معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

امام علی علیه السلام با جنیان 2

 

 

در کتاب فضائل العشره آمده :روزی یکی از طائفه جن نزد پیامبر اکرم(ص) نشسته بود در همین حال حضرت علی(ع) وارد منزل شد.به محض ورود آن حضرت ، جن غایب گشت وقتی که حضرت تشریف برد دوباره ظاهر شد.پیامبر فرمود:چرا با دیدن علی از چشم پنهان شدی؟

 عرض کرد:یا رسول الله!من جزء جنیانی بودم که در خدمت حضرت سلیمان بودند، روزی از امر ایشان تمّرد کردم، آن حضرت چند نفر را به سراغ من فرستاد، کوتاهی کرده و جدیّت در امر ایشان ننمودم ناگاه این جوان سواره به من نزدیک شد و زخمی بر من زد و فعلا هم جای آن خوب نشده و محل زخم را به حضرت نشان داد.

پیامبر فرمود:خداوند ملکی به صورت علی خلق کرده تا با همراهی پیامبران با جنیان مبارزه کنند .

 محققین و علمای تاریخ مینویسند:پیامبر گرامی اسلام تشریف داشتند و جنّی هم به حضورشان مشرف شده، مسائلی می پرسید.ناگهان حضرت علی (ع) وارد شد،آن مرد جنی کوچک شد مانند گنجشک بعد پرسید آن مرد کیست؟حضرت فرمود:جرا به این حال افتادی و با این جوان چکار داری و چرا می ترسی؟گفت: من در زمان طوفان نوح می خواستم کشتی نوح را خراب کنم تا غرق شود، در همین حال این جوان خود را به من رسانیده و با شمشیر خود یک دست مرا قطع کرد،سپس آن دست مقطوع خود را به پیامبر اکرم نشان داد،حضرت فرمود آری ای همان جوان است.

  

شیطان شتر عایشه

بدترین شترها در دنیا جمل عایشه بود، که با آن به جنگ حضرت على علیه السلام رفت و هزاران نفر را به خاک و خون کشید. در دفاع از آن شتر حدود هفتاد نفر بى دست شدند.

وقتى عمر، لشکر به جنگ پادشاه عجم مى فرستاد، صاحب شتر، آن را آورده بود در مدینه تا بفروشد. سلمان فارسى ، هر وقت آن شتر را مى دید، سنگ بر مى داشت و به آن مى زد!

ساربان مى گفت :اى سلمان ! تو که اذیت کننده نبودى ! چرا بدون دلیل شتر مرا مى زنى ؟ این شتر تو حیوان نیست ، بلکه شیطان است و از طایفه جن . اسم آن عسکر فرزند کنعان است .

من آن را مى شناسم !اى ساربان این جا کسى شتر تو را نمى خرد، اگر مى خواهى آن را بفروشى به حوئب ببر، آن جا به هر قیمت بخواهى از تو مى خرند، او هم شتر را برد همان جا که سلمان گفته بود.

وقتى عایشه از مکه برگشت ، طلحه و زبیر او را فریفتند که باید به خون خواهى عثمان برخیزى . گفتند: باید برویم در بصره از آن جا جمعیت برداریم و با على جنگ کنیم .

در راه که مى آمدند، خواستند شترى براى هودج عایشه بخرند که از شتران دیگر قوى و بلند و نمایان تر باشد. همین عسکر پسر کنعان را آوردند و عایشه آن را دید پسندید. صاحب شتر شروع کرد تعریف کردن که چقدر قوى است ، زیرک و باهوش است ، تا جایى که گفت : تربیتش کرده ام ، وقتى صدا مى زنى مى آید! وقتى گفتى برو، مى رود. صدایش صدا زد و گفت :عسکر، عسکر شتر پیش وى آمد.

همین که عایشه اسم عسکر را شنید، گفت : برگردانید، من بر این شتر سوار نمى شوم . گفتند: اى خانم ! از این شتر بهتر پیدا نمى شود، به درد ما مى خورد، خوب شترى است . جواب داد: پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم مرا از سوار شدن بر آن منع فرموده ، بروید شتر دیگرى بیاورید.

چون آنها شترى از این بهتر پیدا نکردند، افسار و جهاز و زانو بندش را تغییر دادند و داخل شتران یعلى بن منبه کردند. شترى که با یک اهدایى به منظور کمک به طرف داران عایشه تهیه دیده شده بود. تا با على بجنگند. این حیوان را پیش او آوردند و گفتند: این قوى تر و از آن شتر بهتر است . بعد محمل عایشه را بر آن بستند و به بصره آمدند و آن شهر را تصرف کردند، بیت المال را تقسیم نمودند، مردم را براى جنگ با على شوراندند و گفتند: مقصود عایشه همسر پیامبر، خون خواهى عثمان است ، صد وبیست هزار نفر از دور و نزدیک جمع کردند، در حالى که لشکر على از دوازده هزار تا بیست هزار نفر نوشته شده . محمل عایشه آماده شد، صفحه هاى آهنى بر آن کوبیدند، تا آسیبى به عایشه نرسد و پرچمى بالاى آن بستند. جنگ شروع شد. در آن دست هفتاد نفر که بر مهار شتر بود قطع شد. دست هر کس را قطع مى شد، دیگرى مى آمد جلوى شتر و مهار او را به دست مى گرفت ، حدود هفده هزار نفر از لشکر عایشه و دویست نفر از لشکر حضرت على کشته شدند.

حضرت على علیه السلام فریاد مى زد که خود را به شتر رسانید و آن را پى کنید؛ که آن شیطان است و تا کشته نشود مردم متفرق نمى شوند. اول محمد بن حنفیه قصد شتر کرد ولى کارى از پیش نبرد. امام حسن علیه السلام جلو رفت و نیزه اى بر حیوان زد و برگشت . مالک اشتر خود را به عسکر رسانید و یک پایش را قطع کرد. یکى از لشکریان عایشه شانه خود را زیر ران شتر قرار داد که زمین گیر نشود. مالک او را هم کشت . شتر تا مدتى روى سه پا ایستاده بود. على علیه السلام فرمود: از شیاطین زیر شتر را گرفته پایش را بزنید. وقتى عسکر را کشتند، مردم متفرق شدند و جنگ خاتمه یافت(6) داستان جنگ جمل مفصل است . ما قصدمان فقط شتر عایشه بود تا بدانیم که آن ماءمور شیطان بود. داستان جنگ جمل در کتاب تاریخ امیرالمؤمنین علیه السلام آمده است .

  

 

مشخصات جن در قران

 

 

 مشخصات جن در قران 

« جن » موجودی است ناپیدا که مشخصات زیادی برای آن در قرآن ذکر شده است، از جمله:

۱ - جن از شعله آتش آفریده شده؛ بر خلاف انسان که از خاک آفریده شده است.

(سوره الرحمن، آیه ۱۵)

۲ - آنها نیز تمایلات نفسانی دارند.(سوره الرحمن،آیه۵۶)

۳ - جنیان دارای علم و ادراک و تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال است.

آیات مختلفی از سوره جن بر این مطلب دلالت می کند.

۴ - دارای تکلیف و مسئولیت هستند. آیات سوره جن و آیاتی از سوره الرحمن دلالت بر این دارند.

۵ - آنها نیز نرو ماده دارند.(سوره جن،آیه۶)

۶ - گروهی از آنان مؤمن صالح و گروهی کافر هستند. (و انّا منا الصالحون و منّا دون ذلک )

(سوره جن، آیه ۱۱ )

۷ - آنان نیز چون آدمیان دارای حشر و نشر و معادند. (و امّا القاسطون نکانوا لجهنم حطباً)

(سوره جن، آیه ۱۵ )

۸ - آنان قدرت نفوذ در آسمان ها و خبرگیری و استراق سمع داشته‌اند ولی بعداً ممنوع شدند.

( سوره جن، آیه ۹ )

۹ - در میان آنها جن‌هایی یافت می‌شوند که از قدرت زیادی برخوردارند،

همان گونه که در میان انسان ها نیز چنین است. (سوره نمل،‌ آیه ۳۹ )

۱۰ - آنها قدرت انجام بعضی از کارهای انسان را دارند. (سوره سباء،‌آیه ۱۲و ۱۳ )

۱۱ - خلقت آنها بر روی زمین قبل از خلقت انسان‌ها بوده. (سوره هجر، آیه ۲۷ )

۱۲ - تعداد جنیان بیش از آدمیان است.(سوره انعام،آیه۱۲۸)

۱۳ - جنیان چون انسان ها به دنیا آمده اند،زندگی و مرگ دارند .(سوره فصلت،آیه۲۵)

  

جن در اسلام

 اجنه موجودات هوشمندی هستند که بر طبق روایتی عامیانه معمولاً برای ایجاد شر خلق گشته اند و همواره محکوم به بدی کردن می باشند حال آنکه هیچ موجودی به خاطر بدی کردن آفریده نمی شود مشیت پروردگار چنان است که راه تکامل و تعالی همواره به روی تمام موجودات هوشمند باز باشد

 واژه جن در فرهنگ های دیگر نیز وجود دارد ولی عموماً آن را شیطان و یا ارواح شریر می نامند در حالی که ما مسلمانان معتقدیم که در میان جنیان جن صالح و نیکوکار نیز وجود دارد.

 

فرق فرشته با جن

ملائکه عطر و بوی خوش و پاکیزگی وضو و غسل را دوست دارند و هر جا بوی خوش باشد متوجه آنها می شوند و از ظلمت و جای متعفن بدشان می آید ولی شیاطین و اجانین جاهای تاریک و محل های متعفن را دوست دارند و در گلخن حمام و جاهای کثیف جن فراوان است .
_ جایی که معصیت شود فرشته وارد نمی شود ولی جن در آن جا زیاد و فراوان است.
_ در خانه ای که سگ باشد فرشته گریزان است ولی جن به آن خانه وارد می شود.
_ در جایی که مجسمه و عکس صاحب روح باشد فرشته وارد نمی شود ولی جن داخل می گردد.
_ در اتاقی که جنب و حایض باشد فرشته وارد نمی شود.
_ در خانه ای که آلات موسیقی باشد فرشته داخل نمی شود.
_ ملائکه لباس سفید , قرائت قرآن و منزل امام و ولی خدا را دوست دارند.
_ جن ها از سخن چینی مسرور و خوشحال می شوند.
_ فرشتگان از زنهای محجبه مسرور و شاد می گردند و منازلی که چنین زنهایی دارند جن از خانه بیرون می رود.
_ جن به زنهای بدون مقنعه و روسری اگر چه در منزل باشند علاقه دارد البته اصناف کفار از جن.
_ ملائکه از موجودات عالم بالا و عالم ملکوت می باشند و جن ها از موجودات عالم پائین هستند.
_ جنس ملائکه از نور است ولی جنس جن از آتش خالص است.
_ فرشتگان غذا نمی خورند و ازدواج هم نمی کنند ولی جنیان هم غذا می خورند و هم ازدواج می کنند.
_ جن ذریه دارد ولی ملائکه ذریه ندارند.
_ ملائکه گناه و تخلف امر پروردگار را نمی کنند بخلاف جن که گناه و تخلف از امر الهی می کنند.
_ فرشتگان مرگ , شرک و رفتن به جهنم ندارند ولی جن ها مرگ دارند شرک دارند و ستم کاران آنها به جهنم می روند.
_ شیطان و جن دشمن انسان و بشر بوده و هستند ولی ملائکه نه تنها دشمن انسان نبوده بلکه بر آدمیان استغفار می کنند و از درگاه پروردگار حکیم طلب آمرزش برای آنان می کنند.

 

 جن موجودی است دارای فهم و درک و شعور و دارای قدرت تشخیص حق و باطل . جن هم مانند انسان دارای تکلیف شرعی میباشد و حشر و نشر معاد دارد . هدف از آفرینش جن هم مانند انسان عبادت کردن خداوند است.جن قبل از انسان خلق شد و خداوند آنرا از شعله های آتش آفرید. و پس از خلقت انسان از همه موجودات خواست که بر انسان سجده کنند و ابلیس که بزرگ طایفه جن بود این کار را نکرد ( برخلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند ابلیس فرشته است باید بگویم قطعا اینطور نیست زیرا فرشتگان معصومند و از جنس نور در حالیکه ابلیس هیچکدام این شرایط را ندارد! ) و از فرمان خداوند سر پیچی کرد . پس کسانی که می پندارند جن از انسان برتر است ، به قول قدیمی ها اصطلاح "از ما بهتران" را بکار نبرند!  دلیل دیگر اثبات برتری انسان بر جن این است که تمام پیامبران خدا از انسان ها برگزیده شده اند.

 

 شیطان چگونه ازدواج می کند

راجع به ازدواج ابلیس که چه موقع بوده و با چه کسی ازدواج نموده و همسر او چگونه پیدا شده و دختر چه کسی است دو قول نقل شده مجمع البحرین در لغت شیطان می نویسد وقتی خداوند متعال اراده کرد که برای ابلیس همسر و نسلی قرار دهد غضب را بر وی مستولی ساخت و از غضب او تکه آتشی پیدا شد از آن آتش برای او همسری آفرید در نقل دیگری آمده :ابلیس که اسم اولی او عزازیل است از همان دوران جوانی در میان قوم خود مشغول عبادت و بندگی خداوند بود تا بزرگ شد و موقع ازدواج او رسید.وقتی تصمیم به ازدواج گرفت با دختر ((روحا))به اسم ((لهبا)) که آن هم از طایفه ی جن بود ازدواج نمود بعد از آن که آن ها با هم ازدواج کردند فرزندان زیادی از آن ملعون به وجود آمد که از شمارش بیرون رفت به طوریکه زمین از آن ها پر شد همه ی آن ها مشغول عبادت شدند و مدتی طولانی خداوند را ستایش نمودند در میان ایشان عبادت و بندگی خود ابلیس از همه آن ها بیشتر بود از همین جهت بعد از آن که خداوند اختلاف و خونریزی را در میان طایفه ی جن و نسناس (طایفه ای به جای انسان فعلی بودند) دید هر دو طایفه را هلاک کرد و از میان آن طایفه فقط ابلیس را نگه داشت بعدا فرشتگان او را به آسمان بردند آن ملعون هم در آسمان اول مدتی در میان ملائکه خدا را عبادت کرد بعد به آسمان دوم و سوم تا آسمان هفتم پیش رفت و با ملائکه هر آسمان خدا را ستایش کرد تا وقتی که خداوند آدم(ع) را خلق فرمود و دستور سجده داد او هم سرپیچی کرد و رانده شد پس زن و فرزند او هم جز هلاک شدگان قرار گرفتند . بعد از بیرون آمدن از بهشت هم زنی برای او به وجود نیامد 

  

تولید مثل جنیان

آنچه مسلم است این است که بنابر ذات وجودی جنیان آنها نیز مانند انسان دارای غریزه جنسی بوده و توالد و تناسل دارند و لازمه ادامه و بقای نسلشان آمیزش جنس مونث و مذکر است، اما این سوال که آیا آنها هم مانند انسانها و یا سایر جانداران با عمل لقاح و تشکیل نطفه تولد می‌یابند، چیزی نیست که از کلام خداوند بتوان استنباط کرد ولی ابن عربی در فتوحات گفته است: «تناسل بشر به القای آب نطفه در رحم است و تناسل جن به القای هوا در رحم اثنی (جنس ماده) می‌باشد».

(جن و شیطان ص ۵۷)

روایتی است از بخشی از وصیت حضرت رسول (ص) به امیرالمومنین (ع) که فرمود: «ای علی، در شب اول، وسط و آخر ماه آمیزش مکن و... همانا جنیان در این سه شب به پیش زنان خویش (برای مقاربت) می‌روند». (وسائل الشیعه، ص ۹۱)

 جن مانند انسان بر دو جنس زن و مرد میباشد و صاحب فرزند می شود و دارای عمر معینی اسب  ، این موجودات نیز مثل آدمیان عاشق می شوند و بارها دیده شده است که عاشق انسانی شده اند اما باید دانست که ارتباط مداوم با این موجودات آثار سوئی بر فیزیک انسان میگذارد برای مثال زردی چهره و آثار سوء روانی! 

 

خواب جنیان

«الله خدایی است که هیچ خدایی جز او نیست. زنده و پاینده است. نه خواب سبک او را در برمی گیرد و نه خواب سنگین». (سوره بقره، آیه ۲۵۵) 

 از حضرت صادق (ع) روایت است که می‌فرمایند: «به غیر از خداوند متعال همه خواب دارند، حتی فرشتگان». (میزان الحکمه، ص ۲۵) و حدیثی است از رسول خدا(ص) که می‌فرمایند: «خواب به چهار گونه است، پیامبران به پشت می‌خوابند، مومنین به دست راست، کافرین و منافقین به دست چپ و شیاطین به رو (دَمَر ) می‌خوابند». (شیخ حر عاملی، ص ۱۰۶۷)

 این حدیث اشاره به چگونگی خواب شیاطین،که از جن می باشند دارد و انسان را از این گونه خوابیدن برحذر می دارد.

  

 

طلسم رزق و روزی و رونق بازار

 

طلسم رزق و روزی و رونق بازار

برکاغذ سفید بدون خط طبق آداب وقواعد در روز وساعات سعد نوشته و قمر در عقرب نباشد ودرمنزل یا دکان بر دیوار سمت قبله بچسباند . مجرب است.

 

برای تمام امور و حاجات

 

برای تمام امور و حاجات

 

ذکرهای کارگشا



ذکرهای کارگشا

 

1- رفع هر گرفتاری در هر روز 124 مرتبه « یا صَمَد»

2- زبان بند دشمن زیاد گفتن « الصَّمَد»

3- زیادی علم دانش 67 مرتبه « یا محُیط»

4- برای محبت 46 مرتبه « یا وَلی»

5- برای رفع مشکلات مهم 156 مرتبه « یا قَیّوم »

6- برای جلوگیری از مشکلات بعد از هر نماز واجب 19 مرتبه « یا حَیُّ یا قَیّوم »

7- برای لطف و عنایت خداوند بعد از هر نماز 100 مرتبه اسم « الرَّحمن »

8- برای بر آوردن تمام حوائج دنیا و آخرت بسیار بگوید ذکر « رَحیم »

9- برای رفع هر مشکل روزی 100 مرتبه ذکر « الله » و برای شفاء هر مریضی که دکتر جواب کرده باشد 100 آیه از قرآن بخواند سپس 7 مرتبه « یا الله »

10- برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر 110 مرتبه « یا عَلی »

11- برای رفع بیماری وسواس دست را روی سینه کشیده و بگوید: « بِسم ا... وَ بِالله مُحَمد رَسول ا... لاحول ولا قُوّه اِلا بِالله اَلعَلی العَظیم اٌمحِ عَنّی ما أجِد» ( این عمل را 3 بار تکرار کند »

12- برای نجات فوری از قرض سنگین 1002 مرتبه «سُبحانَ ا...وَ بِحَمدِه سُبحانَ ا...العَظیم»

13- برای آرامش و بردباری و صبر در مشکلات در هر روز 88 مرتبه « با حَلیم »

14- برای استجابت دعا قبل از اذن صبح یا بعد از نافله صبح ( بعد از اذان ) 180 مرتبه « یا سَمیع»

15- برای رفع لغوگوئی و فحاشی در هر روز 62 مرتبه ذکر « یا حَمید»

16- برای رسیدن به نتیجه بهتر و سریعتر در کارها تا 10 جمعه متوا لی بعد از نافله صبح تا قبل از ظهر 302 مرتبه ذکر « یا بَصیر»

17- برای پیدا شدن گمشده زیاد خواندن ذکر « یا حَکیم»

18- برای جلوگیری از فقر و بهبود وضعیت مالی در هر روز 100 مرتبه « یا غَنی»

19- برای وسعت رزق ، برای وسعت پیدا کردن علم و برای رفع خوف و ترس در هر روز 137 مرتبه ذکر « یا واسِع»

20- برای نجات از وسوسه شیطان و ترس از جن هر روز بعد از نماز صبح 30 مرتبه ذکر « اَلتَّواب»

21- برای طولانی شدن عمر تا ظهور حضرت مهدی ( عج ) در هر شبانه روز 151 مرتبه ذکر « یا قائِم»

22- برای نظم پیدا کردن در کارها روزی 80 مرتبه ذکر « یا حَبیب»

23- برای بخشیده شدن گناهان زیاد خواندن ذکر « اَلَعفو»

24- برای رهایی از وسواس و توفیق یافتن توبه مداومت در گفتن ذکر « اَلَعفو»
( زیاد سفارش شده است)

25- جهت توانگری و دوام ملک و مالک شدن و غیره زیاد « یا مالک » بگوید

26- برای حوائج دنیا و آخرت روز جمعه پیش از طلوع ،آفتاب 1000 مرتبه
« یا مالک» بگوید.

27- برای مهربانی و محبت دل شخصی بسوی خود در هر روز 10 مرتبه
« یا رئوف»

28- برای مهربانی دیگران به خویش در روز جمعه بعد از نماز صبح 200 مرتبه
« یا رئوف»

29- برای رفع دشواریها در هر روز 312 مرتبه «یا قریب » و یا حداقل30 مرتبه بگوید

30- ذکر صلوات زیاد بگوید بعد از هر نماز صبح و ظهر 100 مرتبه


هرکس هر روز و هر شب صلوات فرستد : شفاعت حضرت محمد بر او واجب می شود اگرچه گناهان بزرگ داشته باشد.

زیاد صلوات فرستادن : نوری است در قبر ، نوری بر پل صراط و نوری است در بهشت.

 

 

برای دفع خشم

 


ذکر لا حولا و لا قوه الا بالله برای دفع خشم خیلی موثره به هر تعداد که می تونی همین طور 62 بار ذکر یا حمید در هر روز 

برای دفع کابوس

برای دفع کابوس

آن هایی که شب ها دچار کابوس می شوند دعای زیر را نوشته ، همراه داشته باشند در امان

خواهند بود .

بسم الله الرحمن الرحیم یرسل علیکما شواظ من نار و نحاس فلا تنتصران فبای آلاء ربکما

تکذبان یا حنان یا منان یا دیان یا سلطان یا برهان یا قدیم احسان ادعوک بالله بهذه الاسماء

العظام وبآیة شریفة من الفرقان تحفظ یا الله فلان ابن فلانه عن ریح الاحمر و ظل السوء و

عین الفاسد برحمتک یا ارحم الراحمین و لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم


 

توصیه‌ای برای کابوس ‌ندیدن

خواندن سوره هایی که با (قل) شروع می شود در وقت خواب، برای رفع خواب های بد و کابوس موثر است.
آیت الله بهجت(ره) برای ندیدن خواب های بد و کابوس سفارش کردند:
سوره هایی که با « قل» شروع می شود در وقت خواب بخوانید و علاوه بر آن این دعا را نیز بخوانید:
سُبْحَانَ اللَّهِ ذِی الشَّأْنِ دَائِمِ السُّلْطَانِ عَظِیمِ الْبُرْهَانِ کُلَّ یَوْمٍ هُوَ فِی شَأْنٍ ثُمَّ قُلْ یَا مُشْبِعَ الْبُطُونِ الْجَائِعَةِ وَ یَا کَاسِیَ الْجُنُوبِ الْعَارِیَةِ وَ یَا مُسَکِّنَ الْعُرُوقِ الضَّارِبَةِ وَ یَا مُنَوِّمَ الْعُیُونِ السَّاهِرَةِ سَکِّنْ عُرُوقِیَ الضَّارِبَةَ وَ ائْذَنْ لِعَیْنِی أَنْ تَنَامَ عَاجِلا

حل مشکلات و برآورده شدن حاجات

 

حل مشکلات و برآورده شدن حاجات

 برای تقویت اراده: ذکر «لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم» 70 مرتبه گفت شود، حداقل تا 15 روز.

- برای لذت عبادت: ذکر «القدوس» روزی 170 بار حداقل تا 40 روز.

- برای تقویت حافظه و پیشرفت تحصیلی: ذکر «یا علیم» روزی 150 مرتبه حداقل تا 40 روز.

- برای بی حوصلگی و اعصاب و روان: ذکر «یا حلیم» روزی 88 مرتبه.

- برای برآورده شدن حاجت: ذکر

 «بسم الله الرحمن الرحیم آمنتُ بالله العلی العظیم و توکلتُ علی الحی القیوم»

 هزار مرتبه، با وضو، رو به قبله.

- برای درمان وسواس فکری: ذکر «الغفور» روزی 110 مرتبه.

- برای رفع افسردگی: ذکر «الوهاب» روزی 14 مرتبه حداقل تا 40 روز.

- برای دوری از خطر و رفع مانع ذهنی تلاوت آیه شریفه:

 «وَ جَعَلْنا مِنْ بَیْنِ أَیْدیهِمْ سَدًّا وَ مِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْناهُمْ فَهُمْ لا یُبْصِرُونَ» (یس/9)

 

 

ختم مشگل گشا 

سوره فاتحه الکتاب را بیست و یک بار بخواند بعد از نماز صبح و بیست و دو بار

بعد از نماز ظهر و بیست و سه نویت بعد از نماز عصر و بیست و چهار بار بعد از

نماز مغرب و ده مرتبه بعد از نماز عشاء که جمع آن صد مرتبه میشود برای

هر حاجتی که دارد نافذ است . البته به شرطی که هر روز این عمل را ادامه دهد
تا زمانی که حاجت روا شود

 

برای درمان وسواس فکری

 

دعا جهت رفع وسواس 

جهت برطرف شدن وسواس و باعث به وجود آمدن نور دل باید: سوره ناس را بخوانید ، تسبیح یا زهرا (س) ، و 'لا اله الا الله' بگوید. 

برای رهایی از وسواس و توفیق یافتن توبه مداومت در گفتن ذکر « اَلَعفو» 

 

برای درمان وسواس فکری ذکرهای زیر مفید هستند.

لا اله الا الله
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

حداقل چهل روز و هر روز صد مرتبه یکی از دو ذکر گفته شود.

 

 

جهت رفع وسواس

باعث برطرف شدن وسواس و موجب نور دل است:

خواندن سوره ناس

تسبیح حضرت زهرا(س)

گفتن لا اله الا الله

مداومت به ذکر: تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لایَمُوتُ وَالْحَمْدُلِلّهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَةً وَ لا وَلَداً وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً

مطلبش حاصل شود

مرحوم لواسانی می گوید:

اگر کسی این حروف را بر کف دست نویسد،


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

فاطمه صالح
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد