معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

معجزه قران و ادعیه

این وبلاگ نسخه دوم وبلاگ معجزه قران و ادعیه هست

دعا با اسماءالله

 

الله: اسم ذات پروردگار الرحمن:بسیار رحم کننده الرحیم: مهربان بزرگ

المَلک:پادشاه حقیقی القدوس:ذات پاک از هر عیب و زشتی السلام: ذات بی عیب

المومن: بخشنده امن و ایمان المهیمِن: نگهبان العزیز: بر همه غالب

الجبار: از همه زبردست تر المتکبر: صاحب عظمت و بزرگی الخالق: آفریننده الباری

البارئ: آفریدگار مطلق المصور: دهنده جان و سازنده صورت الغفار: آمرزنده

القهار: بر همه غالب الوهاب:از همه عطا کننده تر الرزاق: روزی دهنده همه الفتاح:داور،بسیارگشاینده العلیم:دارای علم وسیع القابض‌: کم کننده رزق

الباسط: توسعه دهنده رزق الخافض: پَست کننده الرافع: بلند کننده

المعز: عزت دهنده المذل: ذلیل کننده السمیع: شنونده هر چیز

البصیر: بیننده هر چیز الحَکَم: حاکم مطلق العدل: عادل

الطیف: با لطف وکرم الخبیر: آگاه و با خبر الحلیم: بسیار بردبار

العظیم: بسیار بزرگ الغفور: بسیار آمرزنده الشکور:قدردان

العلی: بسیار برتر و بلند تر الکبیر: بسیار بزرگ الحفیظ: نگهبان همه

المقیت: توانایی و قوت دهنده الحسیب: کافی برای همه الجلیل: عامل مرتبت

الکریم: با کرم و احسان الرقیب: کاملا نگهبان المجیب:قبول کننده دعا ونماز،اجابت کننده الواسِع: صاحب وسعت و گنجایش الحکیم: دانای حقیقت هر چیز الودود: بسیار دوست دارند

المجید: بسیار بزرگ الباعِث: زنده کننده مردگان الشهید: حاضر وناظر

الحق: برحق الوکیل‌: کار ساز بزرگ القوی: توانا و نیرومند

المتین: صاحب قوت شدید الولی:حمایت کننده و دوست الحمید‌: سزاوار ستایش

المُحصِی: در دائره شمار آورنده المُبدِی: از ابتدا آفریننده المعید: دوباره برگرداننده و آفریننده المحی:زننده کننده المُمِیت: موت دهنده الحی:دائما زنده

القیوم: قائم کننده و نگاه دارنده همه الواجد: یابنده هر چیز الماجِد: صاحب عزت و بزرگی الواحدالاحد:یک و یکتا الصمد: بی نیاز القادر: توانا و با قدرت

المقتدر: صاحب قدرت کامله المُقَََدم: مقدم و پیش کننده الموخر: عقب و پس راننده

الاول: اوّلی الاخر: از همه آخر الظاهر: آشکار

الباطن: پنهان الوَالی: متصرف با اقتدار المُتَعَالِی: از همه بلند تر و برتر

البر: دارای اعمال نیک و اخلاق نیک التّوَاب: بسیار زود توبه قبول کننده المنتقم: توانا بر انتقام

العفُوُ: بسیار عفو کننده الروف: مشفق و مهربان مالکَ المُلک:مالک کلیه کائنات

ذوالجلال و الاِکرام: صاحب جلال و کرم المقسط: عادل و با انصاف الجامع:جمع کننده اشیاء متفرقه

الغنی: بی نیاز المُغنِی: بی نیاز کننده المانع: باز دارنده قدرت و صاحب قدرت الضار:توانا بر زیان رساندن النافع: نفع رساننده النور: نور تمام

الهادی: راهنما راه درست البدیع:آفریننده بدون طرح قبلی الباقی: همیشه باقی

الوارِث:بعد از همه باقی و موجود الرشید: راستی و نیکی پسند الصبور: صاحب تحمل و برداشت


کوتاه ترین و جامع ترین دعا

الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ

  

دعـاى نـور و آثـار آن

 

دعـاى نـور و آثـار آن

بسم اللَّه الرَّحمن الرَّحیم،

بسم اللَّه النُّور، 

بسم اللَّه نور النُّور، بسم اللَّه نور على نور،

بسم اللَّه الذى هو مدبِّر الامور، 

بسم اللَّه الذى خلق النُّور من النُّور، 

الحمد للَّه الذى خلق النُّور من النُّور،

و انزل النُّور على الطُّور، فى کتابٍ 

مسطورٍ، فى رقٍ منشورٍ، بقدرٍ مقدورٍ، 

على نبّى محبورٍ، الحمد للَّه الذى هو بالعزِّ مذکورٌ،

و بالفخر مشهورٌ، و على السرَّاء والضرَّاء مشکورٌ، 

و صلى اللَّه على سیدنا محمدٍ و اله الطَّاهرینَ.


سلمان گفت: چون از حضرت فاطمه علیها السلام آموختم آن را به خدا قسم به بیشتر از هزار نفر از اهل مکه و مدینه که مبتلا به تب بودند آموختم پس همه شفا یافتند باذن خدای تعالى.

فواید خواندن سوره واقعه

 

 

رسول اکرم(ص)فرمود:اگر کسی سوره واقعه را بخواند نوشته می شود که این فرد از غافلان نیست.

 

 

 

عثمان بن عفان به عنوان عیادت بر عبدالله بن مسعود وارد شد_در همان بیماریی که با آن از دنیا رفت_ پرسید :از چه ناراحتی؟گفت:از گناهانم.پرسید:چه میل داری؟گفت:رحمت پروردگارم!گفت:اگر موافق باشی طبیب برای تو بیاورم؟گفت:طبیب بیمارم کرده!گفت :اگر مایل باشی دستور دهم تا عطای تو را از بیت المال بیاورند.گفت:آن روز که نیازمند بودم به من ندادی و امروز که بی نیازم به من می دهی!گفت:مانعی ندارد برای دخترانت باشد.گفت:آنها هم نیاز ندارند زیرا من سفارش کرده ام سوره واقعه را بخوانند.

 

 

 

امام صادق(ع) به نقل از رسول خدا(ص) فرمود:اگر کسی سوره واقعه را هر شب بخواند هرگز فقیر نخواهد شد.

 

 

 

"اگر فردی پیش از خواب سوره واقعه را بخواند خدا را ملاقات نماید درحالی که صورتش مثل ماه باشد و هرگز در دنیا سختی و فقر نخواهد دید و از دوستداران حضرت علی(ع) باشد"

 

 

 

 

امام جعفر صادق (ع) فرمودند:اگر فردی سوره واقعه را در شب جمعه بخواند خداوند دوستی او را در دل همه مردم اندازد.

 

امام صادق (ع) فرمودند:اگر کسی در شب جمعه سوره واقعه را بخواند در دنیا از تنگدستی نجات می یابد.

 

در روایات آمده اگر فردی از شب شنبه شروع کند و هر شب 3 بار سوره واقعه را بخواند و شب جمعه 8 بار بخواند و تا 5 هفته ادامه دهد در جهت وسعت روزی اثر بسیار عجیبی دارد.

 

دعای سمات

دعای سمات معروف به دعاء شبّور که مستحب است خواندن آن در ساعت آخر روز جمعه و مخفى نماند که این دعا از ادعیه مشهوره است و اکثر علماء سلف بر این دعا مواظبت مىنموده اند و در مصباح شیخ طوسى و جمال الاسبوع سیّدبن طاوس و کتب کفعمى به سندهاى معتبر از جناب محمدبن عثمان عمروى رضوان الله علیه که از نوّاب حضرت صاحب الامر علیه السلام است و از حضرت امام محمد باقر و امام جعفر صادق علیهما السلام روایت شده و علاّمه مجلسى ره آن را با شرح در بحار ذکر کرده

 

دستورات مفید برای رفع مشکلات

 

 

 

من ی مدتی هست شبها ذکر النور را 256 بار می گویم .اون روز ب بنده خدایی مبگفت از نظر چهره و پوست صورت خیلی بهتر شدم .ممکنه ب خاطر تأثیر این ذکر باشه چون از نظر تغذیه ای اونقدر کار خاصی انجام نداده ام .البته خودم هم این تغییرات ب چشمم آمد

 

جهت تصفیه و تزکیه و صفای باطن و نورانیت ظاهر و باطن ، 7 مرتبه سوره نور پشت سرهم و بلافاصله با طهارت و بعد از اتمام 7 بار تلاوت سوره 256 مرتبه ذکر (یانور) بسیار مفیده و همچنین اگر سحر یا جن داشته باشه ، کسی هنگام خوندن از خودش عکس العمل نشون میده بوسیله فشار عصبی ، ناراحتی ، سردرد ، حالت تهوع و .. که ابداً نباید ازادامه دستور خودداری کنید.
رحمة الله علیک یا ابن وهاب ، و علی آبائک و اجدادک و بارک الله فیک و علیک

  

می خواستم خواهش کنم یه روشی میشه تویه سایت بذارید برای برگردوندن شخصی که رفته. اگه امکانش هست نوشتنی نباشه چون من از جوهر روحانیو نوشتن سر درنمیارم. یه دستوری باشه که خوندنی باشه و راحت که بشه انجامش داد. 


 این آیه رو بخونین بی عدد بنیت برگشتش
فَرَدَدْنَاهُ إِلَى أُمِّهِ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَلِتَعْلَمَ أَنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلَکِنَّ أَکْثَرَهُمْ لَا یَعْلَمُونَ


دستور کشف چنین هست : سوره زلزله+ آیه الکرسی هرکدام 14 بار بخونین شب قبل از خواب با طهارت واز موکلین سوره بخواین بهتون نشون بدن تا7 شب تکرار کنین

یا

2رکعت نماز بنیت کشف مشکل در آخرشب وقتی همه خوابیدن
درهر رکعت بعداز حمد 21 آیه( وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لاَ یَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلاَّ یَعْلَمُهَا وَلاَ حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأَرْضِ وَلاَ رَطْبٍ وَلاَ یَابِسٍ إِلاَّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ) رو 21 بار بخونین 
سپس بعداز سلام از خدا بخواین علت ومشکل وراه چاره رو بهتون نشون بده
شرط عمل اینه که بعدازنماز بلافاصله بخوابین وباکسی حرف نزنین ابدا


درتعبیر خواب

از معصومین صلوات الله علیهم اجمعین منقول است که:
هرکس خوابی ببیند و بخواهد که تعبیر آن را بداند ، محاسبه کند که از ماه (قمری) چند شب گذشته است

به ازاء هر شب یک سوره از سوره‏ های قرآن را از ابتدا شماره کند و بعد از آن در سوره نیز به عدد هر شبی که گذشته آیه های آن سوره را بشمارد و در آیه مورد نظر تامل کند که تعبیر خواب او خواهد بود.

مثال : 
اگر از ماه قمری ده روز گذشته باشد ده سوره از اول قرآن بشمارد (سوره دهم می شود) سپس از آن سوره آیه دهم همان سوره تعبیر خواب او خواهد بود.


دیدن ملائکه در خواب

شب قبل از خواب با طهارت بدن ولباس ومکان

آیه نور از سوره نور 66 بار تلاوت کنین با یقین وخشوع نه برای امتحان کردن این مطلب

 

استخاره عجیب و غریب و قوی


نیت کرده با طهارت 2رکعت نماز میخوانی

رکعت اول سوره حمد سپس سوره کوثر15مرتبه سپس درسجده بعداز ذکر 3بار بخوان اللهم انى استخیرک بعلمک واستقدرک بقدرتک واسالک من فضلک العظیم فانک تعلم ولا اعلم وانت علام الغیوب اللهم ان کان هذه الامر لى فیه خیر فوجهنى جهة الیمین وان کان شرا فوجهنى جهة الیسار

رکعت دوم بعداز حمد سوره کوثر را بدون عدد بخوان خواهی دید بدون اختیار به یک سمت مایل میشوید

این عمل در تشخیص سارقین موثر است بدین شکل که 2نفر راکه مشکوک به سرقت هستند را یکی سمت راست دیگری در سمت چپ خود قرار داده دستور نماز را با نیت اینکه مرا بطرف سارق متمایل کنید را شروع کنید وخواهید دید چه میشود

ترجمه دعا :

خداوندا من از تو استخاره میطلبم بعلمت وبقدرتت واز فضل وکرمت ازتو مسئلت دارم تو دانائی ومن جاهل توعلام الغیوبی خداوندا اگر این امر برایم خوب است مرا بسمت راست واگر بد است مرا بسمت چپ مایل کن

میتوانید در بعداز ذکر سجده دعا را به زبان فارسی بیان کنید


برای خروج سحر خوردنی باید این دستور رو انجام بدین


بر آب +مقداری سدر پودر شده بخونین + آیات باطل السحر

تا سحر تخلیه بشه

هروقت بیکار شدین این ذکر رو بخونین (یا عبادُ الله ساعِدونی)



درآخر شب از کلام خدا (آیه)هرچی خواستین 21 بار بخونین وعلت عدم موفقت رو از خدای خود بخواین وبخوابین تا درخواب بهت نشون بدن بشرط اینکه بعد از قرائت دیگه باکسی حرفی نزنین وبخوابین


بازم دستور رو تکرار کن اینبار با خوندن آیه شریفه نور و در آخر بگو با اجازه دائی ابراهیم واضحتر بمن نشون بدین ذات حقیقی این شخص رو


 دستور تهیه جوهر روحانی این چنین نوشته شده بود:یک مثقال زعفران،نوک قاشق چای خوری مشک،یک لیوان گلاب سپس همه را باهم مخلوط کرده به مدت نیم ساعت بگذارید با شعله کم حرارت ببیند در آخر محلول باقی مانده را که غلیظ میباشد را بگذارید سرد شود سپس بریزید در شیشه ای سیاه یا قهوه ای،

 


روی گلاب و مقداری مشک آیه 33 سوره الرحمن (یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ ﴿۳۳﴾

رو 45 بار بخونین ازش بخورن ومقداری بر پنبه بزنین و شب تا صبح پنبه در رحم قرار بده وسعی کنه طاقباز بخوابه پاها روی چیزی بلند مثل مبل یا صندلی تا آب به کل رحم برسه صبح پنبه جدید بگذاره وبازم این دستور رو انجام بدین تا 7روز سپس بهم گزارش بدین چه بلائی سرعارضش اومده 

 از وبلاگ دایی ابراهیم 

طلسم بخت گشا

طلسم بخت گشا

 این عزیمت را بر روی ورقه ای سفید نوشته 

و سپس آنرا در سمت راست یا در گردن آویزان کند 

و هنگام نوشتن باید کندر بخور کرد .

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تهش تهش 3نویش3 

گشودم بخت فلان بنت فلان 

و رغب فی خطبتها کل من راها بحق هذه الاسماء العظیمه 

و بالف الف لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم 

و صلی الله علی سیدنا محمد و آل اجمعین الطاهرین.

 

و 100 مرتبه صلوات بر روح پاک محمد (ص) هدیه نمود 

و عمل صلوات را 3 هفته بدنبال هم تکرار نماید

 

شرح یس مغربی

 شرح یس مغربی - قسمت اول

 اگر این دعا را هفت بار بر کاسه چینی که پر از آب باشد بخواند و از آن آب به خورد هر کس دهد آن شخص مطیع او گردد و اگر غایبی در سفر باشد و هفت بار به طرف او بدمد بزودی از آن سفر باز گردد  و اگر سه بار مصروعی بخواند شفا یابد و مریض 5 بار بخواند و بگوید 

 اللهم بحرمة یس این مریض را شفا ده فورا شفا یابد 

 اگر بر کاغذی بنویسد و بر کاغذ دمد عجائب بیند به قدرت خدا و همه کس او را مطیع  و فرمانبردار شود و این سوره بر شیرینی بخواند و بخورد دشمن دهد دوست گردد و هر که بر عود و زعفران یا گلاب در ساعت زهره یا ساعت مشتری هفت بار بخوانند و بر اتش نهد که بسوزد بیم ان باشد که از محبت دیوانه شود و اگر کسی را سحر کرده باشند سه بار این دعا و سوره مبارکه را بر پیاز بخواند و بر اتش بگذارد و خود را بر ان بدارد سحر باطل شود 

 و اگر این سوره را در کاسه چینی یا زعفران بنویسد و بشوید و پانزده بار بخواند دل و جگر وی قوی گردد و انچه بشنود یاد گیرد و فراموش نکند و اگر این سوره را هفت بار بخواند به نیت هر کسی بخواند فورا حاضر شود و اگر این سوره را بر اب بخواند و با ان اب غسل کند و دو رکعت نماز بجا اورد و بعد از حمد هفت بار سوره توحید و اعوذتین بخواند هر حاجت مشروعه دارد براورده شود و اگر کسی تنگ دست باشد بعد نماز خفتن یک بار بخواند و صد بار صلوات بفرستد حق تعالی روزی اور را فراخ کندو اگر کسی این سوره را با خود دارد از خطرات ارضی و سماوی محفوظ ماند

 بسم الله الرحمن الرحیم یس یس یس یس یس 

 صَلَی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه وَ القُرانِ الحَکیم اِنَّکَ لَمِنَ المُرسَلینَ عَلی صِراطِ المُستَقیم

 تَنزیلَ العَزیزِ الرَّحیمِ لِتُنذِرَ قَوماً ما اُنذِرَ آباؤُهُم فَهم غافِلونَ

 لَقَد حَقَّ القَولُ عَلی اَکثَرِهِم فَهُم لایُومِنونَ اِنّا جَعَلنا مِن بَینِ اَیدیهِم سَداً 

 وَ مِن خَلفِهِم سَداً فَاَغشَیناهُم فَهُم لایُبصِرونَ وَ سَواءٌ عَلَیهِم ءََأََنذَرتَهُم اَم لَم تُنذِرهُم

 لایومنون اِنَّما تُنذِرُ مَنِ اتََّبَعَ الذّکر وَ خَشیَ الرَّحمن بِالغَیب فَبَشِّرهُ 

 بِمََغفِرَةٍ وَ اَجرٍِ کَریمٍ اِنّا نَحنُ نُحیِی المَوتی وَ نَکتُبُ ما قَدَّموا وَ آثارَهُم 

 وَ کُلَّ شَی ءٍ اَحصَیناهُ فی اِمامٍ مُبینِ 

 سوره شمس خوانده شود 

 انگشت خضر یا همان انگشت کوچک بسته شود 

 پانزده بار ایاک نعبد و ایاک نستعین 

 ده بار 10بگوید اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَة 

بعد بگوید اللهم سَخِّر لی ..... بن .....

 کَما سَخَّرتَ فرعونَ لِموسی و لَیِّن قلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدیدَ لِداوود علیه السلام

 لایَخلُقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ و ناصیَتُهُ فی قَبضَتِکَ و قَلبُهُ فی یَدِکَ

 و جَلََّ شَأنَُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین 

 اَللهُمَّ اَجذِب قَلبَ ..... بن ..... کَما یَجذِبُ الحَدیدَ لِلمِغناطیس 

 و اَجذِب روحَهُ و جَسَدَهُ و جَمیعِ اَعضائِهِ بِحَقِّ اَنبیائِکَ المُرسَلینَ 

 و بِحَقِّ یس وَ القُرانِ الحَکیم و بِحَقِّ الم تَنزیل الکِتاب لارَیبَ فیهِ مِن رَبِّ العالَمینَ 

 و بِحَقِّ کهیعص وَ بِحَقِّ حمعسق ذِکرُ رَحمَةِ رَبّکَ عَبدهُ ذَکَریّا اِذ نادی رَبَّهُ نِداءً خَفیاً

 قال رَبِّّ اِنّی وَهَنَ العَظمُ مِنّی وَ اشتَعَلهُ الرّأسُ شیباً وَ بِحق طه 

 ما اَنزَلناهُ عَلَیکَ القُران لِتَشفی اِلّا تَذکِرَة لِمَن یَخشی وَ بحَقِّ وَ الطّورِ 

 وَ کِتاب مَسطور فی رقٍّ مَنشور وَ البَیتِ المَعمور وَ السَّقف المَرفوع 

 وَ البَحر المَسجور وَ بِحَقِّ ن وَ القَلَم وَ ما یَسطُرون وَ بِحَقِّ جَمیعِ الاَنبیاءِ وَ المُرسَلین

 وَ سُوَرِ القُرانِ العَظیم وَ بِحَقِّ اَسماءِکَ الجَلیل المُکَرَّمَة المُقَدَّسَة المُنَوَّرَة 

 وَ بِحَقِّ العَرشِ وَ الکُرسی وَ المَلائِکَةِ المُقَرَّبین وَ بِحُرمَةِ السََّمواتِ السَّبعِ 

 وَ الکَواکِب السَّیارَة وَ السَّماءِ ذاتِ البُروجِ وَ الیَومِ المَوعود وَ شاهِدٍ وَ مَشهودٍ

 وَ السَّماءِ وَ الطّارِقِ وَ النَّجمِ الثّاقِب اِن کُلُّ لَمّا عَلَیها حافِظ وَ بِحَقِّ وَ الفَجرِ 

 وَ لَیالٍ عَشرٍ وَ الشَّفعِ وَ الوَتر اِذا یَسر وَ بِحَقِّ وَ التّینِ وَ الزَّیتونِ وَ بِحَقِّ وَ طورِ سینینَ

 وَ هذَا البَلَدِ الاَمین وَ بِحَقِّ الحُرمَةِ بَیت المُقَدَّس وَ بِحَقِّ قُدرَتِکَ وَ سَلطَنَتِکَ 

 وَ بِحُرمَةِ اَنبیائِکَ وَ بِحَقِّ اَولِیائِکَ وَ بِحَقِّ اَصفِیائِکَ عِبادکَ الصّالِحین یا رَبَّ العالَمین 

 وَ یا خَیرَ النّاصِرین وَ قاضِیَ حَوائِجِ الطّالِبین وَ یا مُجیبَ الدَّعَوات وَ یا مُقیلَ العَثَرات 

 وَ یا وَلیَ الحَسَنات وَ یا دافِعَ السَّیِئات اِقضِ حاجَتی بِحُرمَةِ مُحمد و ال محمد

 بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین 

 

یاسین مغربی ( قسمت دوم )

 جهت محبت 

 وَاضرِب لَهُم مَثَلاً اَصحابَ القَریَةِ اِذ جائَهَا المُرسَلونَ 

 اِذ اَرسَلنا اِلَیهِمُ اثنیَنِ فَکَذَّبوهُما فَعَزَّزنا بِثالِثٍ فَقالوا اِنّا اِلَیکُم مُرسَلونَ 

 وَ ما عَلَینا اِلّا البَلاغُ المُبینُ ، اَلّلهُمَ اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین حَصِّل مُراداتی 

 سوره کافرون را بخواند

 بسم الله الرحمن الرحیم قُل یا اَیٌّهَا الکافِرون لا اَعبُدُ ما تَعبُدون

 وَ لا اَنتُم عابِدونَ ما اَعبُد وَ لا اَنا عابِدٌ ما عَبَدتُم وَ لا اَنتُم عابِدونَ ما اَعبُد

 لَکُم دینُکُم وَ لِیَ دین 

 و انگشت انگشتری که کنار انگشت کوچک است را ببندد 

 یازده بار 11 یازده بار بگوید « اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین اَنا الفَقیر ذو الحاجَةِ »

 اَللهُمَ سَخِّر لی .....بن ...... 

  اسم کسی که میخواهید در محبت تسخیرش کنید با نام پدر یا مادرش بگویید 

 کَما سَخَّرتَ فِرعَون لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداوود علیه السلام 

 فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ وَ حَیاتُهُ وَ ناصِیَتُهُ فی قَبضَتِکَ وَ قَلبَُهُ فی یَدِکَ جَلَّ ثَناؤُکَ 

 یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ هذِهِ الدَّعَواتِ اِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتِهِ یُصَّلونَ عَلَی النَّبی 

 یا اَیُهَا الّذینَ امَنوا صَلّوا عَلَیه وَ سَلِّموا تَسلیما ، فَلَمّا تَجَلّی رَبّهُ لِلجَبَلِ جَعَلَهُ دَکاً

 وَ خَرَّ موسی صَعِقاً ، اَلعَجَل اَلعَجَل اَلعَجَل ، اَقسَمتَ عَلَیکُم یا خُدّام هذِهِ الاَسماء

 اَن تَأتونی طائِعینَ مُبین وَ بِحَقِّ صِراطَ المُستَقیم قُل اَللهُمَّ مالِکَ المُلک ،

 اِلی بِغَیرِ حِساب سُؤالی اَهَیّا شَراهیّا اَهَیّا اَهَیّا أَءتونی اَلسّاعَة بِاَلف 

 لاحَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ العَلی العَظیم یا مُجیبَ الدَّعَوات یا وَلیَ الحَسَنات

 یا مُقیلَ العَثَرات یا دافِعَ السَّیِئات اِقضِ حاجَتی بِحَقّ محمد وَ الِه بِرَحمَتِکَ 

 یا اَرحَمَ الرّاحِمین ــــ حاجت خود را در نظر بیاورد ـــ قالوا اِنّا تَطَیَّرنا بِکُم 

 لَئِن لَم تَنتَهوا لَنَرجُمَنَّکُم وَ لَیَمَسَّنَکُم مِنّا عَذابٌ اَلیمٌ قالوا طائِرُکُم مَعَکُم أَئِن ذُکِّرتُم

 بَل اَنتُم قَومٌ مُسرِفون وَ جاءَ مِن اَقصَی المَدینَةِ رَجُلٌ یَسعی

 قالَ یا قَومِ اتَّبِعوا المُرسَلین اِتَّبِعوا مَن لایَسئَلُکُم اَجراً وَ هُم مُهتَدونَ 

 وَ مالِیَ لا اَعبُدُ الّذی فَطَرَنی وَ اِلَیه تُرجَعون ءَأَتَخِذُ مِن دونِهِ آلِهَةً 

 اِن یُرِدنِ الرَّحمنُ بِضُرٍ لاتُغنِی عَنّی شَفاعَتُهُم شَیئاً وَ لایُنقِذون 

 اِنّی اِذاً لَفی ضَلالٍ مُبینٍّ 

 سوره کوثر را بخواند 

  بسم الله الرحمن الرحیم اِنّا اَعطَیناکَ الکَوثَر فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانحَر اِنَّ شأنِئَکَ هُوَ الاَبتَر 

 و انگشت وسط را ببندد و پانزده بار بگوید 

 « اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین اَنا الفَقیرُ ذو الحاجَةِ »

 ، اَللهُمَّ سَخِّرلی ......بن ....... کَما سَخَّرتَ فِرعَونَ لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ 

 کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداوود علیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ 

 وَ ناصیَتُهُ فی قَبضَتِک ، قَلبُهُ فی یَدک ، جَلَّ ثَناؤُکَ وَ اَلقَیتَ عَلَیکَ مَحَبَّتَهُ مِنّی 

 وَ لِتُصنِعَ عَلی عَینی اِذ تَمشی اُختُکَ فَتَقولُ هَل اَدُلُّکُم عَلی مَن یَکفِلُهُ 

 فَرَجعناکَ اِلی اُمِِّکَ کَی تَقِرُّ عَینُها وَ لاتَحزَن وَ قَتَلتَ نَفساً فَنَجَّیناکَ مِنَ الغَمِّ 

 وَ فَتنّاکَ فُتوناً آمَنَ الرَّسولُ بِما اُنزِلَ اِلَیهِ مِن رَبِّه 

 یا اَیّهَا الَّذینَ آمَنوا صَلّوا عَلَیه وَ سَلِّموا تَسلیماً ، یا خَیرَ النّاصِرینَ یا اِلهَ العالَمینَ

 بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ اِنّی آمَنتُ بِرَبِّکُم فَاسمَعون 

 قیلَ ادخُلِ الجَنَّةَ قالَ یا لَیتَ قَومی یَعلَمونَ بِما غَفَرَلی رَبّی 

 و جَعَلَنی مِنَ المُکرَمین وَ ما اَنزَلنا عَلی قَومِهِ مِن بَعدِهِ مِن جُندٍ مِنَ السَّماءِ 

 وَ ما کُنّا مُنزِلینَ ، اِن کانَت اِلّا صَیحَةً واحِدَةً فَاِذاهُم خامِدون 

 یا حَسرَةً عَلَی العِبادِ ما یَأتیهِم مِن رَسولٍ اِلّا کانوا بِهِ یَستَهزِؤنَ

 اَلَم یَرَوا کَم اَهلَکنا قَبلَهُم مِنَ القُرونِ اَنَّهُم اِلَیهِم لایَرجِعونَ 

 وَ اِن کُلٌّ لَمّا جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرونَ وَ آیَةٌ لَهُمُ الاَرضُ المَیتَةُ اَحیَیناها 

 وَ اَخرَجنا مِنها حَبّاً فَمِنهُ یَأکُلونَ وَ جَعَلنا فیها جَنّاتٍ اَفَلا یَشکُرونَ

 سُبحانَ الّذی خَلَقَ الاَزواجَ کُلَّها مِمّا تُنبِتُ الاَرضُ وَ مِن اَنفُسِهِم وَ مِمّا لایَعلَمونَ 

 و آیَةٌ لَهُمُ اللَّیلُ نَسلَخُ مِنهُ النَّهارَ فَاِذا هُم مُظلِمونَ وَ الشَّمسُ تَجری لِمُستَقَرِّ لَها

 ذلِکَ تَقدیرُ العَزیزِ العَلیمِ وَ القَمَرَ قَدَّرناهُ مَنازِلَ حَتّی عادَ کَالعُرجونِ القَدیمِ 

 لَاالشَّمسُ یَنبَغی لَها اَن تُدرِکَ القَمَرَ وَ لَااللَیلُ سابِقُ النَّهارِ 

 وَ کُلٌّ فی فَلَکٍ یَسبَحونَ وَ آیَةٌ لَهُم اِنّا حَمَلنا ذُریَّتَهُم فِی الفُلکِ المَشحونِ 

 وَ خَلَقنا لَهُم مِن مِثلِهِ مایَرکَبونَ وَ اِن نَشاء نُغرِقهُم فَلاصَریخَ لَهُم وَ لاهُم یَنقِذونَ 

 اِلّا رَحمَةً مِنّا مَتاعاً اِلی حینٍ وَ اِذا قیلَ لَهُمُ اتَّقوا ما بَینَ اَیدیکُم وَ ما خَلفَکُم

 لَعَلَّکُم تُرحَمونَ ما تأتیهِم مِن آیَةٍ مِن آیاتِ رَبِّهِم اِلّا کانوا عَنها مُعرِضینَ 

 وَ اِذا قیلَ لَهُم اَنفِقوا مِمّا رَزَقَکُمُ اللهُ قالَ الَّذینَ کَفَروا لِلََّذینَ آمَنوا 

 اَنُطعِمُ مَن لَو یَشاءُ اللهُ اَطعَمَهُ اِن اَنتُم اِلّا فی ضَلالٍ مُبینٍ 

  سوره نصر را بخواند 

 بسم الله الرحمن الرحیم اِذا جاءَ نَصرُاللهِ وَ الفَتح 

 وَ رَأَیتَ النّاسَ یَدخُلونَ فی دینِ اللهِ اَفواجاً 

 فَسَبِّح بِحَمدِ رَبِّکَ فَاستَغفِرهُ اِنَّهُ کانَ تَوّاباً 

 و انگشت سبابه را ببندد

 یا سمیع یا قریب یا مجیبا جب انت یا برهان یا سامعا مطیعا

 بحق اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین ، اَللهُمَّ سَخِّر لی .... بن ..... کَما سَخَّرتَ 

 فِرعَون لِموسی لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداوود عَلَیهِ السَّلام 

 فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِهِ حَیاتُهُ فی قَبضَتِکَ وَ قَلبُهُ فی یَدِکَ جَلَّ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ

 اِنَّهُ مِن سُلَیمان وَ اِنَّهُ بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اَلّا تَعلوا عَلَیَّ وَ أتونی مُسلِمین

 اِن کانَت اِلّا صَیحَةً واحِدَةً فَاِذاهُم جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرون قٌل کُلّ یَعمَلُ عَلی شاکِلَتِهِ 

 فَرَبّکُم اَعلَمُ وَ بِمَن هُوَ اَهدی سَبیلاً وَ بِحَقِّ وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُرانِ ما هُوَ شِفاءٌ 

 وَ رَحمَةٌ لِلمؤمِنین وَ لانَزیدُ الظّالِمینَ اِلّا خَساراً بِحَقِّ اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین 

 یا قاضِیَ الحاجات اِقضِ لی حاجَتی بِحُرمَةِ هذِهِ السورَةِ سُبحانَکَ 

 یا لا اِلهَ اِلّا اَنت یا رَبَّ کُلّ شَیء وارِثه یا لا اِلهَ اِلّا اَنت 

 رَفیع جَلاله یا الله المَحمود فی کُلّ فِعالِهِ 

 

یاسین مغربی ( قسمت آخر )

 جهت ادای دین و خلاصی از زندان و نجات از غم و اندوه 

 وَ یَقولونَ مَتی هذَا الوَعدُ اِن کُنتُم صادِقینَ ما یَنظُرونَ اِلّا صَیحَةً واحِدَةً تَأخُذُهُم 

وَ هُم یَخِصِّمونَ فَلایَستَطیعونَ تَوصیةً وَ لا اِلی اَهلِهِم یَرجِعونَ وَ نُفِخَ فِی الصّورِ 

 فَاِذا هُم مِنَ الاَجداثِ اِلی رَبّهِم یَنسِلونَ قالوا یا وَیلَنا مَن بَعَثَنا مِن مَرقَدِنا

 ما وَعَدَالرَّحمنُ وَ صَدَقَ المُرسَلونَ اِن کانَت الّا صَیحَةً واحِدَةً 

 فَاِذاهُم جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرونَ فَالیَومَ لاتُظلَمُ نَفسٌ شَیئاً وَ لا تُجزَونَ

 اِلّا ما کُنتُم تَعلَمونَ اِنَّ اَصحابَ الجَنَّةِ الیَومَ فی شُغُلِ فاکِهونَ 

 هُم وَ اَزواجُهُم فی ظَلالٍ عَلَی الاَرائِکِ مُتَّکِئونَ لَهُم فیها فاکِهَةٌ 

 وَ لَهُم مایَدَّعونَ سَلامٌ قَولاً مِن رَبِّ رحیمِ وَ امتازوالیَومَ اَیُّهَا المُجرِمونَ 

 اَلَم اَعهَد اِلَیکُم یا بَنی آدَمَ اَلّا تَعبُدُ الشَّیطانَ اِنَّهُ لَکُم عَدُوٌّ مُبینٌ 

 انگشت شصت خود را ببندد 

 اَللهُمَّ سَخِّر لی .......... بن 

 کَما سَخَّرتَ فِرعَونَ لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدیدَ لِداوودِ عَلَیه السلام 

 فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ وَ ناصیَتُهُ بِیَدِکَ وَ قَلبُهُ فی قَبضَتِکَ جَلَّ ثَناؤُکَ 

 یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ وَ بِحَقِّ الم ذلِکَ الکِتابُ لارَیبَ فیه هُدَیً لِلمُتَّقینَ 

 اَلَذینَ یؤمِنونَ بِالغَیبِ وَ یُقیمونَ الصَّلوةَ وَ مِمّا رَزقناهُم یُنفِقونَ 

کاچی روز سه شنبه برای گرفتن حاجت

 

رسم بوده در روز سه شنبه حاجتمندی که حاجت روا شده بساط پخت نذری را برپا کند و کاچی ای را که متبرک به نام دو بانوی پاکدامن بوده به عنوان برکت و نشانه قبولی حاجت به حاجتمندان زن تقدیم کند.صاحب نذر که همیشه یک خانم بوده است به نیت سپاسگزاری و رواج این نذر عده ای خاص را دعوت می کند و در حضور ایشان به پختن می پردازد. بانوی صاحب نذر آرد را برای پخت کاچی بو می داد(البته کمتر از زمانی که برای حلوای معمولی صرف می شود)و روغن را به آن اضافه می کرد و در نهایت آب شکر و زعفران را در آن می ریخت. دور دیگ کاچی، بانوان حاجتمندی که نباید باردار باشند جمع می شدند و با خواندن ذکر و دعا در به هم زدن کاچی شریک می شدند تا خودشان هم حاجت روا شوند و بانی پخت در سه شنبه ای نزدیک باشند. پخت این کاچی به حرمت رعایت آداب اولیه که به باور مردم بی بی حور و بی بی نور اجرا کرده اند باید در اتاق یا فضایی تاریک که دریچه ای به سوی آسمان ندارد، باشد و هیچ مرد یا حتی بچه پسر یا زن باردار که احتمال می رود بچه اش پسر باشد نباید شاهد پخت این نذر باشند و یا از آن بخورند. کاچی در فضایی تاریک که با نوری کم یا شمع روشن شده و در بالای سر دیگ، سینی شامل ظرف آب و آیینه و حنا و سرمه دان و شمع قرار دارد پخت می شد. کاچی بعد از پخته شدن فقط در بین ساکنین اتاق پخش می شد و از اتاق بیرون نمی رفت و حتی شستشوی ظروف کاچی نیز در همان مکان سربسته انجام می شد. از این کاچی به غیر از اهالی آن مکان تاریک کسی نباید بچشدو بانی کاملا متوجه است که شرایط پخت و بعد از آن رعایت شود چرا که این مراسم کاملا زنانه است (آن هم نه همه زنان). در باور مردم به ویژه مناطق خاصی از استان اصفهان این کاچی نظر کرده است و پخت آن جزء آیین ها و مراسم خاص روزهای سه شنبه است.

​​​​​​​کشف منامی

 

کشف منامی ( کشف در خواب)

این عمل مجرب است و بارها تجربه شده

برای دیدن نیت تان در خواب

وضوء بگیرید و دو رکعت نماز به نیت دیدن حاجت تان در خواب بخوانید و بعد نماز این اسمأء را با توکیلش ۱۰۰ مرتبه بخوانید و بخوابید در همان شب اول حاجت تان را در خواب می بینید اینست:
                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

فاطمه صالح
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد