهُ لا اِلهَ اِلاّهُوَالحَیُّ القَیّوُم عَزَمتُ عَلَیکُم وَ اَقسَمتُ عَلَیکُم بِرَبِّ المَلائِکَةِ وَ الرّوُح اَجِب یا جَبرائیل یا فَتمائیل سامِعَاً مُطیعاً بِحَقِّ لا تَاخُذُهُ سِنَةٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّمواتِ وَ ما فِی الاَرض عَزَمتُ عَلَیکُم وَ اَقسَمتُ عَلَیکُم بِرَبِّ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین اَجِب یا میکائیل یا خَرقائیل یا ما یائیل یا میقائیل یا قَمنائیل سامِعاً مُطیعاَ بِحَقِّ من ذاالذی یشفع عنده الا باذنه یَعلَمُ ما بَینَ اَیدیهِم وَ ما خَلفَهُم عَزَمتُ عَلَیکُم وَ اقسَمتُ عَلَیکُم بِرَبّ ِالمَلائِکَةِ المُقَرَّبین اَجِب یا شورائیل یا عزرائیل یا سامائیل یا احمائیل سامِعاً مُطیعاَ بِحَقِّ وَ لا یُحیطوُنَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ عَزَمتُ عَلَیکُم وَ اَقسَمتُ عَلَیکُم بِرَبِّ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین اَجب یا میکائیل یا خفلائیل یا طومائیل یا موتائیل سامِعاً مُطیعاً بِحَقِّ الاّ بِما شاءَ وَسِعَ کُرسیُّهُ اَلسَّموات وَالاَرضَ عَزَمتُ عَلَیکُم بِرَبِّ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین اَجِب یا فَتحائیل یا زویائیل یا قتمائیل یا سَمعائیل سامِعاً مُطیعاً بِحَقِّ وَ لا یَوُدُهُ حِفظِهُما عَزَمتُ عَلَیکُم وَ اَقسَمتُ عَلَیکُم بِرَبِّ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین اَجِب یا بَرقائیل یا شَرقائیل یا هرقائیل یا طوقائیل سامِعاً مُطیعاً بِحَقِّ وَ هُوَ العَلی اَلعَظیم عَزَمتُ عَلَیکُم وَ اَقسَمتُ عَلَیکُم بِرَبِّ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین اَجب یا بربائیل یا برتائیل یا هرقائیل یا طرقائیل سامِعاً مُطیعاً بِحَقِّ الاَسماءِ الاَعظَم اَن تَقضی لَنا حاجاتُنا بِرَحمَتِکَ یا اَرحَم الرّاحِمین وَ بِحَقِّ حمعسق.

 

برای بسته شدن زبان دشمنان و بر آمدن حاجات

این کلمات را به یک مجلس هزاروپنجاه نوبت بخواند

البته مرادش بزودی حاصل میشود:  کهیعص – حمعسق

 

 

 

ادعیه برای کودکان

 

 


دعا برای رفع گنگی و بازشدن زبان کودک: 

اگر در کودک گمان گنگی وپیچیدگی زبان باشد این دعا در گردن طفل تعویذ کرده شود: 
قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ج وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی لا وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِن لِسَانِی لا. یَفْقَهُوا قَوْلِی لا.وَاجْعَل لِی وَزِیراً مِنْ أَهْلِی لا.هَارُونَ أَخِی لا.اشْدُدْ بِهِ أَزْرِی لا.وَأَشْرِکْهُ فِی أَمْرِی لا.کَیْ نُسَبِّحَکَ کَثِیراً ط (وَنَذْکُرَکَ کَثِیراً)إِنَّکَ کُنتَ بِنَا بَصِیراً ط قَالَ قَدْ أُوتیِتَ سُؤْلَکَ یَامُوسَى (طه35) 


ایضاً 
اگر کودک در کلام گفتن دیر کرد این دعارا تعویذ کرده باشد: 

رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ج وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی لا وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِن لِسَانِی لا. یَفْقَهُوا قَوْلِی لا.وَاجْعَل لِی وَزِیراً مِنْ أَهْلِی لا.هَارُونَ أَخِی لا.اشْدُدْ بِهِ أَزْرِی لا.وَأَشْرِکْهُ فِی أَمْرِی لا.کَیْ نُسَبِّحَکَ کَثِیراً (وَنَذْکُرَکَ کَثِیراً)إِنَّکَ کُنتَ بِنَا بَصِیراً  (طه35) 
فَفَهَّمْنَاهَا سُلَیْمانَ وَکُلّاً آتَیْنَا حُکْماً وَعِلْماً ... (انبیاء79) 
لاَّ یَتَکَلَّمُونَ إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمنُ وَقَالَ صَوَاباً  (نباء38) 
أَنطَقَنَا اللَّهُ الَّذِی أَنطَقَ کُلَّ شَیْ‏ءٍ ... (فصلت21) 
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ  خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ  اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ  الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ  عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ  اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّک... (علق5) 
مَالَکُمْ لاَ تَنطِقُونَ (صافات92) 
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ  اللَّهُ الصَّمَدُ (اخلاص) 


ایضاً 
اگر کودک در خواندن سست بود،

در سینه او بدمد یا که خود کودک بعد از هر نماز به سینه خود خوانده به سینه خود دم کند

ویا در آب زمزم آیات را شسته وی را بخورانند: 

الرَّحْمنُ  عَلَّمَ الْقُرْآنَ  خَلَقَ الْإِنسَانَ  عَلَّمَهُ الْبَیَانَ الشَّمْسُ وَالْقَمَرُ بِحُسْبَانٍ (الرحمن5) 
لاَ تُحَرِّکْ بِهِ لِسَانَکَ لِتَعْجَلَ بِهِ  إِنَّ عَلَیْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ  فَإِذَا قَرَاْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ  ثُمَّ إِنَّ عَلَیْنَا بَیَانَهُ  (قیامه19) 
بَلْ هُوَ قُرْآنٌ مَجِیدٌ  فِی لَوْحٍ مَحْفُوظٍ  (بروج22) 
سَنُقْرِئُکَ فَلاَ تَنسَى‏ (اعلی6) 
اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ (علق3) 
أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ  وَوَضَعْنَا عَنکَ وَزْرَکَ الَّذِی أَنقَضَ ظَهْرَکَ  وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ  فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً  إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً  فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ  وَإِلَى‏ رَبِّکَ فَارْغَب  


ایضاً 
اگر در کودک گمان گنگی وپیچیدگی زبان باشد این دعا در گردن طفل تعویذ کرده شود: 

قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی  وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی  وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِن لِسَانِی  یَفْقَهُوا قَوْلِی وَاجْعَل لِی وَزِیراً مِنْ أَهْلِی هَارُونَ أَخِی اشْدُدْ بِهِ أَزْرِی وَ أَشْرِکْهُ فِی أَمْرِی کَیْ نُسَبِّحَکَ کَثِیراً  (وَنَذْکُرَکَ کَثِیراً) إِنَّکَ کُنتَ بِنَا بَصِیراً  قَالَ قَدْ أُوتیِتَ سُؤْلَکَ یَامُوسَى (طه35) 


ایضاً 
اگر کودک در کلام گفتن دیر کرد این دعاراتعویذ کرده باشد: 

رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی  وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی  وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِن لِسَانِی  یَفْقَهُوا قَوْلِی وَاجْعَل لِی وَزِیراً مِنْ أَهْلِی هَارُونَ أَخِی اشْدُدْ بِهِ أَزْرِی وَأَشْرِکْهُ فِی أَمْرِی کَیْ نُسَبِّحَکَ کَثِیراً  (وَنَذْکُرَکَ کَثِیراً) إِنَّکَ کُنتَ بِنَا بَصِیراً  (طه35) 
فَفَهَّمْنَاهَا سُلَیْمانَ وَکُلّاً آتَیْنَا حُکْماً وَعِلْماً ... (انبیاء79) 
لاَّ یَتَکَلَّمُونَ إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمنُ وَقَالَ صَوَاباً ط (نباء38) 
أَنطَقَنَا اللَّهُ الَّذِی أَنطَقَ کُلَّ شَیْ‏ءٍ ..(فصلت21) 
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ  خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ  اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ  الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ  عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ  اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّک... (علق5) 
مَالَکُمْ لاَ تَنطِقُونَ (صافات92) 
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ  اللَّهُ الصَّمَدُ (اخلاص) 

نقل از: مجربات نوشکوی 


دعا برای راه رفتن کودک 

اگرکودک به رفتن دیر کند از این دعا دو تعویذ بنویسند یکی در گلوی طفل بندند و یکی را شسته و بخورانند وقدری آب از این تعویذ بر بدن طفل بمالند، در پا افتد: 

وَاللَّهُ خَلَقَ کُلَّ دَابَّةٍ من ماءٍ فَمِنْهُم مَن یَمْشِی عَلَى‏ بَطْنِهِ وَمِنْهُم مَن یَمْشِی عَلَى‏ رِجْلَیْنِ وَمِنْهُم مَن یَمْشِی عَلَى‏ أَرْبَعٍ  یَخْلُقُ اللَّهُ مَا یَشَاءُ  إِنَّ اللَّهَ عَلَى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ (نور45) 
ارْکُضْ بِرِجْلِکَ هذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَ شَرَابٌ(ص42) 

نقل از: مجربات نوشکوی 


دعا برای از شیر گرفتن کودک 

این دعارا بر بیضه بنویسد به طفل بخوراند ترک شیرخوردن گیرد: 

وَوَصَّیْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَیْهِ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ وَهْناً عَلَى‏ وَهْنٍ وَفِصَالُهُ فِی عَامَیْنِ أَنِ اشْکُرْ لِی وَلِوَالِدَیْکَ إِلَیَّ الْمَصِیرُ (لقمان14) 
وَتَأْکُلُونَ التُّرَاثَ أَکْلاً لَمّاً  وَتُحِبُّونَ الْمَالَ حُبّاً جَمّاً  (بلد20) 


ایضاً – سوره بروج را به طفل بندد از شیر باز ماند. 

این دعا رانوشته به کودک بخوراند یا که در گلو بسته ترک شیرخوردن گیرد: 

وَلاَ تَقْرَبَا هذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَکُونَا مِنَ الْظَّالِمِینَ (اعراف19) 
فَکُلُوا مِمَّا ذُکِرَ اسْمُ اللّهِ عَلَیْهِ إِن کُنتُم بِآیَاتِهِ مُؤْمِنِینَ  وَمَا لَکُمْ أَلاَّ تَأْکُلُوا مِمَّا ذُکِرَ اسْمُ اللّهِ عَلَیْهِ وَقَدْ فَصَّلَ لَکُم مَاحَرَّمَ عَلَیْکُمْ إِلَّا مَااضْطُرِرْتُمْ إِلَیْهِ ... 
قَدْ خَسِرَ الَّذِینَ قَتَلُوا أَوْلاَدَهُمْ سَفَهَاً بِغَیْرِ عِلْمٍ وَحَرَّمُوا مَا رَزَقَهُمُ اللّهُ افْتِرَاءً عَلَى اللّهِ قَدْ ضَلُّوا وَمَا کَانُوا مُهْتَدِینَ  
وَمِنَ الْأَنْعَامِ حَمُولَةً وَفَرْشاً کُلُوا مِمَّا رَزَقَکُمُ اللّهُ وَلاَ تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ (انعام119و140و142) 
کُلُوا وَاشْرَبُوا هَنِیئاً بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ (طور19) 


ایضاً 
این دعارا بر بیضه (تخم مرغ ) بنویسد به طفل بخوراند ترک شیرخوردن گیرد: 

وَوَصَّیْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَیْهِ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ وَهْناً عَلَى‏ وَهْنٍ وَفِصَالُهُ فِی عَامَیْنِ أَنِ اشْکُرْ لِی وَلِوَالِدَیْکَ إِلَیَّ الْمَصِیرُ (لقمان14) 
وَتَأْکُلُونَ التُّرَاثَ أَکْلاً لَمّاً  وَتُحِبُّونَ الْمَالَ حُبّاً جَمّاً  (بلد20) 


ایضاً – سوره بروج را به طفل بندد از شیر باز ماند. 

نقل از: مجربات نوشکوی 


بندکردن کودک را از خوردن خاک 

بر نان یاکه شیرینی بخواند و کودک را بخوراند ، ترک خاک خوردن گیرد: 

وَلاَ تَقْرَبَا هذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَکُونَا مِنَ الْظَّالِمِینَ (اعراف19) ولا تاکل الطین بحق یس ولا تاکل التراب بالم ذالک الکتاب بحق طسم عسق و کهیعص بالفِ لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم 

 
ایضاً 
این دعا را در گردن طفل بندد ترک گل خوردن گیرد: 

قُلْ إِنَّ رَبِّی یَقْذِفُ بِالْحَقِ عَلَّامُ الْغُیُوبِ  قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا یُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا یُعِیدُ  قُلْ إِن ضَلَلْتُ فَإِنَّمَا أَضِلُّ عَلَى‏ نَفْسِی وَإِنِ اهْتَدَیْتُ فَبِمَا یُوحِى إِلَیَّ رَبِّی إِنَّهُ سَمِیعٌ قَرِیبٌ  (فاطر50)

نقل از: مجربات نوشکوی 


دعا برای ترس و گریه زیاد کودک 

اگر کودک بسیار گریه کرد یا که در خواب خوف کرد یا که بیخواب بود این دعارا در گردن وی تعویذ کرده باشد: 
وَخُلِقَ الْإِنسَانُ ضَعِیفاً (نساء28) 
الآنَ خَفَّفَ اللّهُ عَنکُمْ وَعَلِمَ أَنَّ فِیکُمْ ضَعْفاً ..(انفال66) 
لَقَدْ جَاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَاعَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَحِیمٌ 

فَإِن تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللّهُ لاَإِلهَ إِلَّا هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ (توبه 128) 
أُشْهِدُ اللَّهَ وَاشْهَدُوا أَنِّی بَرِی‏ءٌ مِمَّا تُشْرِکُونَ  مِن دُونِهِ فَکِیدُونِی جَمیعاً ثُمَّ لاَ تُنْظِرُونِ طإِنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّی وَرَبِّکُم مَا مِن دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذُ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ رَبِّی عَلَى‏ صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ  فَإِن تَوَلَّوْا فَقَدْ أَبْلَغْتُکُم مَا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَیْکُمْ وَیَسْتَخْلِفُ رَبِّی قَوْماً غَیْرَکُمْ وَلاَ تَضُرُّونَهُ شَیْئاً إِنَّ رَبِّی عَلَى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ حَفِیظٌ (هود57)

 
ایضاً 
اگر کودک بسیار گریه می کند و می ترسد این دعا را نوشته و در گلوی وی ببندد: 

وَالَّتِی لَمْ تَمُتْ فِی مَنَامِهَا فَیُمْسِکُ الَّتِی قَضَى‏ عَلَیْهَا الْمَوْتَ وَیُرْسِلُ الْأُخْرَى‏ إِلَى‏ أَجَلٍ مُسَمّىً .. (زمر42) 
لَوْ أَنزَلْنَا هذَا الْقُرْآنَ عَلَى‏ جَبَلٍ لَرَأَیْتَهُ خَاشِعاً مُتَصَدِّعاً مِنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَتِلْکَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ  هُوَ اللَّهُ الَّذِی لاَ إِلهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَانُ الرَّحِیمُ  هُوَ اللَّهُ الَّذِی لاَ إِلهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِکُ الْقُدُّوسُ السَّلاَمُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَیْمِنُ الْعَزِیزُ الْجَبَّارُ الْمُتَکَبِّرُ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا یُشْرِکُونَ هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ الْأَسْماءُالْحُسْنَى‏ یُسَبِّحُ لَهُ مَا فِی السَّماوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ  (ممتحنه24) 
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَهُ مَخْرَجاً  وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لاَ یَحْتَسِبُ .. (طلاق3) 
إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا  وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا  وَقَالَ الْإِنسَانُ مَا لَهَا  یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتاً لِیُرَوْا أَعْمَالَهُمْ  فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْراً یَرَهُ  وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً یَرَهُ  (زلزله8) 

نقل از: مجربات نوشکوی 


دعا برای رفع بیخوابی کودک 

برای بیخوابی کودک این دعا را ببندد: 

قُلِ ادْعُوا اللَّهَ أَوِ ادْعُوا الرَّحْمَانَ أَیّاً مَا تَدْعُوا فَلَهُ الْأَسْماءُ الْحُسْنَى‏ وَلاَ تَجْهَرْ بِصَلاَتِکَ وَلاَ تُخَافِتْ بِهَا وَابْتَغِ بَیْنَ ذلِکَ سَبیلاً  وَقُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَمْ یَتَّخِذْ وَلَداً وَلَمْ یَکُن لَّهُ شَرِیکٌ فِی الْمُلْکِ وَلَمْ یَکُن لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَکَبِّرْهُ تَکْبِیرَاً  (اسرا111) فَضَرَبْنَا عَلَى‏ آذَانِهِمْ فِی الْکَهْفِ سِنِینَ عَدَداً  ثُمَّ بَعَثْنَاهُمْ لِنَعْلَمَ أَیُّ الْحِزْبَیْنِ أَحْصَى‏ لِمَا لَبِثُوا أَمَداً  (کهف12) وَ عَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَیِّ الْقَیُّومِ وَقَدْ خَابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْماً (طه111) قُلْنَا یَانَارُ کُونِی بَرْداً وَسَلاَماً عَلَى‏ إِبْرَاهِیمَ  (انبیاء69)   

نقل از: مجربات نوشکوی 


دعا برای جلوگیری از خاک خوردن کودک 

اگر کودکی عادت به خاک خوردن داشت، بر زبان کودک بنویسد: 
قُلْ إِنَّمَا حَرَّمَ فلا تَقْرَبُوا الْفَواحِشَ ما ظَهَرَ مِنْها وَ ما بَطَنَ 

نقل از: سرالمستتر 


دعا برای گریه زیاد کودک

چون کودک بدخوی یود و زیاد گریه کند این دعا رانوشته بر زیر سر وی نهند: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. وَالَّتِی لَمْ تَمُتْ فِی مَنَامِهَا فَیُمْسِکُ الَّتِی قَضَى عَلَیْهَا الْمَوْتَ وَیُرْسِلُ الْأُخْرَى إِلَى أَجَلٍ مُسَمًّى ( زمر42) ح ح ح ح ح ح ح ح وَلَبِثُوا فِی کَهْفِهِمْ ثَلاثَ مِائَةٍ سِنِینَ وَازْدَادُوا تِسْعًا (٢٥کهف) 


روش دیگر، بهمین ترتیب رفتار شود: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم.فَضَرَبْنَا عَلَى آذَانِهِمْ فِی الْکَهْفِ سِنِینَ عَدَدًا (١١) وَ خَشَعَتِ الْأَصْواتُ لِلرَّحْمنِ فَلا تَسْمَعُ إِلاَّ هَمْساً (طه108) ربّنا لا تُزِغْ قُلوبَنا بعد إذْ هَدَیْتنا وهبْ لنا من لدُنْکَ رحْمَه إنّکَ أنتَ الوهّاب (آل عمران: 8) ربّنا إنّکََ جامِعُ النّاسِ لیومٍ لا ریْبَ فیه إنّ الله لا یُخْلِفُ المیعاد.(آل عمران: 9) 

نقل از: سرالمستتر 


دعا برای رفع ترس بچه 

برای نترسیدن بچه سوره زلزله را بخواند با این آیه: 

﴿ بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴾ 
إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا ﴿1﴾ وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا ﴿2﴾ وَقَالَ الْإِنسَانُ مَا لَهَا ﴿3﴾ یَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبَارَهَا ﴿4﴾ بِأَنَّ رَبَّکَ أَوْحَى لَهَا ﴿5﴾ یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا لِّیُرَوْا أَعْمَالَهُمْ ﴿6﴾ فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ﴿7﴾ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ ﴿8﴾ 
...وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا ﴿2﴾وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا ﴿طلاق ۳﴾ 

نقل از: سرالمستتر 


دعا برای جلوگیری از خاک خوردن بچه 

مجرّب است.این آیه ها را بر مشت چپ او بخوان: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
یس (1) وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ (2) إِنَّکَ لَمِنَ الْمُرْسَلِینَ (3) عَلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ (4) تَنزِیلَ الْعَزِیزِ الرَّحِیمِ (5) لِتُنذِرَ قَوْماً مَّا أُنذِرَ آبَاؤُهُمْ فَهُمْ غَافِلُونَ (6) لَقَدْ حَقَّ الْقَوْلُ عَلَى أَکْثَرِهِمْ فَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ (7) إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلاَلاً فَهِیَ إِلَى الأَذْقَانِ فَهُم مُّقْمَحُونَ (8) وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ (9) 
بعد بخواند: 
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئاً 

نقل از: مخزن الاوفاق 


دعا برای گریه کودکان 

برای گریه کودک این دعا را برای همه امراض وی نوشته و بر گردن او ببندد: 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ بسم الله شافی مِن کُلَّ شَیْ‏ءٍ بسم الله المستعان به على کلّ شیء، بسم الله مَنِ استشفاء شفاهُ و من یشاء له اعطاه و من یتوکّل علیه کفاهُ بسم الله الّذی خلق ابن آدم بقدرته وصَرَّفهُ ... 

نقل از: کتاب دعاء مستجاب 


دعا برای امراض اطفال 

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اَعُوذُ بِکَلِماتِ اللَّهِ التّآمّاتِ کُلِّهَا مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ بِسْمِ الِلَّه خیر الاسماء بِسْمِ الِلَّه ربّ الارض و السّماء بِسْمِ الِلَّه الّذی لا یضرّ مع اسمه شیء فی الارض ولافی السّماء و هو السّمیع العلیم 

نقل از: شفاء الاسقام والاحزان 


آیه جهت بی خوابی طفل 
چنانچه طفلی بی خوابی داشته باشد و به خواب نرود بنویسد این آیه را و زیر بالین طفل گذارد 
( یَسْئلونَکَ عَنِ الجِبال فَقُل ینَْسِفُها رَبّی نَسفاً فَیَذَرْها قاعاً صَفْصَفاً لا تَراعَوَجاً 
بعد بگوید 
لا حَوْلَ و لا قُوَّةَ اِلا بِالله العَلّی العَظیم ) 

آیه جهت بچه ای که دیر زبان باز می کند 

در کتاب عدةالداعی ابن فهد حلی برای بچه ای که دیر زبان باز کند این آیه را بنویسد وبه او آویزد . 
( ما لَکُم لا تَنطقُون اِقْرَا بِاسمِ رَبُکَ الَّذی خَلَقَ خَلَقَ اِلانسان مِنْ عَلَقٍ اِقْرَا وَ رَبُّکَ الاَکْرَمُ الّذی عَلَّمَ بالقَلَم عَلّمَ اِلانسانَ ما لَم یَعْلم اِلا مَن اَذِنَ لَه الرَّحْمنُ و َقالَ صواباً اَنّطَقَکَ الله الّذی اَنْطَقَ کُلَّ شَی ءٍٍ فَفَهّمْناها سُلیْمانَ )  

 

ابطال سحر

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از قرار دادن روشها ذکر این نکته بسیار مهم را ضروری میدانم که هیچ سحر و جادویی بدون اذن و اراده خداوند اثر نخواهد کرد و هیچ سحر و جادویی نیست که با نماز اول وقت و مداومت بر نماز شب و خواندن آیات قرآن باطل نشود!!!

 و نکته دیگر اینکه هرچند سحر و جادو امری اثبات شده و قابل قبول است و در قرآن مجید و در روایات ائمه معصوم سلام الله علیهم اجمعین و احادیث پیامبر صل الله علیه و اله به آن اشاره شده است ولی اینکه هر مشکل و هر بیماری و هر اختلاف خانوادگی را به سحر و جادو ربط دهیم امری پوچ و خرافات است و مخصوصا برای تشخیص سحر یا عدم سحر بهترین راه مراجعه به اساتید اهل فن میباشد و نه مراجعه به دعانویسان و رمالان و فالگیران!!!

 

*روش اول ابطال سحر:

 در صورتی که نماز اول وقت نمیخوانید باید حداقل در این چند روز نماز اول وقت را رعایت فرمایید و سپس هر روز هنگام غروب با وضو و طهارت کامل مقداری اسفند و پنج عدد کندور را در مشت راست خود گرفته و سوره های زیر را خوانده و به اسفند و کندور بدمید(فوت کنید)و سپس در تمام منزل و زیر لباس خود دود دهید:

 1 بار سوره فاتحه

 1بار ایت الکرسی

 3 بار سوره اخلاص

 4 بار سوره فلق

 4 بار سوره ناس

 

7 بار ایه زیر:

 بسم الله الرحمن الرحیم سَیُبطِلُهُ اِنّ اللهَ لا یُصلِحُ عَمَلَ المُفسِدینَ اِنَّما صَنَعوا کَیْدُ ساحِرٍ وَلا یُفلِحُ السّاحِرُ حَیْثُ اَتَی بِحَقِّ اَهِیَا شَراهِیَا

توجه:

 این کار را حداقل چهل روز و به توصیه حقیر تا آخر عمر ادامه دهید زیرا علاوه بر ابطال سحر احتمالی به اذن خداوند چشم زخم و نیروهای منفی را از منزل شما دور کرده و موجب ازدیاد رزق نیز خواهد شد.

  

نکته بسیار مهم:

 اگر شخص با سحر خوراکی مسحور و بیمار شده باشد روش اندکی فرق میکند و باید علاوه بر عمل فوق ابتدا روی 8 تکه کاغذ سفید بی خط با گلاب و زعفران آیه زیر را نوشته و هفت کاغذ را هفت روز مداوم شسته و بخورد (هر روز یک کاغذ) و کاغذ هشتم را نیز به گردن بیاویزد.با این کار هر سحری باشد باطل خواهد شد.

 آیه ای که باید نوشته شود:

 بسم الله الرحمن الرحیم سَیُبطِلُهُ اِنّ اللهَ لا یُصلِحُ عَمَلَ المُفسِدینَ اِنَّما صَنَعوا کَیْدُ ساحِرٍ وَلا یُفلِحُ السّاحِرُ حَیْثُ اَتَی بِحَقِّ اَهِیَا شَراهِیَا

 * روش دوم:

 سوره یاسین و سوره بقره را به مقداری سرکه خوانده و هفت بار هم همان آیه بالا را به آن خوانده و سپس در چهار رکن خانه و جلوی درب منزل خویش به صورت نیم دایره بریزد.

 انشاءالله حقیر و خانواده ام را از دعای خیر خود فراموش نفرمایید...

 سید سعید فاطمی (بنوفاطمه)  

 

برای دفع سحر و حل عقد

آیات زیر را بر روی عسل طبیعی خوانده و سپس به مسحور بخورانید.  انشاءالله مسحور به چشم برهم زدنی صحت یابد:

 وقل جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل کان زهوقا إنا فتحنا لک فتحا مبینا وفتحت السماء فکانت أبوابا فأوحینا إلى موسى أن اضرب بعصاک البحر فانفلق فکان کل فرق کالطود العظیم لا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم وقدمنا إلى ما عملوا من عمل فجعلناه هباء منثورا وقدمنا إلى ما عملوا من عمل فجعلناه هباء منثورا 

قَالَ مُوسَى لَمَّا أَلْقَوْا" مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْر إِنَّ اللَّه سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّه لَا یُصْلِح عَمَل الْمُفْسِدِینَ وَیُحِقّ اللَّه الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ 

 

برای رفع ترس از هر سختی

 

برای رفع ترس از هر سختی :

امام رضا علیه السلام این دعای مبارک را به صحابی و شاگردش موسی بن بکیر آموخت. حضرت به وی گفت: حفظ کن آنچه را که من برای تو می‏نویسم و در هر سختی که موجب ترس تو شد آن را بخوان.دعا به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ‏ اللَّهُمَّ إِنَّ ذُنُوبِی وَ کَثْرَتَهَا قَدْ أَخْلَقَتْ‏ وَجْهِی‏ عِنْدَکَ‏ وَ حَجَبَتْنِی عَنِ اسْتِیهَالِ رَحْمَتِکَ وَ بَاعَدَتْنِی عَنِ اسْتِیجَابِ مَغْفِرَتِکَ وَ لَوْ لَا تَعَلُّقِی بِآلَائِکَ‏ وَ تَمَسُّکِی بِالدُّعَاءِ وَ مَا وَعَدْتَ أَمْثَالِی مِنَ الْمُسْرِفِینَ وَأَشْبَاهِی مِنَ الْخَاطِئِینَ وَ أَوْعَدْتَ الْقَانِطِینَ مِنْ رَحْمَتِکَ بِقَوْلِکَ‏ یا عِبادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ‏ وَ حَذَّرْتَ الْقَانِطِینَ مِنْ رَحْمَتِکَ- فَقُلْتَ‏ وَ مَنْ یَقْنَطُ مِنْ رَحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّالُّونَ‏ ثُمَّ نَدَبْتَنَا بِرَأْفَتِکَ إِلَى دُعَائِکَ فَقُلْتَ‏ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ إِنَّ الَّذِینَ یَسْتَکْبِرُونَ عَنْ عِبادَتِی سَیَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ داخِرِینَ‏ إِلَهِی لَقَدْ کَانَ ذَلِکَ الْإِیَاسُ عَلَیَّ مُشْتَمِلًا وَ الْقُنُوطُ مِنْ رَحْمَتِکَ مُلْتَحِفاً إِلَهِی لَقَدْ وَعَدْتَ الْمُحْسِنَ ظَنَّهُ بِکَ ثَوَاباً وَ أَوْعَدْتَ الْمُسِی‏ءَ ظَنَّهُ بِکَ عِقَاباً اللَّهُمَّ وَ قَدْ أَمْسَکَ رَمَقِی حُسْنُا لظَّنِّ بِکَ فِی عِتْقِ رَقَبَتِی مِنَ النَّارِ وَ تَغَمُّدِ زَلَّتِی وَ إِقَالَةِ عَثْرَتِی اللَّهُمَّ قُلْتَ فِی کِتَابِکَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ الَّذِی لَاخُلْفَ لَهُ وَ لَا تَبْدِیلَ یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ‏ وَ ذَلِکَ یَوْمُ النُّشُورِ فَإِذا نُفِخَ فِی الصُّورِ وَ بُعْثِرَ ما فِی الْقُبُورِ اللَّهُمَّ فَإِنِّی أُوفِی وَ أَشْهَدَ وَ أُقِرُّ وَ لَا أُنْکِرُ وَ لَا أَجْحَدُ وَ أُسِرُّ وَ أُعْلِنُ وَ أُظْهِرُ وَ أُبْطِنُ بِأَنَّکَ أَنْتَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ وَحْدَکَ لَا شَرِیکَ لَکَ وَ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُکَ وَ رَسُولُکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ أَنَّ عَلِیّاً أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ سَیِّدُ الْأَوْصِیَاءِ وَ وَارِثُ عِلْمِ الْأَنْبِیَاءِ عَلَمُ الدِّینِ وَ مُبِیرُ الْمُشْرِکِینَ وَ مُمَیِّزُ الْمُنَافِقِینَ وَ مُجَاهِدُ الْمَارِقِینَ وَ إِمَامِی وَ حُجَّتِی وَ عُرْوَتِی وَصِرَاطِی وَ دَلِیلِی وَ حُجَّتِی وَ مَنْ لَا أَثِقُ بِأَعْمَالِی وَ لَوْ زَکَتْ وَ لَا أَرَاهَا مُنْجِیَةً لِی وَ لَوْ صَلَحَتْ إِلَّا بِوَلَایَتِهِ وَالِائْتِمَامِ بِهِ وَ الْإِقْرَارِ بِفَضَائِلِهِ وَ الْقَبُولِ مِنْ حَمَلَتِهَا وَ التَّسْلِیمِ لِرُوَاتِهَا وَ أُقِرُّ بِأَوْصِیَائِهِ مِنْ أَبْنَائِهِ أَئِمَّةً وَ حُجَجاً وَ أَدِلَّةً وَ سُرُجاً وَ أَعْلَاماً وَ مَنَاراً وَ سَادَةً وَ أَبْرَاراً وَ أُومِنُ بِسِرِّهِمْ وَ جَهْرِهِمْ وَ ظَاهِرِهِمْ وَ بَاطِنِهِمْ وَ شَاهِدِهِمْ وَ غَائِبِهِمْ وَ حَیِّهِمْ وَ مَیِّتِهِمْ لَا شَکَّ فِی ذَلِکَ وَ لَا ارْتِیَابَ عِنْدَ تَحَوُّلِکَ وَ لَا انْقِلَابَ اللَّهُمَّ فَادْعُنِی یَوْمَ حَشْرِی وَ نَشْرِی بِإِمَامَتِهِمْ وَ أَنْقِذْنِی بِهِمْ یَا مَوْلَایَ مِنْ حَرِّ النِّیرَانِ وَ إِنْ لَمْ تَرْزُقْنِی رُوحَ الْجِنَانِ فَإِنَّکَ إِنْ أَعْتَقْتَنِی مِنَ النَّارِکُنْتُ مِنَ الْفَائِزِینَ اللَّهُمَّ وَ قَدْ أَصْبَحْتُ یَوْمِی هَذَا لَا ثِقَةَ لِی وَ لَا رَجَاءَ وَ لَا لَجَأَ وَ لَا مَفْزَعَ وَ لَا مَنْجَى غَیْرُ مَنْتَوَسَّلْتُ بِهِمْ إِلَیْکَ مُتَقَرِّباً إِلَى رَسُولِکَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ ثُمَّ عَلِیٍّ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الزَّهْرَاءِ سَیِّدَةِ نِسَاءِالْعَالَمِینَ وَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ وَ عَلِیٍّ وَ مُحَمَّدٍ وَ جَعْفَرٍ وَ مُوسَى وَ عَلِیٍّ وَ مُحَمَّدٍ وَ عَلِیٍّ وَ الْحَسَنِ وَ مَنْبَعْدَهُمْ یُقِیمُ الْمَحَجَّةَ إِلَى الْحُجَّةِ الْمَسْتُورَةِ مِنْ وُلْدِهِ الْمَرْجُوِّ لِلْأُمَّةِ مِنْ بَعْدِهِ اللَّهُمَّ فَاجْعَلْهُمْ فِی هَذَا الْیَوْمِ وَ مَا بَعْدَهُ حِصْنِی مِنَ الْمَکَارِهِ وَ مَعْقِلِی مِنَ الْمَخَاوِفِ وَ نَجِّنِی بِهِمْ مِنْ کُلِّ عَدُوٍّ وَ طَاغٍ وَ بَاغٍ وَ فَاسِقٍ وَ مِنْشَرِّ مَا أَعْرِفُ وَ مَا أُنْکِرُ وَ مَا اسْتَتَرَ عَنِّی وَ مَا أَبْصُرُ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ دَابَّةٍ رَبِّی‏ آخِذٌ بِناصِیَتِها إِنَّکَ عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ اللَّهُمَّ بِتَوَسُّلِی بِهِمْ إِلَیْکَ وَ تَقَرُّبِی بِمَحَبَّتِهِمْ وَ تَحَصُّنِی بِإِمَامَتِهِمْ افْتَحْ عَلَیَّ فِی هَذَا الْیَوْمِ أَبْوَابَ رِزْقِکَ وَ انْشُرْ عَلَیَّ رَحْمَتَکَ وَ حَبِّبْنِی إِلَى خَلْقِکَ وَ جَنِّبْنِی بُغْضَهُمْ وَ عَدَاوَتَهُمْ‏ إِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ اللَّهُمَّ وَ لِکُلِّ مُتَوَسِّلٍ ثَوَابٌ وَ لِکُلِّ ذِی شَفَاعَةٍ حَقٌّ فَأَسْأَلُکَ بِمَنْ جَعَلْتُهُ إِلَیْکَ [سَبَبِی‏] وَ قَدَّمْتُهُ أَمَامَ طَلِبَتِی أَنْتُ عَرِّفَنِی بَرَکَةَ یَوْمِی هَذَا وَ شَهْرِی هَذَا وَ عَامِی هَذَا اللَّهُمَّ وَ هُمْ مَفْزَعِی وَ مَعُونَتِی فِی شِدَّتِی وَ رَخَائِی وَ عَافِیَتِی وَ بَلَائِی وَ نَوْمِی وَ یَقَظَتِی وَ ظَعْنِی وَ إِقَامَتِی وَ عُسْرِی وَ یُسْرِی وَ عَلَانِیَتِی وَ سِرِّی وَ إِصْبَاحِی وَ إِمْسَائِی وَ تَقَلُّبِی وَ مَثْوَایَ وَ سِرِّی وَ جَهْرِی اللَّهُمَّ فَلَا تُخَیِّبْنِی بِهِمْ مِنْ نَائِلِکَ وَ لَا تَقْطَعْ رَجَائِی مِنْ رَحْمَتِکَ وَ لَا تُؤْیِسْنِی مِنْ رَوْحِکَ وَ لَا تَبْتَلِنِی بِانْغِلَاقِ أَبْوَابِ الْأَرْزَاقِ وَ انْسِدَادِ مَسَالِکِهَا وَ ارْتِیَاحِ مَذَاهِبِهَا وَ افْتَحْ لِیمِنْ لَدُنْکَ فَتْحاً یَسِیراً وَ اجْعَلْ لِی مِنْ کُلِّ ضَنْکٍ مَخْرَجاً وَ إِلَى کُلِّ سَعَةٍ مَنْهَجاً إِنَّکَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ آمِینَ رَبَّ الْعَالَمِین‏

منبع : مهج الدعوات و منهج العبادات صفحات 253 الی 256  

 

 
 

جهت ظاهر شدن امری پنهان

 

به جهت ظاهر شدن امری پنهان و حاصل شدن کشفیات

در هر روز 1106 مرتبه ذکر «یا ظاهر» گفته شود.

هر که این اسماء «اَلاَوّلُ الْاخِرُ الظّاهِرُ الباطِن» را مداومت کند

70 روز در شبانه روز ( به عدد تکسیر بخواند ) که  15484 عدد است

بر او ظاهر شود اسرار اهل عالم و مکشوف گردد

آنچه علم ظاهر و باطن است بر صاحب دعوت

و این اسم خواص ظاهر و باطن اشیاء را بدانند

و بر ظاهر و باطن هر موجودی بینا و توانا گردد

و باید در این کار مداومت دارد و این مربع را نوشته و با خود دارد:

                   

الاوّل

الآخر

الظاهر

الباطن

الظاهر

الباطن

الاوّل

الآخر

الباطن

الظاهر

الآخر

الاوّل

الآخر

الاوّل

الباطن

الظاهر

« نشاء بهشت »

 

« نشاء بهشت »

امام صادق (ع) فرموده است :

 «هرگاه از قدرتمند ، یا چیز دیگری ناراحت و اندوهناک شدید ، ذکر « لاحول و لا قوه الا بالله » را زیاد تکرار کنید، زیرا این ذکر کلید گشایش هرگونه گرفتاری و ناراحتی است ، و گنجی است از گنجهای بهشت.»

 و نیز فرمود :

رسول اکرم (ص) فرمود: « ذکر « لا حول و لا قوه الا بالله » نود و نه درد را شفا می دهد که ساده ترین آنها اندوه است.»

و نیز فرمود: « در شب معراج ابراهیم خلیل بر من گذر کرد ، و گفت: به امتت امر کن در بهشت، بسیار درخت نشاء نمایید که زمینش وسیع و خاکش پاک است.»

 گفتم « نشاء بهشت » چیست ؟

پاسخ داد : « لا حول و لا قوه الا بالله»

چهار حمد با کرامت

 

چهار حمد با کرامت

از حضرت امیر مرویست که هر کس ازپیروان ما هر روز

این چهار حمد را بخواند خداوند او را سه چیز کرامت فرماید

  اول عمر طبیعی دوم مال و جمعیت بسیار

سوم با ایمان از دنیا رفتن و بی حساب داخل بهشت شدن

 بسم الله الرحمن الرحیم

 اَلحَمدُ لِلّهِ الَّذی عَرَفَنی نَفسَه و لَم یَترِکنی عُمیانَ القَلب

 الحمدلله الذی جَعَلَنی مِن اُمَّةِ مُحمد صلی الله علیه واله

الحمد الله الذی جَعَلَ رزقی فی یَدِهِ و لَم یَجعَله فی اَیدی الناس

 الحمدلله الذی سَتَرَ عیوبی عَورتی و لَم یَفضَحنی بَینَ النّاس

 

 

برای امان از آفات روحی و جسمی

 

برای امان از آفات روحی و جسمی

این 7 سلام قرانی را نوشته با گلاب و زعفران  بر ظرف بلور یا چینی وسپس شسته و از اب ان بیاشامید که از افات روحی و جسمی در امان باشید ایات این است

 

1-سلام قولا من رب الرحیم(سوره یس ایه58)

2-سلام علی نوح فی العالمین(سوره صافات ایه79)

3-سلام علی ابراهیم(سوره صافات ایه 109 )

4-سلام علی موسی وهارون(سوره صافات ایه120)

5-سلام علی ال یس(سوره صافات ایه130)

6-سلام علیکم طبتم فادخلوها خالدینسوره زمر ایه73)

7-سلام هی حتی مطلع الفجر(سوره قدر ایه 5)

 

آیه جهت شفا یافتن بیمار

 

آیه به جهت شفا یافتن بیمار 

اگر کسی آیه ی 131 و 132 سوره ی طه را بنویسد و بر بیمار آویزان نماید ، بیمار شفا می یابد . 

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿131﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى 


آیه ای دیگر برای صحت 
هر که آیه ی 82 سوره ی اسراء را بخواند از هر مرضی صحت یابد . 

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا 


آیاتی برای شفای بیمار 
نقل است به جهت شفای بیمار این شش آیه را در جامی نوشته بشوید و به بیمار بدهد تا بخورد ، شفا یابد . 

آیه ی اول : و یشف صدور قوم مومنین 

آیه ی دوم : و شفاء لما فی الصدور و هدی و رحمة للمومنین 

آیه سوم : یخرج من بطونها شراب مختلف ألوانه فیه شفاء للناس 

آیه ی چهارم : قل هو للذین آمنوا هدی و شفاء 

آیه ی پنجم : وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ 

آیه ی ششم : و إذا مرضت فهو یشفین 


آیه ای که اگر همراهتان باشد از دردها صحت می یابید 

در روایت معتبر است که هر که آیه ی آخر سوره ی فتح را در شب چهاردهم ماه مبارک رمضان بر پارچه ی سفیدی بنویسد و آن را خوشبو نماید هر کس او را با خود دارد ، از هر درد و مرضی که داشته باشد به اذن الله تعالی از همه ی آنها صحت یابد . 

مُحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِیمًا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد