معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

ختم یس و ختم توحید و دعا برای محبت

 

 

تجربه شخصی افراد از دعاهایی که از آن نتیجه گرفتند 

من هرموقع به در بسته خوردم این دعا رو خوندم و معجزشو دیدم:

قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل و لم یکن له کفواَ احد یا عزرائیل.

 

برای ازدیاد محبت :

آیه 72 سوره یس 83 بار به خرما انگور یا قند و شکر یا انجیر خوانده شود به شخصی که میخواین محبتش بهتون زیاد بشه بدین.

خواندن 3 بار سوره مزمل و دمیدن به آب و غذا و خوراندن به زن و شوهر

آیه 26 سوره آل عمران 95 بار خوانده شود

سوره طه 3 بار خوانده شود.
سوره طلاق خوانده شود.

ختم مجرب سوره ی «یس» از جناب سلمان فارسی
گویند از جناب سلمان فارسی (ره) روایت است که هر کس …….

ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی سوره ی یس را بخواند و این دعا را قبل از تلاوت سوره مبارکه مزبوره ده مرتبه بخواند به هر حاجت که بخواند روا شود و اگر روا نشود بر من لعنت کند چرا که اسم اعظم خداوندی در این دعا است : « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمُِ، یا قدیم، یادائِمٌ،یا حی ، یا قیوم، یا فرد، یا وتر، یا واحد، یا احد، یا صمد، یا من لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ،وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ، و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین»


و دیگر این که : گویند سزاوار است در شب نیمه شعبان سه مرتبه سوره مبارکه یس را بخوانند ، یکی به قصد حیات و یکی به قصد وسعت و یکی به قصد صحت.
منبع : کتاب گوهر شب چراغ ، ملا حسن نایینی

 

دعاهایی برای رفع اختلاف بین زن و شوهر

 

این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد. 

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل
 

 

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.
الف :۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.


ب:بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.
تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم


نکات مهم :
۱- بجای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش و بجای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش را بگویید.


۲- در این دستور دوم نمیتوان دعا را بر شربت و چیزهای مایع خواند ولی در دستور اولی می توانید بر روی مایعات و شربت شیرین نیز بخوانید.

اگر بین زن و شوهری اختلاف باشد به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند


دعای زیر را 11 مرتبه بخوانید به این نیت که محبت شما در دل شخص مورد نظر بیفتد.
بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه


 

خواندن آیه 26 سوره ال عمران برای 95 بار و خواستن محبت از خدا نیز بسیار موثر است. 
با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد خوانده شود. در ابتدای عمل سه مرتبه صلوات بر پیامبر و خاندان پاکش بفرستد و سپس دعای زیر را سیصدو هفتاد مرتبه بخواند:
بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)
در هنگام قرائت مطلوبش را در مقابلش تجسم کند. در خاتمه نیز سه مرتبه صلوات بفرستد.

 

 

خواندن کامل سوره طه و 30 بار خواندن آیه آخر سوره توبه پس از نیمه شب جمعه در محبت بین زوجین خیلی موثر است.


 

سوره کوثر برای دور شدن شخص و آیه برای بیدار کردن

 

خواص سوره ها و آیات

مرحوم کربلایی کاظم که یک شبه حافظ کل قرآن شده بود، می گفت که برای امتحان اینقدر از من تعداد تکرار یک واژه در سوره و یا حروف را نپرسید، بلکه بپرسید چه سوره ای و چه تعدادی چه کار می کند.

سوره ناس را اگر سه مرتبه بخوانید، در هنگامی که افکار عجیب و غریب به ذهنتان می رسید، می تواند خاطر شما را سالم کند و شما را رها کند.

می گویند اگر سوره کوثر را ۹ مرتبه بجهت دور شدن شخصی به شما بخوانید، کارساز است (والله اعمل)

و می گویند که اگر در گوش خوابیده، سه مرتبه آیه وجعلنا من بین أیدیهم... را بخوانید بیدار می شود.

ذکری جهت کفایت از مهمات

 

ذکری جهت کفایت از مهمات

به جهت کفایت از مهمات و مشکلات خواندن اسم مبارک یا لطیف به عدد یکصد و بیست و نه ۱۲۹ مرتبه کارساز است.

این ذکر از مجربات است.

این ذکر با عدد خاص آن به شما ثروت و مکنت فراوانی را می دهد ولی شرطی دارد که از جمله آن صدقه دادن از آن مال نیز می باشد.

(۱۰۰۰۰) ده هزار مرتبه این ذکر را بگوید: یا غنی یا ملی یا وفی

دعای سفر

 

دعای سفر

وقتی مسافر آماده سفر شد غسل کند پس از آن دو رکعت نماز بگزارد و از خدا خیر خود را طلب نماید و آیة‌الکرسى بخواند و حمد و ثناى الهى بجا آورد و صلوات بر حضرت رسول و آل او بفرستد. سپس این دعا را بخواند:

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْتَوْدِعُکَ الْیَوْمَ
خدایا من خود را در این روز به عنوان ودیعت به تو سپردم

نَفْسِى وَ اَهْلى وَ مالى وَ وُلْدى وَ مَنْ کانَ مِنّى بِسَبیلٍ الشّاهِدَ مِنْهُمْ وَالْغآئِبَ
خودم و خاندانم و مال و فرزندانم و هر که را با من راهى دارد حاضرشان و غائبشان را

اَللّهُمَّ احْفَظْنا بِحِفْظِ الاِْیْمانِ وَاحْفَظْ عَلَیْنا
خدایا حفظ کن ما را به حفظ ایمان و نگهبان بر ما باش

اَللّهُمَّ اجْعَلْنا فى رَحْمَتِکَ وَلا تَسْلُبْنا فَضْلَکَ اِنّا اِلَیْکَ راغِبُونَ.
خدایا ما را در کنف رحمت خویش قرار ده و فضلت را از ما سلب مفرما که ما به تو مشتاقیم.

اَللّهُمَّ اِنّا نَعُوذُ بِکَ مِنْ وَعْثآءِ السَّفَرِ وَ کابَةِ الْمُنْقَلَبِ وَ سُوَّءِ الْمَنْظَرِ فِى الاْهْلِ وَالْمالِ وَالْوَلَدِ فِى الدُّنْیا وَالاْخِرَةِ.
خدایا به تو پناه بریم از رنج سفر و اندوهناک برگشتن و بدى دیدار در خاندان و مال و فرزند در دنیا و آخرت.

اَللّهُمَّ اِنّى اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ هذَا التَّوَجُّهَ طَلَباً لِمَرْضاتِکَ وَ تَقَرُّباً اِلَیْکَ.
خدایا من به تو رو کنم در این رو کردن به خاطر این که جویاى خشنودى تو و تقرب جستن به درگاهت هستم.

[اَللّهُمَّ] فَبَلِّغْنى ما اُؤَمِّلُهُ وَ اَرْجُوهُ فیکَ وَفى اَوْلِیآئِکَ
خدایا پس مرا به آرزویم و آنچه از تو و اولیائت است برسان

یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ .
امید دارم اى مهربان‌ترین مهربانان .

مسافر پس از این دعا تسبیحات حضرت فاطمه سلام الله علیها را بخواند و سوره حمد را از پیش رو و از جانب راست و از جانب چپ بخواند و همچنین آیة الکرسى را از سه جانب بخواند. و بگوید:
اَللّهُمَّ اِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهى
خدایا به سوى تو گرداندم رویم را

وَ عَلَیْکَ خَلَّفْتُ اَهْلى وَ مالى وَ ما خَوَّلْتَنى وَ قَدْ وَثِقْتُ بِکَ فَلا
و به امید تو بجاى گذاردم خانواده و مالم و آنچه را به من مرحمت فرمودى و به تو اطمینان کردم پس

تُخَیِّبْنى یا مَنْ لا یُخَیِّبُ مَنْ اَرادَهُ وَلا یُضَیِّعُ مَنْ حَفِظَهُ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِهِ
ناامیدم مکن اى که ناامید نکند، هر که را به او توجه کند، و ضایع نکند هر که را او محافظتش کند خدایا درود فرست بر محمد و آلش،

وَاحْفَظْنى فیما غِبْتُ عَنْهُ وَلا تَکِلْنى اِلى نَفْسى
و محافظت کن آنچه را مربوط به من است و من از آنها دورم و مرا به خودم وامگذار

یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ 
اى مهربانترین مهربانان.

سپس مسافر سوره توحید را یازده مرتبه و سوره اِنّا اَنْزَلْناهُ و آیة الکرسى و سوره ناس و سوره فلق را بخواند. و صدقه بدهد و سفر را آغاز کند

 

دعا برا گرفتن حاجت واجابت سریع

 

دعا برا گرفتن حاجت واجابت سریع

مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) شکایت کرد از دیرشدن جواب دعایش ... حضرت فرمود چرا این دعا را نمی‌خوانی که سریع الاستجابة است:


اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهانلمبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و ان تفعل بی کذا و کذا. که در آخر به جای عبارت کذا و کذا حاجت خود را بخواهد.

 

 امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:
 لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر
معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.
 اعوذ بالله السمیع العلیم
به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.

 

 

انواع اجنه

 

انواع اجنه

اجنه از نظر خلقت و ترکیب دارای انواع گوناگونی هستند که شاخص ترین آن ها عبارتند از:


1- جن: و آن هنگامی است که عرب وجود جن را به تنهایی در نظر بگیرد و آن وقت لفظ جن را بکار می برد؛


2- عامر: به گروهی از اجنه گفته می شود که با مردم نشست و برخاست و معاشرت دارند و با آنان زندگی می کنند؛


3- شیطان: که به گروه بسیار بدذات و خبیث اجنه گفته می شود؛


4- عفریت: به آن گروه از اجنه این نام تلقی می گردد که دارای مقام و منزلت والایی بوده و از قدرت های فوق العاده ی بهره مند می باشند، به نحوی که در این باره از امام صادق (ع) روایت شده است که فرموده اند: اجنه امیرانی دارند که به آن ها عفراء می گویند.علاوه بر چهار گروه بالا، در شهرهای ساحلی جنوب ایران، به عقیده ی مردم ساکن آن نواحی اجنه در جسم بعضی از افراد نفوذ می نمایند و موجب آزار شخص می گردند و از این رو اهالی آن مناطق آن جن ها را به نام باد می شناسند و آن ها عبارتند از:


1- باد زار (zar): نوعی از اجنه می باشند که تماماً کافرند، به جز عده معدودی از آن ها که به آن ها باد سرخ می گویند؛
2- باد نوبان (noban): نوعی از اجنه می باشند که با نفوذ به بدن شخص او را علیل، بی حرکت و افسرده می نمایند؛
3- باد مشایخ (mashayekh): این ها گروهی از اجنه می باشند که پاک و مسلمانند و معمولاً بی خطر می باشند؛
4- باد پری: که این ها نیز کافر و غیرکافر می باشند و نوع کافرشان بسیار خطرناک می باشند؛
5- باد دیو: این نوع از اجنه که جسه ی بزرگی دارند، در بیابان ها و جزایر یافت می شوند و اگر به انسانی برخورد نمایند، همان دَم انسان را به هلاکت می رسانند؛
6- باد غول: این نوع از جنیان همچون شترِ مستی پیدا می شوند و جان هر کس که سَرِ راهشان باشد را می گیرند.

 


تسخیر و احضار جن :


فقها تسخیر جن را حرام می دانند ولی احضار جن رو بلااشکال می دانند مشروط براینکه از راههای مشروع و شرعی انجام شود 


احضار جن دو راه معمول دارد
 
1- از طریق ریاضت است که انسان از لحاظ روحی بمرحله ای می رسد که می تواند با اراده خود جنی رو احضار کند و یا در اختیار داشته باشد و از آنها کار بکشد 

2- راه دیگر با خواندن وردهای خاص می باشد که با خواندن آن جن حاضر شده و به سوالات احضار کننده جواب میدهد.


محل زندگی اجنه :

معمولا در خرابه ها ؛ دشت و بیابان ؛ دره ها و صخره ها و در زیر سقف خانه ها زندگی می کنند و مزاحم کسی نیستند و به کسی هم آسیب نمی رسانند.
 
توضیح اینکه خانه هایی که سقفشان بلندتره محل سکونت اجنه میشوند ...

اگر خانه کسی تقریبا سقفش بالاتر از 3 متر باشه باید آیت الکرسی را از 3 متر به بالا تا سقف بنویسد تا محل اسکان اجنه نگردد .....

 غذا و خورد و خوراک اجنه:

هر صنفی از جن ها غذای مخصوص بخود دارند 
جن هایی که از باد آفریده شده اند چیزی نمی خورند 
وبقیه جنها برخی با بوئیدن تغذیه می کنند 
بعضی با لیسیدن غذاها 
برخی از سرگین و استخوان 
و برخی نیز از غذاهای سفره ها می خورند ولی ما متوجه کاهش اون نمشیم 

جنیان بدلیل داشتن جنس لطیف می توانند بهر شکلی تبدیل شوند و به اصناف و و اشکال مختلف دیده می شوند 
برخی بصورت سودانی ها و یا هندی ها و برخی بصورت کردها و قومیت های دیگر 
و بعضا نیز بصورت مار عقرب و و حشرات و یا سگ و گربه سیاه دیده میشوند 

 

 آیا جنیان بچشم دیده می شوند؟
به جهت خلقت این موجودات از آتش و جنس لطیف آنان ( لطیف بمعنی این است که چیزی مانع سرعت و عبور آنها نیست بلکه از همه چیز و همه کس رد می شوند )
و چون از سرعت بالایی برخوردارند لذا هر کسی قادر به دیدنشان نیست 
اگر کسی بطور اتفاقی آنان را ببیند و یا صداش رو بشنوه مدتها دچار تب شدید شده و مریض میشه و دلیل این امر قدرت ذاتی اجنه هست که خلقتا دارند  

 

جن:
موجودات لطیفی هستند که پیش از انسان آفریده شده اند که گهگاه به چشم آدمی دیده میشوند و دارای حرکات سریع می باشند

جنیان قابلیت دارند تا به هر شکلی درآیند 
از آتش آفریده شده اند ؛لذا دارای قدرت زیادی هستند بطوریکه می توانند اجسام بسیار سنگین را جابجا نمایند 
همچنان که در زمان سلیمان نبی که اختیار جنیان بدست سلیمان بود کارگری سلیمان را می کردند

بنا بروایتی از امام صادق علیه السلام اجنه سه گروه می باشند : 


1-گروهی با ملائکه هستند و تدبیر امور می کنند 
اگر دوستان مستحضر باشند #شیطان نیز از جنیان بود که به مقام ملائک نائل آمد 
2- گروهی در هوا پرواز می کنند 
3- گروه سوم نیز سگ و مار و عقرب می باشند

 

جنیان نیز بمانند انسان دارای شعور و اراده اند فقط از دید بشر پنهان هستند و مانند انسان مکلف هستند و در آخرت مبعوث خواهند شد 
در میان آنان هم کافر و مومن وجود دارد 
نسل و نژاد دارند و تکثیر نسل می کنند

سن آنان از انسان بسیار زیاد می باشد و تا هزار سال و بیشتر هم می رسد 
جن نیکوکار یا زنان جن که در نهایت خوبرویی هستند پری می نامند 
و اجنه بدکار رو دیو می نامند

از لحاظ طبقه بندی اعتقادی سه دسته هستند : 


1-مسلمانان شیعه 
توضیح اینکه جنیان مسلمان فقط شیعه هستند و اهل سنت ندارند چرا که تعدادی از اجنه در غدیر خم حضور داشته و با حضرت امیر بعنوان خلیفه بلافصل نبی اسلام بیعت کرده بودند 
2- جنیان غیر مسلمان (کافر)که نه خوبند نه بد 
که این دسته مسلمان نیستند ولی منکر خدا هم نمی باشند این گروه مسخر انسان نمی شوند و بسیار مغرور و بی توجهند 

3-جنیان خبیثه شیطانی 

 

⭐توضیحات در مورد جن⭐

جن دارای حرکات بسیار سریع می‌باشد و به همین دلیل قبلاً می‌توانست در آسمان نفوذ و استراق سمع کند ولی با ظهور حضرت مسیح(علیه‌السلام) جلوی ورود و نفوذ آنها به آسمانها به صورت نسبی گرفته شد و با ظهور پیامبر گرانقدر اسلام حضرت خاتم الانبیاء(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) کاملاً از ورود آنها به آسمانها جلوگیری گردید، پس جن نمی‌تواند از آینده و اسرار غیب خبر دهد و آنهایی که مدعی این گونه امور هستند، آگاهانه یا ناآگاهانه دروغ می‌گویند. خلقت انسان بعد از خلقت جن روی زمین بوده است و جن‌ها هفت هزار سال پیش از انسان در کره زمین زندگی می‌کردند. همانطور که انسان ها از نسل آدم و حوا بوده، جن ها از نسل مارج و مارجه می‌باشند. طول عمر جن از انسان بسیار زیادتر است ولی جن نیز دارای مرگ، تولد و عمر محدود و مشخص می‌باشد، همچنین دارای حشر، نشر، معاد، حساب و کتاب اخروی است. از لحاظ مرفولوژی و ظاهری، قیافه واقعی جن با انسان تفاوت دارد(این موجودات می‌توانند با قیافه و ظاهر کاذب نمایان شوند). جن یک امتیاز از لحاظ ظاهری نسبت به انسان دارد و آن اینکه می‌تواند به هر شکلی که می‌خواهد اعم از انسان و حیوان دربیاید، ولی به شکل پیامبران، ائمه معصومین و شیعیان واقعی ظاهر نمی‌شود. طول قد جن بسته به سن او، بین سی تا هشتاد سانتیمتر است. جن دارای دو جنس مذکر و مؤنث است و تولید مثل می‌کند. نطفه جن بر خلاف انسان از جنس و ماهیت شبیه هوا می‌باشد. برخی معتقدند که انسان و جن می‌توانند با همدیگر ازدواج نموده، حتی تولید مثل نمایند. دستگاه گوارش جن با انسان تفاوت دارد، جن از پس مانده غذای انسان بصورت بو کشیدن و یا مزه مزه کردن استفاده می‌کنند. بطور معمول جن انسان را می‌بیند ولی برای انسان قابل رؤیت نمی‌باشد.
جن مانند انسان دارای علم، ادراک، قدرت تشخیص، مسئولیت و تکلیف است. پیغمبر گرامی اسلام بر جن‌ها نیز مبعوث شدند و در بین جن‌ها نیز دین و مذهب و فرقه وجود دارد. جان به دو گروه مسلمان و غیرمسلمان تقسیم شده و مسلمانان آنها نیز در دو گروه اهل تشیع و اهل تسنن قرار می‌گیرند.

رهبر جن‌های شیعه سعفر ابن زعفر می‌باشد و لوحی مزیّن به جملة مبارک یا ابا عبد الله الحسین برگردن دارد. پدر زعفر در صدر اسلام توسط حضرت علی(علیه‌السلام) کشته شد و خود نیز به دست آن حضرت مسلمان گردید. زعفر و لشکریانش در واقعه کربلا به یاری حضرت امام حسین(علیه‌السلام) شتافتند ولی آن امام بزرگوار اجازه نفرمودند. در منابع مختلف از جمله قرآن کریم، تفاسیر، احادیث و کتب علمی از جن یاد شده است. دانشمندان غربی از جن به عنوان ارواح صدادار یاد می‌کنند. پیامبر گرامی اسلام که درود خدا بر او باد می‌فرمایند:

خداوند جن را در پنج صنف آفرید: باد، مار، عقرب، حشرات و انسان.برخی از انسانها جن را می‌پرستند، علّامه طباطبائی(رضوان‌الله‌تعالی‌الیه) می‌فرمایند:مشرکان سه دسته می‌شوند، اول آنهاییکه جن می‌پرستند،

دوم آنهاییکه ملائکه می‌پرستند و سوم آنهاییکه مقدّسینی از بشر را پرستش می‌کنند. ابلیس از طوایف جن است و در قرآن صراحتاً به این مطلب اشاره شده است. ابلیس شش هزار سال عبادت کرد و همین امر باعث شد از زمین به آسمان برود و در رده ملائک قرار بگیرد و به درجه‌ای رسید که مرتبة استادی برخی از ملائک را داشت. برخی از جن‌ها علاقمند به داشتن ارتباط با انسان می‌باشند، بعضی انسانها نیز به ایجاد رابطه با جن‌تمایل دارند، ایجاد این ارتباط امکان پذیر است ولی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و نهی شده است، برخی از علما نیز آن را مجاز نمی‌دانند.
ارتبـاط با جن و تسخیر جن نه تنها هیچ سودی برای انسان ندارد بلکه مضر نیز می‌باشد


 

حضور جن در منزل و اماکن

 

حضور جن در منزل و اماکن


در هر خانه ای که  احتمال حضور جن وجود دارد این اسماء را بنویسید و در آن خانه بگذارید اجنه از آنجا فرار کنند و به آن محل نزدیک نشوند


الهی بحرمت یملیخا مکسلمینا کشفوطط آذر فطیونس کشافیطونس تبیونس یوانس و کلبهم قطمیر

 

دعا برای بچه دار شدن و شیردار شدن و رفع گریه و بیخوابی نوزاد

 

زنی که شیر او کم باشد 

 این دعا را نوشته از گردن اویزد طوری که از وسط سینه باشد .
 
یُصلح لکُم اعمالِکُم و یغفِر لکُم ذُنوبکُم و ید خُلُکُم جنّاة تجری بنام مادر موسی تبع ولو حاسدو بحقّ مادر موسی ع و صلّی الله علی محمّد و اله اجمعین .

 

اولاد خواستن 

 زنی که فرزندی نمی آورد اگر این دعا را بنویسند
 
 و بر بازوی راست او ببندند و با طهارت با شوهر جمع شود حامله شود
 
 بسم الله الرّحمن الرّحیم یا الله یا الله یا الله یا ربّ یا ربّ یا ربّ یا حیّ یا حیّ یا حیّ یا ذالجلالِ  والاکرام یا حیّ یا قیّوم اسئلُکَ باسمِکَ العَظیم ان ترزقنی وَلَدا" صالحا" طیّبا" برحمتِکَ یا  ارحم الراحمین
 

 
جهت گل خوردن کودکان 

 بعضی از کودکان خاک میخورند که خیلی برایشان ضرر دارد برای ترک اطفال از گل خوردن باید این
 دعا را بنویسند بر کاغذی نوشته و بعد شسته به ان بچه بخورانند  یا بر تکه نانی بنویسند و ان نان را به بچه بخورانند :
 
 لنُخرِج به حَبّا" وَ نباتا" وَ جنّاتٍ الفافا " وَ لا حَول وَلا قُوّة الا بالله العلی العظیم برحمتک یا ارحم الراحمین .

 

نوع دیگر ترگ خاک خوردن طفل 

 بر تکه نانی نوشته به ان کودک بخورانند :
 
وَ قُل اعوذُ بکَ مِن همَزاتَ الشّیاطین و اعوذُ بِکَ ربّ انّ یَحضَرون بسم الله الشّافی بسم الله الکافی بسم الله المعافی بسم الله الّذی لا یَضر مَعَ اِسمَه شیءٍ فی الارض و لا فی السّماء و هُوَ السّمیع العلیم .
 

 

کودکی که گریه بیشتر کند و خواب ندارد 

 این کلمات را بنویسد و  در گهواره یا در زیر سر او قرار دهند شفا یابد :
 
بسم الله الرحمن الرحیم والّتی لم تمتُ فی منامِها فَیُمسِکَ الّتی قَضی عَلَیها الموت وَ یُر سِلُ الاخری الی اجلٍ مُسمّی ح ح ح ح ح ح ح وَ  لَبَثوا فی کَهفَهُم ثَلثمائة سنین وَ ازدادو تسعا .

 

خواص چهل اسم حضرت ادریس

 

شرح و خواص چهل اسم حضرت ادریس علی نبینا و علیه السلام:
 
از شیخ بهایی علیه الرحمه منقولست که مخلوقات و موجودات به این نام ها مسخّر گردند و دارنده این اسماء عجایب ها از او مشاهده گرددو هر که مواظبت و مداومت نماید دل و جان او روشن گردد بنحویکه اسرار غیب بر او آشکار گردد برای هر اسمی شرحی فرموده اند که هر کس بخواند دعای او مستجاب گردد.
اسم اول- سُبْحَانَکَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ یَا رَبَّ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ وَارِثَهُ

اگر پادشاه ،حاکم، ارباب، و یا شخص با لا دست اواز کسی رنجیده باشد و بر او غضب نموده باشد چون به نزد او می رود این اسم را هفتاد بار بخواند و بر خود فوت کند آن غضب کرده بر وی مهربان شود و اگر کسی مداومت به خواندن این اسم نماید دل او روشن شود و رازهای مشکل بر او آسان شود و جاه مرتبه ی او بیشتر شود و اگر با غسل و لباس پاک صدوبیست و یک بار بر چیزی خوردنی بخواند و به مطلوب بخوراند چنان مطیع و مهربان بر وی شود که آرام و قرار نداشته باشد.


اسم دوم- یَا إِلَهَ الْآلِهَةِ الرَّفِیعَ جَلَالُهُ  

اگر کسی تنگ دست و در نظر مردم حقیر باشد بیست روز هر روز پانزده بار بخواند فراخ دستی و جلالت ووسعت در وی پیدا شود و در نظر خلق بزرگ باشد و هر که او را ببیند دوست وی شودودیگر تنگ دست و درویش نشود.


اسم سوم- یَا اللَّهُ الْمَحْمُودُ فِی کُلِّ فِعَالِهِ

هر که روز جمعه وضو سازد و لباس پاکی ببوشد و به مسجد جامع رود و بعد از اقامه نماز جمعه دویست بار این اسم را با خلوص بخواند و با اعتقاد درست به نیت هر حاجتی که دارد آن حاجت برآورده شود.
اسم چهارم-  یَا رَحْمَانَ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ رَاحِمَهُ - اگر کسی تند خو و بد خلق باشد و مردم از دست او در امان نباشند و بخواهی این صفت از او زایل گردد و رحیم دل شود این اسم را با مشک و زعفران بر صرب بنویسید بنام آنشخص و مادرش در منزل آنکس در جای پاکی دفن کنید. و اگر برای محبت سه روز روزه بگیرید و هر روز پانصد مرتبه این اسم را بخوانید و روز سوم بر خانه ای بروید که درب آن رو به قبله باشد و غسل نمایید و بیرون آیید و این اسم را بر کف دست خود بنویسید و در برابر آن شخص مورد نظر قرار گیرید او از محبت شما دیوانه شود.


اسم پنجم- یَا حَیُّ حِینَ لَا حَیَّ فِی دَیْمُومِیَّةِ مُلْکِهِ وَ بَقَائِهِ -

اگر کسی مریض باشد و اطباء از معالجه وی عاجز باشند این اسم را بمشک و زعفران بر کاسه چینی بنویسند و با نبات و گلاب حل کنند و بر مریض بخورانند شفا یابدبفرمان خدا. و اگر کسی مداومت نمایدهرگز مریض نشود.


اسم ششم- یَا قَیُّومُ فَلَا شَیْ‏ءَ یَفُوتُ عِلْمَهُ وَ لَا یَئُودُهُ 

اگر کسی بد فهم و کم ذهن باشد و همه چیز را فراموش کند و یاد نگیرد بمدت چهل روز هر روز به تعداد بیست و یک و یا بیست و هفت بار این اسم را بخواند دل وی منور گردد و هر چه بشنود و بخواند فی الفور یاد بگیردو دیگر فراموش نکند. و اگر کسی گمشده ای دارد روز شنبه صدوبیست بار بخواند چون بخواب رود کسی در خواب نشانی از گمشده وی بدهد هر کس مداومت نماید هر گز دزد بر او نزدیک نشود.


اسم هفتم- یَا وَاحِدُ الْبَاقِی أَوَّلَ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ آخِرَهُ

چون کسی فکر های باطل و خیالباف بسیار باشد و بدین سبب ناراحت باشد اگر این اسم را بسیار بخواند نجات می یابد و اگر کسی از چیزی یا کسی خوف و ترس داشته باشد قبل از نماز ظهر غسل کند و نماز خواند چون فارغ شود پنجاه بار این اسم را بخواند از ترس و خوف دشمن ایمن گردد و دشمن بر وی مهربان شود.


اسم هشتم-  یَا دَائِمُ بِلَا فَنَاءٍ وَ لَا زَوَالٍ لِمُلْکِهِ 

اگر کسی بخواهد که در کارها ثابت قدم باشد بنیت آن سه روز روزه بدارد هر روز با وضو سیصد بار این اسم را بخواند خداوند حاجت او را روا کند اگر کسی بخواهد در مقامی همیشه ثابت بماند این اسم را در نگین زرین بنگارد و در انگشتر کند درو شرف آفتاب باشد  دولت و رفعت او مستدام بماند.
اسم نهم-یَا صَمَدُ مِنْ غَیْرِ شَبِیهٍ وَ لَا شَیْ‏ءَ کَمِثْلِهِ- اگر در میان زن و شوهر سازگاری نباشد این اسم را به مشک و زعفران بر کاسه ی چینی نوشته و به آب چشمه بشویند و آن آب را بیاشامند مهربانی پیدا شود و هر گز خصومت نکنند.


اسم دهم- یَا بَارِئُ فَلَا شَیْ‏ءَ کُفْوُهُ وَ لَا مَکَانَ لِوَصْفِهِ 

اگر کسی بخواهد زبان بد گویان بر وی بسته شود و در حق وی بدی نتوانند بکنند باید از سه مثقال سرب لوحی بسازد و این اسم را با اسم بد خواهان مورد نظر و اسم مادرانشان را در آن لوح نقش کند و در شکم ماهی نهد و در زیر زمین دفن کند زبان ایشان بر وی بسته شود.


اسم یازدهم-   یَا کَبِیرُ أَنْتَ الَّذِی لَا تَهْتَدِی الْقُلُوبُ لِوَصْفِ عَظَمَتِهِ

اگر کسی از دشمن گریخته باشد باید هفت روز روزه بدارد و ترک حیوانی کند(چیزی که از حیوان است نخورد و در آن نخوابد )و هر روز هزار بار این اسم را بخواند چون چنین کند دشمن وی مقهور گردد. و اگر کسی قرض دار باشد به این اسم مداومت کند قرض او ادا شود.


اسم دوازدهم- یَا بَارِئَ النُّفُوسِ بِلَا مِثَالٍ خَلَا مِنْ غَیْرِهِ.

هر کس این اسم را بخواند و یا بنویسد و با خود دارد از مریضی ایمن باشد و اگر بر کسی نظر زده باشند و یا جادویی کرده باشند بر لوح هفت جوش نقش کند و با خود دارد جادو از وی برود و نظر از وی دفع شود و وسعت رزق و خوشدلی بر وی روی آورد.


اسم سیزدهم- یَا زَاکِی الطَّاهِرُ مِنْ کُلِّ آفَةٍ بِقُدْسِهِ  .

اگر کسی هفت روز روزه بگیرد طوری که آخرین روزه به چهارشنبه بیافتند همه روز غسل کند و لباس پاکیزه بپوشد و در مکان خلوت هر روز یک هزاروپنجاه و یک بار این اسم را بخواند و در اطراف خود خطی بکشد و بخور خوش بسوزاند چون روز آخر که چهارشنبه باشد از دعوت فارج شود هفت نفر مسخّر و مرید وی شوند و آنچه فرمان دهد آنها اطاعت کنند بشرط آنکه در این ایام از جمیع معاصی اجتناب کند و ترک حیوانی نماید.


اسم چهاردهم-  یَا کَافِی الْمُوسِعُ لِمَا خَلَقَ مِنْ عَطَایَا فَضْلِهِ  .

اگر کسی حاجتی یا امیدی از کسی دارد که او قبول نمی کند این اسم را با مشک و زعفران بر پوست آهو بنویسد و در خانه ی آنکس دفن کند مراد وی بزودی برآید.


اسم پانزدهم- یَا نَقِیُّ مِنْ کُلِّ جَوْرٍ لَمْ یَرْضَهُ وَ لَمْ یُخَالِطْهُ فَعَالُهُ.

اگر کسی در دست ظالمی گرفتار باشد و به خواندن این اسم مداومت کند از برکت این اسم از دست آن ظالم رها شود.


اسم شانزدهم- یَا حَنَّانُ أَنْتَ الَّذِی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْ‏ءٍ رَحْمَتُهُ .

اگر کسی کارش بسته شود و از دست و پا و زبانش هیچ کاری بر نیاید باید هفت روز ترک حیوانی نماید و هر روز در جای خلوت این اسم را صدوده مرتبه و یا هزارویک نوبت بخواند باذن خدا کار و گشاده گردد.
 
اسم هفدهم-  یَا مَنَّانُ ذَا الْإِحْسَانِ قَدْ عَمَّ الْخَلَائِقَ مَنُّهُ.

اگر کسی تنگ دست و فقیر باشد به این اسم مداومت کند فقر و پریشانی از وی زایل گرددو از تنگ دستی خلاص شود .


اسم هجدهم- یَا دَیَّانَ الْعِبَادِ کُلٌّ یَقُومُ خَاضِعاً لِرَهْبَتِهِ .

اگر کسی امانتی مهم را در جایی بگذارد و این اسم را نوشته در لای آن امانت بگذارد از آفت و خیانت محفوظ ماند اگر بر پارچه ی حریر بنویسد خیلی خوب خواهد بود.


اسم نوزدهم- یَا خَالِقَ مَنْ فِی السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ کُلٌّ إِلَیْهِ مَعَادُهُ .

اگر کسی غایبی داشته باشد این اسم را پنج هزار بار بخواند بزودی آن غایب مراجعت نماید و در آمدن بی قرار باشد.


اسم بیستم- یَا رَحِیمَ کُلِّ صَرِیخٍ وَ مَکْرُوبٍ وَ غِیَاثَهُ وَ مَعَاذَهُ.

اگر کسی خواهد شخصی را دوست و شیفته ی خود کند بنحویکه او آرام و قرار نگیرد این اسم را به مشک و زعفران و گلاب بنویسد بنام او و مادرش و بنام خود و مادرش و هزار بار این اسم را به همین نام ها نیت کرده و بخواند و نوشته را در آب اندازد .


اسم بیست ویکم- یَا تَامُّ فَلَا تَصِفُ الْأَلْسُنُ کُنْهَ جَلَالِهِ وَ مُلْکِهِ وَ عِزِّهِ.

هر که این اسم را تا مدت دوازده روز هر روزی هزار بار بخواند عجایب بسیار بر وی کشف شود و در پیش بزرگان و مقامات عزیز و مقبول القول و با عزت گردد.


اسم بیست و دوم-  یَا مُبْدِعَ [مُبْدِئَ‏] الْبَدَائِعِ لَمْ یَبْغِ فِی إِنْشَائِهَا عَوْناً مِنْ خَلْقِهِ.

اگر کسی هر روز روزی نود بار این اسم را بخواند بسیاری از چیزهای پنهانی بر وی آشکار گردد و منفعت ها بیند و هر مرادی که داشته باشد برآورده شود.


اسم بیست وسوم-  یَا عَلَّامَ الْغُیُوبِ فَلَا یَئُودُهُ شَیْ‏ءٌ مِنْ حِفْظِهِ .

اگر کسی هر روز روزی هزاریکبار بخواند دولت و اقبال بر وی روی نماید و در میان خلایق عزیز و بزرگ باشد و هیچکس نتواند به او ضرر رساند و جمیع مهمات او بخوبی کفایت گردد.


اسم بیست و چهارم- یَا حَلِیمُ ذَا الْأَنَاةِ فَلَا یَعْدِلُهُ شَیْ‏ءٌ مِنْ خَلْقِهِ.

هر کس به این اسم مداومت نماید هیچکس با او مجادله و مقابله نتوان کرد و هر چه او بگوید همه قبول کنند و اگر چهل و یک بار بر میوه (به یا سیب) بخواند و بخورد مطلوب دهد دوست و مهربان گردد و اگر این اسم را بنویسد بنام مطلوب و مادرش و طالب و مادرش و از جایی بلند آویزان کند همین خاصیت را خواهد داشت


اسم بیست و پنجم –  یَا مُعِیدَ مَا أَفْنَاهُ إِذَا بَرَزَ الْخَلَائِقُ لِدَعْوَتِهِ مِنْ مَخَافَتِهِ .

اگر کسی از شهر خود آواره گردد هر روز این اسم را نود و نه بار بخواند به وطن خویش باز گردد و اگر به همین عدد کسی بخواند فتح بسیار در کار او پیدا شود و زبان جمله بد گویان بر وی بسته گردد.


اسم بیست وششم- یَا حَمِیدَ الْفِعَالِ ذَا الْمَنِّ عَلَى جَمِیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ.

اگر کسی این اسم را بسیار بخواند هرچند در نظر مردم بیمقدار باشد محترم و مکرم گردد و خدای تعالی چنان نعمت بر وی دهد که از حساب آن عاجز ماند و به مرتبه ای رسد که تمام خلق بر او حسد ورزند و هر چه بیشتر بخواند بهتر است و هر وقتی که دویست هزار مرتبه تمام شودمادام العمر روزی هزار بار بخواند بسیار بسیار مجرب و آزموده است.


 اسم بیست و هفتم-  یَا عَزِیزُ الْمَنِیعُ الْغَالِبُ عَلَى أَمْرِهِ فَلَا شَیْ‏ءَ یُعَادِلُهُ .

اگر دو کس و یا دو لشکر در جنگ و مخاصمه باشند این اسم را بر آنها بخوانند بین آنها صلح و دوستی پدید می آید و اگر مداومت کنند عزیز و مکرم شوند و هیچ کس با خواننده این اسم نتواند دشمنی کند.


 اسم بیست و هشتم- یَا قَاهِرُ ذَا الْبَطْشِ الشَّدِیدِ أَنْتَ الَّذِی لَا یُطَاقُ انْتِقَامُهُ .

اگر کسی گم کرده ای داشته باشد و یا امانتی به کسی داده باشد و نتواند آن را دوباره پس بگیرد این اسم را دویست بار بخواند بنام آنکس البته گم شده پیدا شود و امانت باز گردانده شود و اگر مردی را بسته باشند این اسم را به مشک و زعفران بر کاسه چینی بنویسند و با گلاب بشویند و به آن مرد بدهند گشاده گردد.


 اسم بیست و نهم- یَا قَرِیبُ الْمُتَعَالِی فَوْقَ کُلِّ شَیْ‏ءٍ عُلُوُّ ارْتِفَاعِهِ.

اگر کسی به خواندن این اسم مداومت کند در نظر خلق عزیز و مکرم شود و برای دوستی و دشمنی و زبان بند و بستن خواب کسی و خیلی چیز های دیگر نافع است 


 اسم سی ام – یَا مُذِلَّ کُلِّ جَبَّارٍ بِقَهْرِ عَزِیزِ سُلْطَانِهِ .

اگر کسی کار و بار او بسته باشد و هیچ کار به مراد وی انجام نگیرد بگیرد دل گوسفند سیاه را و هفتصد مرتبه این اسم را بر آن بخواند و بر آن دل گوسفند فوت کند و بعد این اسم را بنویسد و درمیان آن دل بگذاردودر مسجد دفن کند کار او گشاده گردد . و به جهت هلاکت دشمن یک هفته هر روزی هزار بار با اعتقاد درست بخواند که دشمن هلاک شود و به جهت دوستی هفتصد بار بر شکر بخواند و بخورد مطلوب دهد دوست او شود .


اسم سی یکم – یَا نُورَ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ هُدَاهُ أَنْتَ الَّذِی فَلَقَ الظُّلُمَاتِ نُورُهُ .

اگر کسی را دشمنی باشد و بخواهد بر وی فایق آید روز یکشنبه روزه بگیرد وآنگاه غسل کند و جامه ی پاک بپوشد و به صحرای خالی ازآدم و حیوان برود هزار و هفتصد بار این اسم را بخواند و حاجت طلبد بر دشمنش ظفر یابد بفرمان خدای تعالی.


 اسم سی دوم-  یَا قُدُّوسُ الطَّاهِرُ مِنْ کُلِّ سُوءٍ فَلَا شَیْ‏ءَ یُعَازُّهُ مِنْ خَلْقِهِ .

اگر بخواهی کسی را ذلیل کنی و یا آنکه عزیز نمایی طوری که از گدایی به پادشاهی رسد و آنچه بخواهی بر او میسر شود در مدت یکماه مداومت به خواندن این اسم نماید و هر چه بیشتر خواند نافعتر خواهد بود و بعد از یکماه هم همیشه مشغول خواندن باشد بهتر بود و تاثیرش بیشتر شود.


 اسم سی و سوم-  یَا عَالِی الشَّامِخُ فَوْقَ کُلِّ شَیْ‏ءٍ عُلُوُّ ارْتِفَاعِهِ.

اگر کسی در رنج و بلا و شدت باشد این اسم را بخواند رفع گردد و اگر بخت کسی بسته شده باشد به این اسم مداومت نماید بختش باز شود . و اگر کار کسی بسته شده باشد بگیرد دل گوسفند سیاه نر را برآن هفتصد بار بخواند و فوت کند و اسم را بنویسد و در میان دل بگذارد و در زیر سقف مسجدی دفن کند گشاده گردد و روشنی در کارش ظاهر شود.


اسم سی وچهارم-  یَا مُبْدِئَ الْبَدَایَا وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ فَنَائِهَا بِقُدْرَتِهِ .

اگر کسی به خواندن این اسم مداومت نماید کارهای دینی و دنیوی او آراسته شود و همه کس مطیع وی شوند.


اسم سی و پنجم – یَا جَلِیلُ الْمُتَکَبِّرُ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ فَالْعَدْلُ أَمْرُهُ وَ الصِّدْقُ وَعْدُهُ .

اگر کسی مریضی سخت داشته باشد این اسم را سه بار بر او بخوانند و بر او بدمند شفا یابد و اگر حکم قتل کسی را صادر کرده باشند سه بار این اسم را بر او بخوانند و فوت کنند از مرگ خلاص شودو اگر کسی به خواندن این اسم مداومت نماید نزد بزرگان محترم گردد و همه محتاج وی شوند .


اسم سی وششم –  یَا مَحْمُودُ فَلَا تَسْتَطِیعُ الْأَوْهَامُ کُلَّ شَأْنِهِ وَ مَجْدِهِ .

اگر کسی مدت چهل روز ترک حیوانی کند و تر شغل دنیا نماید و بی تکلّم (بدون حرف زدن) هر روز و هر شب هزار و پنجاه و نه مرتبه این اسم را بخواند صاحب نفس قدسی و مقامات عالیه گردد و همه چیز در اطاعت او باشد و عجایبها مشاهده کند .


اسم سی و هفتم –  یَا کَرِیمَ الْعَفْوِ ذَا الْعَدْلِ أَنْتَ الَّذِی مَلَأَ کُلَّ شَیْ‏ءٍ عَدْلُهُ .

اگر کسی خواهد که خدا از گناهان او در گذرد و شهره ی آفاق شود به این اسم مداومت کند مراد حاصل شود.


اسم سی هشتم – یَا عَظِیمُ ذَا الثَّنَاءِ الْفَاخِرِ وَ ذَا الْعِزِّ وَ الْمَجْدِ وَ الْکِبْرِیَاءِ فَلَا یَذِلُّ عِزُّهُ  .

اگر کسی مدیون باشد به این اسم مداومت نماید بزودی دینش ادا شود اگر پادشاه یا بزرگی بر او غضب نماید هزار بار بخواند غضب پادشاه یا ارباب به مهربانی و دوستی تبدیل شود .


 اسم سی و نهم – یَا عَجِیبُ فَلَا تَنْطِقُ الْأَلْسِنَةُ بِکُلِّ آلَائِهِ وَ ثَنَائِهِ .

اگر کسی قسمت دنیایی خواهد و یا هر مرادیکه داشته باشد به خواندن این اسم مداومت نماید جمیع مراد و خواسته ی وی حاصل شود .


اسم چهلم – یَا غِیَاثِی عِنْدَ کُلِّ کُرْبَةٍ وَ یَا مُجِیبِی عِنْدَ کُلِّ دَعْوَةٍ أَسْأَلُکَ اللَّهُمَّ یَا رَبِّ الصَّلَاةَ عَلَى نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ أَمَاناً مِنْ عُقُوبَاتِ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ وَ أَنْ تَحْبِسَ عَنِّی أَبْصَارَ الظَّلَمَةِ الْمُرِیدِینَ بِیَ السُّوءَ وَ أَنْ تَصْرِفَ قُلُوبَهُمْ عَنْ شَرِّ مَا یُضْمِرُونَ إِلَى خَیْرِ مَا لَا یَمْلِکُهُ غَیْرُکَ اللَّهُمَّ هَذَا الدُّعَاءُ وَ مِنْکَ الْإِجَابَةُ وَ هَذَا الْجُهْدُ وَ عَلَیْکَ التُّکْلَانُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ‏.

اگر کسی این اسم را همیشه بخواند نزد سلاطین عزیز و مکرم گردد و هیچکس بر وی دست نیابد و از دزدان و غیره در امان باشد و باید این اسم را نوشته و نزد خود نگهدارند و هر گز از خود دور نکنند. 


به نقل از حسن بصرى چنین یافتیم : وقتى خداوند ادریس علیه السلام را به سوى ملتش فرستاد، این نام ها را بدو آموخت و فرمود که : ((تنها خود آرام آن ها را بگو و بر مردمان آشکار مساز که مرا بدان بخوانند.))
از کتاب ((مهج الدعوات و منهج العنایات )) کتاب  ابن طاووس
 

دعا برای بخت و قسمت

 

23-برای بخت و قسمت:
اگر کسی آیات زیر را نوشته همراه داشته باشد اگر مرد مجرد باشد بزودی همسر یابد اگر دختر باشد بزودی خواستگار برایش پیدا شود سوره حج آیه 27
وَ أَذِّنْ فِی النّاسِ بِالْحَجِّ یَأْتُوکَ رِجالًا وَ عَلی کُلِّ ضامِرٍ یَأْتینَ مِنْ کُلِّ فَجٍّ عَمیقٍ یشهودا و منافع اللهم ابعث

اگر همراه کننده دعا دختر هست باید بعلا بنویسد

(بعلا یعنی شوهر) صالحا لخِطبَة (خِطبَة یعنی درخواست ازدواج) فلانه بنت فلانه

اگر همراه کننده دعا پسر هست باید (مِرأَة به معنی زن) بنویسد جمله به این صورت میشود : مرأة صالحا لخطبة فلان بن فلانه

بحق کلامک القدیم و رسولک الکریم و بالف الف لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم و صلی الله علی سیدنا محمد و علی آّله و صحبه و سلم.

24-برای گشایش بخت دختران
دعای یستشیر را 40 روز روزی یک بار با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند بعد از نماز صبح اولی است .

25-آیه 41 سوره فاطر را بمدت 40 روز ،روزی 40 مرتبه خوانده شود.

26-روزی 110 مرتبه آیه 9 سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید ( اجمع بینی و بین زوج المومن )

 من دو جور شنیدم. یکی این که برای ازدواج این آیه رو می نویسی، زیرش هم اسم طرف و مادرشو می نویسی . بعد می ذاری لای قرآن. جاش مهم نیست.

یکی هم که ما همیشه انجام می دیم این که این آیه رو بالای صفحه می نویسیم. بعد خواسته هامون رو زیرش می نویسیم. هر چی که می خوایم. بعد می ذاریمش لای قرآن. همین.

هر خواسته ای که دارید، بنویسید و بالای صفحه همون طور که نعیمه خانم گفت، آیه 49 و 50 سوره شوری ( از لله ملک السموات تا عقیما) رو بالاش بنویسید و بذارید لای قرآن. فرقی نمی کنه، کجای قرآن. همین الان با دوستم صحبت کردم. گفت که سال گذشته پنج تا خواسته (برای خودش و خانوادش) نوشته بوده و الان تقریبا سه تاش برآورده شده.

البته شاید فقط با نیت کردن و بدون ذکر حاجت ،هم کافی باشه. هم دوستم و هم مامانش که چند ساله این کار رو می کنن، می نویسن. من خودم هم نوشتم.

 

دعاهای بختگشایی

 

 

15-اگر کسی را دختر باشد به جهت عدم حسن و وجاهت او یا به جهت قلت جهاز و بسیاری فقر او را کسی طالب نباشد یا بخت آن را بسته باشند بسم الله الرحمن الرحیم را 786 مرتبه با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند و به این عدد صلوات بفرستد و نمازهایش را در اول وقت به جای آورد بخت دختر به فضل و رحمت خدا گشاده میشود.

16- به تجربه رسیده است که برای ازدواج جوانان دختر وپسر40 مرتبه سوره یس را خوانده و هدیه کنید به روح مقدس حضرت جواد الائمه (ع) کار ازدواج میسر واسان می شود .

17- نماز برای ازدواج موفق:
دو رکعت نماز بجا می آورید در رکعت اول یکصد مرتبه سوره مبارکه قدر (انّا انزلناهُ فی لیلة القدر….) و در دوم یکصد مرتبه سوره توحید(قل هوالله احد….) زمان خواندن این نماز یک ساعت مانده به اذان ظهر جمعه می باشد. می بایست هفت جمعه پشت سر هم این نماز خوانده شود. (در جمعه ای که عذر شرغی دارید باید نایب بگیرید یعنی شخص دیگری به نیابت از شما بخواند)

18- روزی دو مرتبه سوره یس و یا 40 مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد به نیت ازدواج.

19-سوره قدر را 10 بار بعد از نماز صبح بخونه به نیت ازدواج .

20-ذکر یا لطیف شب ها بعد از نماز 129 مرتبه بگه به مدت 40 شب .

21-هر شب 165 صلوات برای حضرت زهرا س بفرسته .

22- جهت حاجت بسیار مهم خیلی مهم ختم بسم الله الرحمن الرحیم به تعداد 12000 بار انجام بدید ، به خصوص برای بخت گشایی.

دعای مقنعه جهت بخت گشایی دختران

 

چندختم ویژه جهت گشایش بخت

در روز دعاے مقنعه را نوشته در زیر مقنعه یا حجاب و شب هنگام آن را زیر بالش می گذارید.
سوره احزاب را عصر جمعہ با مداد یا با قلم و زعفران و گلاب بر تڪہ اے از لباسے ڪہ می پوشید نوشته سپس آن را در کوزه ای می گذارید و درب آن را می بندید یا آن را در یکی از گوشه های منزل یا باغ پنهان می کنید.
سوره فتح را تا “عزیزا حکیما” با گلاب و زعفران بر یک تکه از لباس می نویسید و آن را به لباس خود وصل می کنید به مدت ۷ روز در سمتی که قلب شما قرار دارد. روز هفتم این رقعه یا تکه لباس را برمی دارید، می شوئیدو آب آن را بر روی سر خود می ریزید. در این یک هفته هر شب نیز ۱۰۰ مرتبه ذکر “یا لطیف” بگویید.

دعاے مقنعه نیز این است:
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و بالله و من عند الله و ألیه ترجعون هو الذی خلقکم من نفس واحده و خلق منها زوجها باسم

 

بخت گشایی با سوره لیل

سوره لیل را با زعفران و گلاب بنویس و میان سوره بقره لاے قرآن مجید نهاده و در اطاق خواب دختر بگذارد بزودے خواستگار پیدا شود و بہ خانه بخت رود

جذب افراد فقط با نگاه کردن بہ آنها

 ‌‌‌‎‎‌‌‌‎‌‌‌‌

جذب افراد فقط با نگاه کردن بہ آنها

امتحان کن

در حالی ڪہ بہ شخص مورد نظر نگاه میکند این آیہ ها و توکل را چند بار بخوانید

یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین
سپس: توکلوا یا خدام هذه الایات بجلب من انظر الیه الوحا العجل الساعه (فان لم تأتونی به فلا کیل لکم عندی ولا تقربون ) حسبی الله ونعم الوکیل

 

گشایـش بخت

 

گشایـش بخت

از آیت الله بهجت جهت گشایش بخت دختران دستوری خواستند در جواب فرمودند:

ربّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا

سوره فرقان آیه ۷۴ را زیاد بخوانید

 

خوش اخلاق کردن زنان

اگر با وضو و توجه خالص به خداوند آیه ۱۴۲ سوره انعام را بر نان بنویسند و به خورد زن بدهند، آن زن مطیع و ذلول و رام گردد، گرچه سرکش و نافرمان باشد:

و مِنَ الاَنعامِ حَموُلَهً وَ فَرشاً کُلوُ مِمّا رَزَقَکُمُ اللهُ وَ لا تَتَّبِعُوا خَطُواتِ الشَسطانِ اِنَّهُ لَکُم عَدُوٌّ مُبین

اگر فردی مؤمن آیه ۲۰۰سوره آل عمران

یا ایها الذینَ امَنوا اِصبروا وَ صابِروا وَ رابِطوا وَ اتقّوا الله لعلکُم تُفلحون
را به نان جو یا گندم بنویسد و بدهند زن ناسازگار بخورد، ناسازگاریش زائل شود.

 

دعای بازگشت خواستگار معشوق گمشده

اگر به چهار گوشه کاغذ

الشهیدالحق

بنویسد و نام گمشده خواستگار پشیمان شده یا غایب را در وسط کاغذ بنویسد و در نیمه شب به زیر آسمان باز برود و آن کاغذ را رو به آسمان بلند کرده و در حالیکه در آن نظر میکند و ۷۰ بار بگوید:

الشهیدالحق

بزودی خبر آن گمشده و یا خواستگار پشیمان شده به او برسد.

‍ ‍ وذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ
لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَنْ
لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ ﴿۸۷﴾

و ذوالنون را [یاد کن] آنگاه که خشمگین رفت
و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتى نداریم
تا در [دل] تاریکیها ندا درداد که معبودى
جز تو نیست منزهى تو
راستى که من از ستمکاران بودم (۸۷)

فاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ
وَکَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ ﴿۸۸﴾

پس [دعاى] او را برآورده کردیم و او را از اندوه
رهانیدیم و مؤمنان را [نیز] چنین نجات مى‏ دهیم (۸۸)

سوره مبارکه الأنبیاء
آیات ۷۸ -۸۸

‍ وذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ
لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَنْ
لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ ﴿۸۷﴾

و ذوالنون را [یاد کن] آنگاه که خشمگین رفت
و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتى نداریم
تا در [دل] تاریکیها ندا درداد که معبودى
جز تو نیست منزهى تو
راستى که من از ستمکاران بودم (۸۷)

فاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ
وَکَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ ﴿۸۸﴾

پس [دعاى] او را برآورده کردیم و او را از اندوه
رهانیدیم و مؤمنان را [نیز] چنین نجات مى‏ دهیم (۸۸)

سوره مبارکه الأنبیاء
آیات ۷۸ -۸۸

 

دعای بخت گشایی

اگر دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت یکماه بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند.

ربِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن

سوره انبیا آیه هشتاد نُه

انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید.

 


بخت گشایی آسان و فوری برای دختران

برای ازدواج فوری و سریع و نیک دعای قرآنی شریف ذیل را بنویسد و برگردن بیاویزد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تَذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ تَرزُق هذه المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد